Ik ben van plan deze game ook te halen, maar twijfel wel een beetje door de lag... Ik hoorde ook dat het spel bij de Amerikaanse versie soms vastliep weten iemadn daar meer over? en of het is opgelost bij de PAL-versie?
blij om te horen dat EA er meteen wat aan doet Heb de game meteen maar besteld bij gcshop.nl, kan niet wachten om weer lkkr met bf te knallen
Dit zou het enige spel zijn waarvoor ik echt bijna weer een Xbox zal aanschaffen. Maar XboxLive gaat nog niet lukken thuis en ik heb Battlefield al op de PC. Dit is echt een topper van de Xbox, een super spel maar dan speciaal gemaakt voor de Xbox en PS2. Oftewel een appart staand spel naast het orgineel. En als ik het mag zeggen, het is super gelukt.
'K heb 'm net gekocht en ff gespeeld...Ik moet zeggen dat íe wel vet is met dat hotswapping. Actie gaat daardoor achter elkaar door voor de speler. Het is alleen wel vreemd dat je voor beide partijen vecht...zo vecht je eerst tegen de Chinezen en even later vecht je als Chinees. Maar goed, ik ga ff verder...kijken wat er gebeurt.
Ik heb hem bij GCshop besteld en er staat dat ie al verzonden is (status order). maybe dat ik hem morgen binnen krijg. @Speedymike heb je al online gespeeld ?
waarschijnlijk wel dan, het betekend iig dat winkels hem al hebben en GCshop verzend de games volgens mij altijd meteen. ik heb hem bij FRS bestelt, ik hoop dat ik hem ook snel binnenkrijg maar ik heb niet zoveel vertrouwen in de FRS...
Ik heb hem ook binnen ! helemaal geweldig, dit spel zal ik nog lang spelen. moet en zal alle medals enz halen.
ik heb er 3 besteld toen de 3=2 actie er nog was, ik koop hem samen met 2 vrienden en zo kost het ons maar 40 euro *)