welke bij mij steeds als ik battlefield opstart zegt hij steeds dat er geen in stick in zit terwijl dat wel zo is want dat groene lampje brand van mij microfoon egt lelijk is da
ff boostuh neej joh want ik kan niet meer op live omdat dit stom spel steeds vastloopt als ik op xbox live druk
NU DOET HIJ HET NOOIT MEER zelf als ik hem op een andere taal doet.. dat helpt wel soms op een andere taal met multyplayer liep hij altijd op de zelfde tijd vast in nederlands..en toen op engels kon ik gewoon door spelen zonder dat hij vast liep.. Nu weet ik het zeker..de CDtjes die EA gebruikt zijn niet zo sterk..zit maar 1kras op en op halo2 300000(minimaal) en hij loopt gewoon nog vloeiend..!
mischien.. ik ga morgen terug naar de winkel.. maar mischien doet hij het vanaaf weer. dan hoef ik niet terug naar de winkel
Ja bij hangt ie ook... Altijd rond een uur of 22.20 en dan blijft ie soms wel 3 keer achter elkaar hangen als ik een nieuwe game join... Valt me trouwens op dat ik in eu servers haast nergens last van heb Edit: Bhaigustavo volgens mij heb jij zitten boosten.... of je teamates moeten echt heel normaal zijn en altijd op je wachten om ze te healen of hun vehicle te maken
HIJ DOET HET WEER ik had weer ff halo2 gespeeld mischien doet hij het daardoor weer maar het kan ook dat ik hem te snel opnieuw opgestart want nu liet ik hem ff aan staan en toen kwam die laad balk weer edit: nu werkt hij niet meer:{ edit2: hij deed het ff weer toen ging ik een game joine toen deed hij het niet meer en alle namen van alle keuzes die ik kon nemen stond er zo van: wil je die gast joine.. staat er zo: choise_no..choice_yes wat een raar spel
Nog nergens last van gehad. behalve in het spel zelf dat ik tussen de trap vast kom te zitten. echt vaag. dan kan ik schieten enz. overal naar kijken, maar niet lopen. @Pimp we moeten elkaar eens gaan joinen, ik ben meestal 's avonds na een uur of 9 online.
Ik heb heel even de playstation versie gespeeld, en de xbox versie gezien. Allebei erg lelijk en ik vindt dat het het battlefield gevoel mist bij dit spel
hij doet het weer alleen ik kan geen mensen uit mijn vriende lijst joine want anders loopt hij vast edit: wat een poep lag is er nu joh bij battlefield
Hayabusa halo: Een vriend van mij kon ook elke keer geen servers enzo joinen en dus vroeg ik hem of ie zijn battlefield 2 savegame wou verwijderen. Heeft ie gedaan en toen heeft ie die update opnieuw gekregen en nu doet alles het bij hem... Mischien werkt het ook voor jou. BTW tis niet echt een savegame maar erstaat wel battlefield 2 ding.. Als je niet weet waar je het kan vinden je moet bij hard disk van xbox dashboard zijn.
raar ik heb heel soms lag. en kan sommige mensen joinen omdat ze ongeveer dezelfde rang hebben als ik. maar met friends joinen nog helemaal geen last gehad.
Wil deze game ook heel graag spelen, maar omdat ik een 360 haal en deze daarop uit komt zal ik nog even moeten wachten.