Ik kan nu niet spelen, ze zijn een film aan het kijken. Ik zit nu met Pfeiffer, dus ik heb alle tijd Alleen vanavond ff niet
maar voor degene die het nu al hebben heb ik eens een vraagske, is het de moeite om te kopen als je geen xbox live hebt, is er bv. een off-line multiplayer mode met bots(zoals in killzone snapt ge) of zoiets ... :{ ????
maar heeft ie offline multiplayer waar je alleen of met een vriend tegen en met bots ofzoiets kan strijden als ge begrijpt wa ik bedoel ???
alleen single player als je geen xbox live hebt ! het spel ziet er wel vet uit maar ik zou t niet meer weten
Mensen die Battlefield 2 hebben en zitten te denken aan een clan, add me op MSN. the.symbol@gmail.com Ik kan websites maken enz, dat is geen probleem.
Kan iemand me uitleggen hoe ik in godsnaam die medals vrijspeel op Xbox Live? Ik blijf maar spelen, winnen, eerste worden. Maar medals krijg ik niet?
Je kan ook medailles behalen online.. Je moet dan iets speciaals hebben gedaan zoals 10 kills zonder te sneuvelen met een heli ofzo maar als je alle medailles wilt zien, moet je naar opties en dan bij bfhq kijken. Daar staat dan ergens medals ofzow en kan je alles zien
Aha, bedankt. Want ik heb nog maar 1 medal nodig om van rank te promoveren, punten heb ik ondertussen (meer) dan genoeg
het makkelijks is om 2 medialles heel snel te halen is met sniper maak 4 kills zonder te reloaden.. dan heb je een medal en dan kill je nog gewon 1tje met sniper en dan heb je er nog een
Ah, ik zag het nu in de BG HQ Ik ben nu: SparkNL Rank: Master Sergeant Avg. Points Per Hour: 61.98 Score: 845 Awards: 4 Nu moet ik voor de medals gaan, want punten en PPH heb ik genoeg om nog bijna 10 ranks omhoog te gaan
Sommige zijn wat moeilijk ja. ik had soms wel mazzel met het behalen van de medals. ik heb minder punten dan Pimp. maar wel hoger in rang. dus je kunt het van 2 kanten zien. mijn stats. ReAlDeNmAn Command Sgt. Major Avg. Points Per Hour: 65.57 Score: 584 Medals: 5 Kills: 361 Deaths: 183 Most Used Kit: Assault Kit Time Played: 00:08:56 Games Played: 29
Huh, WTF. M'n broertje heeft ons bij een clan ingeschreven ofzo, de Dutch Dictators. Weet jij daar meer van, DeNmAn!? PPH is Points per Hour. Ik ga morgen eens lekker lang spelen om die verdomde medals te krijgen