1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roy0212

    Roy0212 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen ik zit nu al 2 dagen tekloten dat als ik online wil spelen die een level laad en dan bij het 1e spawnen helemaal blijft hangen me XBOX360
    iemand een idee?
     
  2. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe worden die 10 kills achievements eigenlijk behaald? Als ik zie dat sommige gasten binnen enkele dagen bijna alle achievements van 10 kills per klasse hebben behaald.
    Zijn er soms gasten bij die een eigen server aanmaken en dan afspreken elkaar 10 keer te killen?

    Want ik ben niet de beste speler online met BF 2 en ook niet in van de slechsten maar kan wel vertellen dat je die 10 kills achievements niet zomaar even behaald. (Moet ik wel bij zeggen dat ik altijd in servers speel met niet minder dan 10/15 man).
     
  3. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nou pak de engineerkit ga binnen in een gebouw van backstab zitten en schiet alles kapot wat binnen komt en genees je eigen steeds op de 2de verdieping, of doe het level black gold en pak een sniper kit tijdens CTF, zit je zo aan de 20 kills zonder dood te gaan...
     
  4. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ...damn wat ben je triest al je jezelf gaat "boosten" echt echt echt triest !! speel een spel normaal man !! Het is een spel geen wedstrijd...
    Jullie verpesten het spel (de gene die zich aangesproken voelt...) en vooral KK glitches ! DOE NORMAAL SPEEL DE GAME ZONDER TE GLITCHEN !! JULLIE VERPESTEN HET !!
    GRrrrrrrr weer zo'n glitcher neer moeten maaien !
     
  5. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja helaas gebeurt die sjit...ik durf te wedden dat veel gasten die in top 10 leaderboards staan dit gedaan hebben...veel van hun hebben al 10-13 medals wat in 1 week bijna niet mogelijk is met weinig gespeelde uren.En kijk maar naar hun kills en spawns,bij veel zijn de spawns 2 x zo veel als hun kills...nou dat bewijst maar weer hoe goed je echt bent.
    Op de PS2 kwam ik een keer een game binnen waar ze met zn drieen waren en ik dacht dat hun gewoon echt de game aan het spelen waren ,na een tijdje zoeken kwam ik eindelijk een enemy tegen en hij stond daar maar dus ik schoot hem neer.
    Hoor ik ineens : WTF YOU DOING???!! ikke: errrm killing my enemy????? DUH!
    Zegt die dude...man we are helping eachother getting medals...tja weet ik veel,zeg dat dan dan ga ik gelijk split...bleek dus dat die gast die ik killde nog maar 1 kill nodig had en dus overnieuw moest beginnen en dat vond mijn "TEAMMATE"dus niet zo cool omdat hij dan weer 10 x dood moest gaan dankzij mij...nou ik heb hem gewoon uitstaan lachen en zei dat hun de rank private nog geeneens verdienen en ben toen weg gegaan.
    Pfff zieligerds...:mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  6. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    IDD ! :) goed gedaan :D maare verder heb ik nu 2 medals en 1 lintje: Kill 10 enemies with a asualt rifle (ofzo) , Kill 4 enemies wie one clip of an sniperrifle (ofzo :D ) en win 5 major victories... dus bij mij doen die archiements het gewoon...

    en denk dat jullie in een UNRANKED game zatten.. daar al aan gedacht ? ;)
    Of dat jullie geleaved zijn...
    maar i denk het eerste heb ik bij de xbox 1 battlefield MC ook gehad nu trap ik daar niet meeer in...
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2006
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    (zucht) neej was gewoon ranked en heb daarna nog 3 andere potjes gespeeld, en nog steeds geen medals. zowiezo hoor je een achievement te halen zodra je een medal haal en dat gebeurt ook niet.:{
     
  8. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu 2 achievements gehaald en bij beide keren duurde het even totdat dit vermeld werd. Heb ergens iets gelezen (wss het boekje) dat om het uur de achievements worden upgedate. Bij de eerste ik ik haalde heb ik in de tussentijd mijn xbox uit gehad. Toen ik vervolgens weer ging spelen kreeg ik de melding.
     
  9. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist een match gespeeld (Backstab) en na het potje stond bij de eindstanden ene marksmannoodle ofzoiets bovenaan met 125 of 152 punten!!! Terwijl ie maar 2 kills had en 1 death. En bovendien geen enkele vlag had gecaptured.

    Iets eerder vanmorgen viel me zoiets ook op dat iemand in de 50 punten had zonder een vlag te capturen en maar enkele kills had..
    :confused:
     
  10. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Had ik ook gezien bij iemand, Maar die was de volgende match alweer geleaved, Het is opzicht mogelijk aangezien kills van de artillery niet meetellen als kills maar wel als punten, Ook als je mensen dood bij een vlag of in een tank of bij een vlag in een tank krijg je extra punten.
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zie mijn sig: Alle updates en dergelijke kan je daar vinden.
     
  12. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag ook een keer in een potje (backstab) dat bij de gene die op de eerste plaats stond de punten per seconde optelde. Dus toen ik spectater was en bij m keek was ie alleen met een grenade launcher voor m op de grond aan het schieten terwijl hij constant health haalde. Dus toen ik dat daarna deed kreeg ik ook punten en ineens de medic medal terwijl ik niemand gehealth had. Heel vaag dus maar ik doe het niet meer, haal liever eerlijk mijn medailles.;)
     
  13. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens niks van dat soort mensen aan trekken ik erger me er zelf ook aan alleen het helpt niet er zijn nou gewoon mensen die niet tegen hun verlies kunnen en niet moeite willen doen denk maar gewoon van:" hijs toch een n00b!''...
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probleem heb ik ook een keer gehad. Een dag later toen ik in-signde kreeg ik hem wel gewoon.
     
  15. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het eigenlijk dat ik wel de chaticoontjes linksboven in het scherm zie maar nix hoor tijdens een match. Terwijl ik in de private chat wel gewoon kan chatten en degene waarmee ik praat kan horen.. (De gamechannel heb ik actief tijdens een potje).
    Ligt dit aan het spel of klopt er iets anders niet..
     
  16. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werken ze ook gewoon,heb 4 medals en 2 ribbons en ik kreeg ze gelijk na de game.

    Ja dat is het probleem van dit moment in deze game en dat staat ook op de official site...ze zijn bezig met een patch voor deze bug. (ligt dus aan het spel ja dus haal je headset niet uit elkaar;) )
     
  17. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ook wel de moeilijkste archiefments...:p (Bij die heal archiefment zou ik zo gaan denken dat je hebt zitten boosten:D :'-( :p )

    Ze schieten er uiteindelijk niks mee op omdat als ze dan op een hogere rang zijn toch dik geownt worden.
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Artillery kills tellen wel mee hoor.
     
  19. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    De Achievements zijn niet moeilijk te halen als je maar veel speelt. Zo heb ik 15 medals en 6 Ribbons (Lintjes) Online en heb ik 15 medals en 7 Ribbons (Lintjes) met Campaign.
     
  20. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, Vreemd want ik had laatst nog geen kills, Toen heb ik met de artillery iets van 5 mensen gedood en toen keek ik later bij me stats en toen stond er nog steed 0 Kills.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina