"Sjonge jongen, Wat zijn jullie een zeikerds.... Maarja, Gaan jullie maar lekker die boring multiplayer van GRAW spelen.
Precies, niet zo zeuren.
Lekker online raggen.
Als je nou echt next-gen wil, meld je dan aan bij
het Vreemdelingen legioen. Da's pas echt next-gen:
Wat een onzin. Wat willen jullie dan horen? Alleen maar aanprijzingen voor jullie favoriete spel? Er is niks mis mee met een kritische blik naar producten te kijken, anders wordt je van alles aangesmeerd (en 60 Euro is niet bepaald goedkoop).
Ik heb expres het woord "next-gen" niet opgeschreven, omdat ik weinig vernieuwends verwacht van een port. Maar dat EA de volle bak vraagt voor een 1.2 versie van het spel dat je voor 20 Euro (of was het 30 Euro) kunt krijgen op de Xbox....tsk. En EA's ophemelende praat zoals "double the amount of geometry / textures" en "greatly enhanced AI" maakt het alleen maar erger.
Trouwens, als je niet tegen de kritische mening van andere mensen kunt, wat doe je dan op een forum? Ik moet eerlijk zeggen dat mensen met een afwijkende mening (vergeleken met de mijne) mij vaak op een heel andere manier over het besproken onderwerp laten nadenken. Zolang je redenering goed onderbouwd vind ik het allemaal prima.
Laatst bewerkt: 13 apr 2006