Zit er aan te denken deze game te halen voor mijn broer. (Binnekort jarig). We hebben geen live thuis. Hij houdt van shooters, zeker een beetje meer real-life shooters, niet die toekomst/ruimte games. Is dit het perfecte als cadeau voor hem of kan ik beter mijn geld aan iets anders uitgeven. Thnx alvast!
maar weet iemand of er überhaupt een review van Battlefield 2: Modern Combat komt? (Admin?) De singelplayer lijkt me niet zo heel leuk, maar het gaat mij voornamelijk om de multiplayer (Live ) kunnen jullie daar wat meer over vertellen? is de interface fijn (zoals Halo 2)
ik weet het zelf niet ik vond het op de pc niks aan maar misschien op de 360 is die dan beter. Hoop dat er een demo te downloaden is dan.
Ik heb 'm even te leen en heb even zitten spelen en het is best wel leuk, dat "hot swapping" werkt ook handig. Ik zit nu in een sniper missie (weet niet of er meer komen maar dit is de eerste) maar wat moet je precies doen tegen die heli? Die lui die dat geweer erin bedienen neerschieten lukt niet, ook al schiet je raak en het vernietigen van die heli gaat ook niet echt snel met een sniper rifle.
Die hoef je niet te vermoorden maar het is hjandig om die gast die schiet er uit te knalle.. je moet gewoon alle gasten neer knalle en de review is er nu op www.xbw.nl
Okey, thx! ***Wacht vol spanning *** Edit: Hij is dr al!!! Thx... Edit 2: Goede review, ga hem wel halen!
BATTLEFIELD 2 ZUIGT hij loopt de heletijd vast dat &*%$*$ spel.. BEN IK NET VER MET MISSIE LOOPT DIT K**ker spel weer vast
jij hebt er al meer dan een dag op zitten ik snap niet dat in de review staat lange laadtijden... als ik een map laad online is die er zo !
qua in online gamen heb ik nu 21 uur staan , verdeeld over aardig wat avondjes. kijk als ik een game koop ga ik er een tijdje voor. gaat best lekker met BF2MC ReAlDeNmAn Chief Warrant Officer Avg. Points Per Hour: 49.87 Score: 1313 Medals: 7 Kills: 890 Deaths: 458 Most Used Kit: Assault Kit Time Played: 00:21:06 Games Played: 73 word wel steeds moeilijker naarmate je een hogere rang krijgt, omdat je dan ook met gasten speelt die dezelfde skills hebben.
je kan ook d-levele als je gewoon ff je xbox laat aan staan een paar uur dan gaat PPH om laag dat gebeurd bij mij wel vaak omdat ik tegelijk aan het msnen ben als ik aan het xboxen ben
Weet iemand toevallig ook waarneer de America´s Army: Rise of a Soldier komt? (Sorry als het niet in dit topic mag... )