1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jongens ik begrijp er helemaal niks meer van.
    Er wordt aan battlefield helemaal niks veranderd exact een kopie van de xbox versie de graphics worden iets opgepoetst zet er 360 boven reken er weer gemiddeld 60 euro voor en klaar is kees.
    En jullie trappen er allemaal weer in, koop toch gewoon de xbox versie voor 29 euro bij de intertoys of bart smit het spaart je een hoop geld en je hebt exact hetzelfde spel.
    Sorry dat ik weer zeur of klaag maar ik moet jullie echt redden want jullie trappen er iedere keer weer in.

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Er is wel een goede reden: als je geen Xbox meer hebt maar wel een Xbox 360 draait deze versie veel beter (backward compatibility is shit). Maar je hebt wel gelijk.... ik hoop persoonlijk dat er weinig stuks van deze nieuwe battlefield verkocht worden. Dat zal EA in de toekomst ervan weerhouden dit soort lazy ports uit te brengen.

3. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    De game is gewoon vet online PUNT

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben het helemaal met je eens, de originaliteit van de 360 is ver te zoeken |:-

5. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Mocht dit spel niet op de Xbox en PS2 zijn uitgebracht, was het dan een leuker spel?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    nee daar gaat het me helemaal niet om. Echter dit idee is al een keer uitgewerkt voor de oudere gen, natuurlijk mag je porten, maar next-gen is voor mij meer dan graphics alleen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De versie van de xbox en de xbox 360 zijn niet identiek ... ze hebben de game weer van de grond af opgebouwd (het verhaal is wel het zelfde, maar voor deze is wel verschillend)

8. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou fardo hier heb je echt geen gelijk in.
    Hij is van de grond af opgebouwd waarschijnlijk voor de graphics, maar het is echt exact dezelfde game.
    Toevallig heb ik hem op de xbox, en ik heb hem gespeeld bij een vriend op zijn 360 die er sinds kort ook 1 heeft nou echt geen verschil.
    Ja hij is opgepoetst kwa graphics maar daar houdt het toch echt mee op.

9. mindr1pper

mindr1pper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja is niet helemaal waar de graphics stellen alweer teleur
    gameplay hetzelfde..check anders ff ign review daar word het ff haarfijn uitgelegt hoe f**up de titels zijn die ff een beetje verbeterd worden en dan voor 60 euro op de plank liggen:mad: alweer een teleurstelling

10. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Van de grond af af opgebouwd voor de graphics? Net zoals die "verbeterde" AI zeker? Gewoon pure marketing lariekoek als je het mij vraagt. Het spel ziet er idd iets mooier uit. En in HD ziet het er nog wat mooier uit, maar dat lijkt me ook wel logisch als de resolutie opgeschroefd wordt.

Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  11. Tha Ladykillah

Tha Ladykillah Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet het kopen waard dus :p... Laat ik hem maar lekker liggen

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Sjonge jongen, Wat zijn jullie een zeikerds.... Maarja, Gaan jullie maar lekker die boring multiplayer van GRAW spelen.

13. Mark_1987

Mark_1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een vet leip spel online. Niet zo zeuren allemaal

14. Sandertje

Sandertje Achievements

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, niet zo zeuren.
    Lekker online raggen.
    Als je nou echt next-gen wil, meld je dan aan bij
    het Vreemdelingen legioen. Da's pas echt next-gen

15. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik BF2 ook ga halen, is de SP een beetje te pruimen ?

16. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Waarom online je dan niet lekker met battlefield op je xbox, spaart je een hoop geld uit.
    Dus van een next gen console moet je eigenlijk geen next gen games verwachten maar gewoon ports kopen die op de xbox identiek zijn en alleen maar wat opgepoetst zijn.
    Ja lang leve de 360

17. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Haal dan de gewone xbox versie is precies hetzelfde maar voor 30 euro

18. Mark_1987

Mark_1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch geen splitscreen? Staat wel bij info op xboxworld pagina bij battlefield :confused:

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt deze review tot nu toe een beetje bekend? Dat zou goed kunnen, het is namelijk grotendeels dezelfde als die bij de XBox/ PS2 versie. De reden daarvoor is simpel: Battlefield 2 Modern Combat op de Xbox 360 is namelijk exact dezelfde game als de eerdere console versies. Poetsdoekje er overheen (de game ziet er wat beter uit), ander ontwerp hoofdmenu en klaar.

Dit is een gedeelte van een review over dit spel, maar de meeste buitenlandse en binnenlandse site's schrijven hetzelfde.
    Wie had het weer over dat het een ander game was en helemaal opnieuw was opgebouwd.

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    "Sjonge jongen, Wat zijn jullie een zeikerds.... Maarja, Gaan jullie maar lekker die boring multiplayer van GRAW spelen.

Precies, niet zo zeuren.
    Lekker online raggen.
    Als je nou echt next-gen wil, meld je dan aan bij
    het Vreemdelingen legioen. Da's pas echt next-gen:

Wat een onzin. Wat willen jullie dan horen? Alleen maar aanprijzingen voor jullie favoriete spel? Er is niks mis mee met een kritische blik naar producten te kijken, anders wordt je van alles aangesmeerd (en 60 Euro is niet bepaald goedkoop).

Ik heb expres het woord "next-gen" niet opgeschreven, omdat ik weinig vernieuwends verwacht van een port. Maar dat EA de volle bak vraagt voor een 1.2 versie van het spel dat je voor 20 Euro (of was het 30 Euro) kunt krijgen op de Xbox....tsk. En EA's ophemelende praat zoals "double the amount of geometry / textures" en "greatly enhanced AI" maakt het alleen maar erger.

Trouwens, als je niet tegen de kritische mening van andere mensen kunt, wat doe je dan op een forum? Ik moet eerlijk zeggen dat mensen met een afwijkende mening (vergeleken met de mijne) mij vaak op een heel andere manier over het besproken onderwerp laten nadenken. Zolang je redenering goed onderbouwd vind ik het allemaal prima.

Laatst bewerkt: 13 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina