1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er zo wazig uit vind ik en het speelt te glad, ik weet niet wat het is maar het voelt goedkoop aan. Dit ga ik dus niet kopen.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Toch nog eff een vraagje, want bedoel je hiermee Graw offline of online? Zit namelijk een groot verschil in zoals je zelf wel weet. Als ie minder mooi eruit ziet als Graw online.... dan kan ik net zo goed mijn oude Xbox er weer bij pakken.
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Terwijl die filmpjes met 'actual gameplay footage' er erg tof uitzagen. Of was dat gewoon de EA hype-machine? Als de uiteindelijke game er slechter uit ziet als die filmpjes wordt je als consument gewoon (weer) genept. Kan iemand ze misschien vergelijken?
     
  4. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat de game super lelijk is, maar volgens mij lang niet zo mooi als de filmpjes nee. Overigens sommige in-game effecten (zoals blur bij explosies) zijn wel mooi gemaakt :+

    Maar verder speelt de game gewoon niet soepel genoeg om flink door te slaan.
     
  5. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben iig blij dat de demo er eindelijk is:D
    zal hem zo aan een grondige test onderwerpen:)
     
  6. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    graw online
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    valt tegen vind ik. sound is wel super op dolby surround maar de grafische kant niks meer dan de versie op de xbox 1
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Keek eigelijk best wel uit naar dit spel in de hoop dat EA er wat van geleerd zou hebben om hem meer in de PC richting te drukken.

    Zal hem vanmiddag is downloaden en kijken of het me binnenkort weer 60 euro scheelt :cool:
     
  9. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke , ik vind dus dat deze game ZWAAR ownt , als het niet soepel gaat zit je op PAL-50 of heb je lag... ik vond het spel dat ik gespeeld heb SU-BLIEM , ik denk deze game zeker te kopen en de graphics vallen ZEER zeker mee...
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb hem nog niet gespeeld.
    Maar op een of andere manier vind ik dit TE gladjes klinken :p, na alle negatieve geluiden.
    Wanneer vind je Graphics meevallen?!
    Als ze op een Next-gen Consol, net wat scherper zijn als op de Xbox?!

    En speelt het Su-bliem jah? Waarom dan?

    *gaat vanmiddag ook eens kijken
     
  11. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    het speelt fijjn omdat het mij echt een battlefield gevoel geeft , je bent een deel van een geheel... Ik denk dat iedereen gewoon niet taktisch gespeeld heeft maar op alles heeft zitten knallen, tja DAN suckt het... maar het speelt allesinds soepelder dan GRAW online
     
  12. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    aardige demo .

    grafies in orde .

    ik wacht op de reviews voordat ik de game koop !
     
  13. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik ben hem aant downloaden nu zal als ik gespeeld heb ook wel laten weten wat ik er van vin mazzolss
     
  14. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de chase (observe mode) heel erg vet:)
     
  15. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het erg brak, de demo dan. het speelt gewoon niet lekker ook al ziet er zeker goed uit. het enige leuke is met een jeep volgeplakt met C4 andere lui kapot maken!
     
  16. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het gaat vergelijken met de battlefield op de pc stelt dit niks voor. En dit stelt al helemaal niks meer voor als je je bedenkt dat het er op de ongeveer hetzelfde uit ziet. Alles ziet er grauw uit, totaal geen scherpte. Als een poppetje op nog niet eens 100 meter afstand loopt, heb ik de grootste moeite hem te volgen (door de scherpte en omdat het een en al grijs is). Gameplay is ook ruk zoals ik al in het demo topic postte, in een tank ben je gewoon kansloos. Een heli spot je en je bent dood, zonder twijfel. Je kan er niks tegen beginnen. En de besturing is klote, voelt allemaal houterig aan. Jeeps sturen niet lekker, het bukken, lopen gaat niet lekker enz enz.
     
  17. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het wennen , en die helikopter , ik heb er al HEEL veel ui de lucht geknald...
     
  18. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is niet zo groot, 350 mb, mooi snel dus. alleen nog niet zoveel volk online!
     
  19. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, ik heb best al wat games op de 360 gespeeld en bf is er ongeveer grafisch gelijk aan.
    wie zegt dat het lelijk is is scheel of heeft er teveel van verw8.
    verder is de verhouding heli/tank natuurlijk naar het volledige voordeel van de heli, maar dat is juist de bedoeling!
    de verhouding heli/straaljager is weer volledig in het voordeel van de straaljager, de heli zal egen schijn van kans maken.
    zo is het met alle voertuigen en dat is juist super realistisch.
    vergelijk het met de voedselkringloop ofzo:confused:
    elk voertuig in bf heeft tegen een andere unit gewoon voordelen en nadelen en als je dat niet snapt dan snap je ook niet hoe een echte oorlog werkt.
    als je je zo aan heli's ergert moet je gewoon zorgen dat je een straaljager te pakken krijgt:D
     
  20. Monster

    Monster Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    0
    OMFG, ik ben verslaafd :p . Deze game ownd echt zwaar. Eerst ff wennen in het begin en daarna heel veel mensen geownd als special op :p. Had iets van 18/3 :p ADd deze gamertag als je ff wilt gamen met BF2:MC: AshYy. Lock and load soldier
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina