1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan wel een eigen game hosten. als je zoekt, zet het dan auto join af. en een niet-ranked match. Kies een map naar keuze. als er dan wat gevonden is kan je ook create new game ofzo kiezen. heb dit al een aantal keer gedaan. erg lachen. weet niet of het ook kan met een ranked match

verders vind ik persoonlijk het spel wel erg vet. sp is echt intens, maar wel soms wat chaotisch. zelf geen last om een connectie te maken met ea.

Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  2. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik krijg geen verbinding.. hij stopt bij verifying EA connection ofzo
    Meer mensen die hier last van hebben?

3. prahladsingh

prahladsingh Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er ook niet meer in het duurt nu al 2 uurtjes....

IK heb een clan aangemaakt wie wilt joinen DUTCH.CLAN-NL

Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  4. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook last van

5. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh!! :confused:

Bij mij doet het dus ook nog steeds niet! Heb nog niet een andere gamertag aangemaakt (misschien vanavond even proberen)

Maar bij werkt het dus alleen als ik zorg dat mijn NAT op strict staat........heel vaag, maar wel waar! |:-

6. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij lukt het weer.

7. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vaag. Hier doet 'ie het gewoon. Misschien een storing op de server die nu weer opgelost is??

8. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even met de EA helpdesk gebeld........ maardaar wordt je ook niet vrolijker van!|:- Ik alles uitgelegd, inclusief het vage verhaal dat het met mijn NAT op strict wel werkt. Krijg ik te horen dat ie wel weet waar dat door komt en dat ik vandaag nog een mail kan verwachten met de oplossing.

Nou! Da's mooi!

2 uur later idd een mailtje! Met een link naar een pagina waar staat uitgelegddat ik poorten naar mijn Xbox moet forwarden :confused:! KLIK

Lekker geluisterd dus!!!!

Dus nog maar een keer bellen (a 45 cent per minuut) Weer alles uitgelegd, weer 8 domme antwoorden gekregen. Maar nu uiteindelijk gaan ze het voorleggen aan een of andere technicus en hoor ik waarschijnlijk deze week nog wat van ze :{

Dus.........

Ik hou jullie op de hoogte! (voornamelijk flipmode :))

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Top Spin voor bf2 ruilen :p?

10. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Hier doet ie het ook weer.. Zal wel aan de server liggen..

11. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Maar is het echt zo dat als je je gamertag koppelt met EA account, dat je dan slechter in een server komt?

12. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dat slaat nergens op, Ik kom altijd goed in een server en ben er nog maar 1 keer uitgelagged en mijn gamertag is ook gekoppeld aan een EA account.

13. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    hey mensjes hoe haal je die medals in MP er komt wel te staan dat je zo'n medal gehaald hebt maar verder geen achievement en geen medal, heeft iemand ook dit probleem speel ze ieder x voor nix vrij...

14. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Dat ligt daan aan jezelf, Of je wacht niet tot het volgende potje helemaal is geladen. Of je speelt in unranked games.

Waar slaat dat op? Je kan ook gewoon ranked games aan maken, Hoor...!

Laatst bewerkt: 19 apr 2006
  15. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lees eens wat verder :confused: ,ik wist toch niet of het kon.

16. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121

17. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Hmmm, Vreemd ik kreeg mijne wel.
    Stuur EA anders even een ticket. Mischien dat hun het weten.
    BTW: Ik denk dat die update over ongeveer 9 uur komt. EA/Dice zei namelijk dat die update op de release zou komen. En de release van Australia is over ongeveer 9 uur. Hoop dat ie dan komt, Dan is de game nog mooier zonder die knipperde schaduws enzo.

18. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niet zo goed dat er zoveel geklaagd wordt over dit spel in deze thread, ik ben er nu een paar dagen mee aan het spelen en ik vind het echt super, speel vrijwel alleen maar multiplayer. Vind het heerlijk om beetje vrij rond te lopen en op alles te schieten wat los en vast zit in een mooie omgeving.
    Nog ff oefenen en dan ga ik maar eens opzoek naar een clan denk ik..

19. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    !

Nee idd, het is echt een superspel. De servers zijn *meestal* helemaal top. Ik heb nog nooit last van lag gehad ofzo. En het speelt gewoon zo lekker door, vooral met een paar vrienden online is het super!

Ik ben idd ook van plan ooit ff een clan in te gaan, maar als ik zie dat sommige clans 89 members hebben, hoef ik daar liever niet bij. Ga denk ik wel m'n eigen clan beginnen, met niet te veel mensen.

20. Gamersea

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb er ook 1...., Ga binnekort een opzoek naar talent.
    Eellie@ Dat is niet zo gek in dit spel, ik had er ook 35..... Je kan namelijk meerdere clanmatches te gelijk houden, Althans dat kon op de Xbox, En je kan met 12 spelers in 1 match als clan ipv vroeger met 8.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina