1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen wat PPH is?

2. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de game vanavond gekocht maar ik kan er niet mee op live, hij komt met de melding: "kan geen verbinding maken met de ea servers".
    Dit gebeurt op het moment dat ik op xbox live klik, dan probeert hij je eerst aan te melden bij de ea servers en dan krijg ik de bovenstaande melding.

weet iemand misschien wat ik hier aan kan doen? ik had het ook al met de demo en ik dacht dat de volledige versie wel zou werken, mooi niet dus.:mad:

mijn router staat op open dus dat mag het probleem niet zijn lijkt mij. verder kan ik alle andere games die ik heb gewoon online spelen zonder problemen.

3. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier hetzelfde probleem|:-

4. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah dus ik ben niet de enige. ik baal hier echt zo van, dacht ik eindelijk battlefield te kunnen spelen werkt het niet

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Daar zeg je me inderdaad wat. Die screens sloegen achteraf gezien echt werkelijk nergens op. Dat haalt deze game bij lange na niet......eerlijk gezegd hebben meerder producenten deze vervelende tic

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Heb de game nu 2 dagen.
    Wel een vette game maar...nu heb ik uiteraard on-line gespeeld en punten gescoord door kills of vlaggen over te nemen.

Maar als ik in mijn stats kijk staat er nul,nul aan stats :confused:
    Alles blijft maar op nul staan.

Ook als ik uit de server ga dan saved ie wel mijn stats maar er staat dus eigenlijk niks.

Wie heeft dit ook en is dit een bug of doe ik iets verkeerd?

7. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een nieuwe gamertag aangemaakt voor xbox live en die werkt wel, dus ik denk eigenlijk dat er iets mis is gegaan met het omzetten van mijn gamertag, van de oude xbox op de 360, of zou dit niet mogelijk zijn??

ik ga maar weer eens verder kijken of ik toch op de een of andere manier niet mijn oude gamertag kan gaan gebruiken.
    vage shit daar bij ea.

8. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0

Nee hoor dat vergeet ik niet snel het zijn ook altijd mijn meningen kijk jullie verdedigen jullie stellingen en ik de mijne, en altijd weer dat zeuren zoals jij dat noemt is gewoon kritisch kijken wat je voor je kiezen krijgt.
    En ja sommigen kunnen er wel tegen en anderen niet, zo is voor de 1 de 360 het helemaal en voor mij als ik het over mocht doen oblivion de enige reden waarom ik een 360 zou aanschaffen.

9. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Waar blijft het op nul staan? Online of op de 360? Het kan namelijk even duren tot de stats verwerkt worden, Als je het in het hoofdmenu wilt laten verschijnen moet je even proberen de singelplayer te spelen en dan even het eerste level halen.

Points Per Hour, Oftwel Punten per uur.

Dat kan je Hiervinden....

Oeh, Wat mooi gezegd (denk ik:9 )

Edit: EA heeft een "Community Update" gepost.... Die kan je hier vinden Klik

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  10. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    het is een erg leuk spel, maar hoe kan ik zelf een game-room aanmaken zodat me friends me kunnen joinen? ik zie dat nergens staan...

11. x-box man

x-box man see you on 360 live!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen eigen server maken, dat kan geloof ik wel als je een clan match maakt, maar je kan je friends gewoon wel inviten als je in een server zit.

12. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft niks met je gamertag te maken,
    Denk dat de server gewoon soms gaar is:D
    na een uurtje wachten deed ie het bij mij weer

13. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    @xboxers ja is al gelukt gister kreeg ik wel ineens punten.

Ben nu ook gelijk een private 1st class.
    Denk dat het verwerken idd een beetje langzaam gaat.

14. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben oppersergeant of hoe je dat ook schrijft.

Voor hoeveel zullen we wedden? Bij optimatch kies je instellingen en zet automatich joinen UIT. dan wacht je af je ziet een lijst met games. En bovenaan staat iets zoals "Maak eigen server" Klik daarop een je hebt een server voor je alleen al helemaal als je een onbekende map speelt.

Laatst bewerkt: 14 apr 2006
  15. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    waar vind ik dat optimatch instellingen? kun je iets specefieker zijn :)

16. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    bij custom match...

17. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die ranks dan? zoals sergeant, majoor enz?
    ik ben private, maar hoe veranderd dat? gaat t via multiplayer of singleplayer?

18. Kievit

Kievit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe kan je dan bij een custom match je eigen voorkeur instellen? Ik wil bijvoorbeeld alle kaarten spelen en niet voten...hoe kan je dat instellen dan? :confused:

19. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Dan kan je kiezen: [Alle Kaarten] of [Opstandeling kaarten] of [Aanvalskaarten]

20. Kievit

Kievit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meteen geprobeerd en inderdaad.....ik heb weer eens niet goed gekeken |:-
    Ik me dood ergeren aan dat gevote, terwijl het zo makkelijk is om het uit te zetten. *)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina