1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    ja dat is waar natuurlijk, maar ik houd er gewoon niet van om 1 van de 89 te zijn. Liever wat kleinere clan waar ik gewoon iedereen van ken. En niet dat ik met de helft nooit gespeeld heb ofzo.

2. zeroping

zeroping -= uNLeashed =-

Leuk Bevonden:
    0
    Even een SINGLEPLAYER vraag:

Ik zit nu in het één na laatste level waarbij je die zelfmoord trein moet opblazen. Ik krijg die trein maar niet kapot!! Is dit iemand al gelukt???

3. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit de missie waar je in eertse instantie stand moet houden alvorens je die trein moet stoppen.Zo ja,dit lukt mij ook niet.Graaag wat advies van die online giganten.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Met een advance scart heb ik hier geen last van. Het lag probleem is verholpen bij mij. Het blijkt dat als je in een private chat met iemand zit je erg veel lag krijgt!

5. Nusalaut

Nusalaut Dark Hadou!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog niet zover in offline mode (verslaafd aan online}:] ),
    maar als ik mij goed herinner heb ik die trein aan flarden geshoten met een 50 cal. die daar langs het spoor staat ergens. (dit was op de PS2)

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    tja dat is mij ook nog steeds niet gelukt, vanalles geprobeert al, maar je mede teamgenoten doen zelf ook geen flikker, hebben ze alle machineguns overgenomen schieten ze niet op die trein, en als je zelf al het werk wil doen haal je het steeds net niet, ben dr gewoon mee gestopt en MP gaan spelen.:'-(

7. zeroping

zeroping -= uNLeashed =-

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het lukt me niet! Ik heb de WALKTHROUGHS voor de XBOX versie er op na geslagen en die zeggen dat je met 2 machineguns .50 cal door het armor van de trein heen kan. Nou ik kan je zeggen dat ik me helemaal scheel hotswap van de voorste mannetje tot het laatste mannetje, maar die trein blijft op 50% health.... HELP :'-(
    ...

8. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Heb je geen engineer? Pleur wat mijn op de rails, Op de Xbox was deze ook erg moeilijk.

9. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    je hebt allleen assault in dit level, misschien moet je probere zo'n hummer heel te houden en daarmee alvast naar voren rijden en daarna weer terug swappen naar de 50 cals. ik ga het zelf eerst even proberen;)

10. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een advance scart (Microsoft). Heb ook de beeldinstelling van mijn tv wat lichter gezet. Het werkt wel, maar misschien is het dat ik toch meer de BF2 op de PC ben gewend.

11. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    die online achievements unlocken niet...
    4 kills with one clip of a sniper rifle. / heb ik zeker gedaan, maar geen achievement :mad:
    10 kills met de helikopter / heb ik zeker gedaan, weer geen achievement :mad:
    4 voertuigen op ze minst 1/3 maken met engineer / heb ik gedaan / weer geen achievement :mad:
    dus dit is erg vreemd allemaal

12. Driesestig

Driesestig Afc Ajax!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook hoor :confused:, t wil maar niet echt lukken.

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    jij ook al, ik had de 4 kills with one clip niet gekregen en de 10 kills without dying using the sniper kit en dat nu al zo'n 3 keer, echt vaag zo kan je ook nooit een hogere rang behalen:'-(

14. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er een patch uitkomt voor dit spel en wanneer precies?
    en wat er dan gefixed word...

15. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ook, maar het duurde gewoon ff voordat ie het verwerkt had, en toen had ik wel een hogere rang.

16. zeroping

zeroping -= uNLeashed =-

Leuk Bevonden:
    0
    Als het lukt hoor ik het graag! Van mij idem natuurlijk...!

17. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievementes werken gewoon.

Laatst bewerkt: 20 apr 2006
  18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik maar niet te hard zeggen, ik vind het toch wel heel toevallig dat mijn gelinkte gamertag niet werkt en die nieuwe die ik heb aangemaakt het wel doet en die is niet gelinked. en inderdaad bijna iedereen met gelinkte gamertag kan wel gewoon spelen. ik heb laatst met die gasten van ea gebeld en het probleem uitgelegt, en ook gevraagd of het kon komen doordat mijn gamertag gelinked is aan een ea-account, dat kon wel eens het probleem zijn, alleen kon die link niet ongedaan gemaakt worden. ik weet het, het is heel vaag maar het werkt wel. (bij mij tenminste)

19. Y3LLoW

Y3LLoW Fear Me

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees globaal 1 post en ik zie dat er alweer problemen zijn met de EA servers. Kunnen ze dit nu nooit eens gewoon goed in orde hebben als ze een game uitbrengen. Bij fifa was dit probleem er ook:{

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heb je het wel in een ranked game gedaan? alleen daar telt alles mee in een unranked game niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina