1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puran

    Puran puran

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind em vet, helikopters zijn erg wennen, tanks vet, en te voet ook leuk, engenieer, shotgun en bazooka :D
     
  2. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    de gameplay wordt er alleen niet beter op ;).

    Zeker nooit bf42 gespeeld daar had iedereen gelijke kansen, daardoor was het zon mooi spel. Je verveelde je nooit en als je met je tankje door een woestijn reed, wist je dat je niet ten dode was opgeschreven zodra je een vliegtuig zag. Je wist dat je een kans had en dat maakt de gameplay leuk, omdat er nu constant een helikopter over vliegt ben je altijd op de vlucht.

    Tuurlijk is het in het echte leven zo straaljager boven heli, heli boven tank, tank boven infantrie enz. Dat kan dat leuk zijn in een spel, maar niet op zon klein speelveld als in battlefield. De piloot heeft een totaal overzicht van de map. Ziet hij iets bewegen, grote kans dat het een tank is en bam dood. Volgende tank....

    Tanks zijn nooit veilig, heli's bijna altijd. Het verschil in evenwicht zal je wel merken tegen de tijd dat de piloten meer skills hebben. Ownen dat ze zullen, tenzij jij ook altijd in een heli zit dan merk je er waarschijnlijk weinig van. ;) Ik speel graag tank of infrantrie en tja dan merk je wel dat die heli's overpowered zijn. Bovendien waar is de klasse met een sa-7 grail ?? Zou het nog wat realistischer zijn ;) Nu dus totaal niet...

    Tuurlijk zijn die heli's uit de lucht te halen is mij ook al een paar keer gelukt met een tank, maar dat was puur omdat de heli piloot vrij laag vloog en een nog noob was. Skilled piloten waren gewoon niet te raken, ze vlogen hoog plus snel.
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het wat langer speelt zul je echt merken dat de balans altijd richting een bepaald voertuig is, maar nooit over de top.
    probeer eens een humvee met bazooka erop of gewoon een humvee met mitrailleur.
    je zult zien dat als je bestuurder een beetje kan rijden je de heli's zo neerhaalt.
     
  4. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal t eens proberen, maar grafisch is het altijd nog de xbox versie met anti aliasing aan en een paar kleine details die wat beter zijn uitgewerkt.
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    heb demo net gespeeld ziet er niet heel super uit , althans nadat ik de pics en de filmpies had gezien had ik er wel meer van verw8 maar tog speelt het wel heel cool voertuigen en shit maar ik hou het lekker bij cod2 mazzols
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze map overigens groter dan de map in de Xbox en PS2 versie? Of is het gewoon hetzelfde.
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook gedownload... en na een halve minuut meteen weggegooid. }:]
    dit spel is de xbox 360 niet waardig. :'-( zelfs de playstation 2 heeft betere graphics 8) en als je kijkt naar hoe je wapen "bobt" (beweegt als je loopt)...
     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit vind ik nou het grote nadeel. Dat ze BTF hebben gedaan, Als je een andere map zou spelen zou je zien dat tanks beter zijn
    in BTF hebben de heli's gewoon een voordeel, In woestijn levels echt niet.
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Grappig. De meningen zijn dus sterk verdeeld. De een is er helemaal weg van, de ander vind het Xbox 360 onwaardige junk. Ik zie het straks wel, zit nu nog op het werk. :)
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet eens waardig voor de snes :+
     
  11. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan EA zon lelijke game uitgeven zeg pff misschien is de single player wel heel mooi maar dan nog ik koop dit never nooit niet scheelt me weer mooi 60 euro;)
     
  12. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Jonge helicopters zijn niet sterk... pakt als sniper zijnde gewoon zon laserpointen en je haalt een helicopter + 3 inzittende zo neer. Daar haal ik mijn kills vandaan.

    Maar idd dit spel is niet zo tof als ik had verwacht. Hopelijk komen de echte xbox toppers nog,
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    van mij mogen ze de gewone xbox game ook wel copatible maken dan hoef ik deze niet tekopen!
     
  14. marijnvanooijen

    marijnvanooijen Playing Oblivion

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat jullie nu zitten te zeuren over de graphics maar bij mij op me hd beamertje ziet alles er haarfijn uit hoor. nee ik meen dit echt het ziet er gewoon lekker uit. kan het niet zijn dat met de resolutie ook de graphics echt afnemen. Op de pc speel je toch vaak op een hogere resolutie. en daar vinden mensen het er wel goed uitzien
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    indd. graphics zijn goed tedoen.
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet wat ik er van had verwacht grapichs vallen erg tegen is een beetje te donker. Ook krijg ik steeds server full
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Gfx vallen mee, Graw en Cod zijn beter.
    En als ik herlaad wordt alles voor me wazig.
     
  18. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    grafisch valt hij zeker niet tegen maar gameplay "wise" wel heel erg!
     
  19. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    het is idd te doen, maar next gen is het zeker niet. Als ze er even wat meer tijd in hadden gestoken, hadden ze het spel vele malen mooier kunnen maken. Daarom vind ik de grafische kant tegen vallen en dat is natuurlijk puur subjectief. Bij de meeste zal die grens lager liggen als bij een ander, echter vind ik dit onder de maat. Het zit gewoon tussen xbox kwaliteit en spellen als graw in, zeg maar.
     
  20. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt zo'n laser ding eigenlijk? het is 1 keer met een tank gelukt.. Je moet schieten inhouden ofzo en dan tijdje wachten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina