Ja helaas gebeurt die sjit...ik durf te wedden dat veel gasten die in top 10 leaderboards staan dit gedaan hebben...veel van hun hebben al 10-13 medals wat in 1 week bijna niet mogelijk is met weinig gespeelde uren.En kijk maar naar hun kills en spawns,bij veel zijn de spawns 2 x zo veel als hun kills...nou dat bewijst maar weer hoe goed je echt bent.
Op de PS2 kwam ik een keer een game binnen waar ze met zn drieen waren en ik dacht dat hun gewoon echt de game aan het spelen waren ,na een tijdje zoeken kwam ik eindelijk een enemy tegen en hij stond daar maar dus ik schoot hem neer.
Hoor ik ineens : WTF YOU DOING???!! ikke: errrm killing my enemy????? DUH!
Zegt die dude...man we are helping eachother getting medals...tja weet ik veel,zeg dat dan dan ga ik gelijk split...bleek dus dat die gast die ik killde nog maar 1 kill nodig had en dus overnieuw moest beginnen en dat vond mijn "TEAMMATE"dus niet zo cool omdat hij dan weer 10 x dood moest gaan dankzij mij...nou ik heb hem gewoon uitstaan lachen en zei dat hun de rank private nog geeneens verdienen en ben toen weg gegaan.
Pfff zieligerds...
Laatst bewerkt: 21 apr 2006