1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer je de Almaty region achievement krijgt.
    Want ben nu al bij de 7de missie
     
  2. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    LOL!...ik heb die medic medal heel makkelijk gehaald gisteren (nee niet geboost;) ) ik speelde op een rustige server (4 tegen 4 in Backstab) en ik had mijn teammates gevraagd of ik gewoon een beetje achter ze aan kon hollen op een wat veilige afstand (als een echte medic:) ) en wanneer ze geheald moesten worden konden ze mij roepen.Ik had em binnen 10 minuten*)

    En idd worden ze geownt die boosters....zoals ik al eerder zei,kijk maar naar hun kills/spawns,het laatst genoemde is in de meeste gevallen 2x zoveel.

    Je moet ook die uitdagingen clearen denk ik maar weet het niet zeker want ik speel bijna nooit offline. (hmm moet er toch maar eens verder meegaan om die chievs te unlocken)
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2006
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ok, Hoe dan ook ik teken soms wel eens tijdens de les.... en deze had ik nog:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ik ben niet een goede tekenaar dus... Maarja, Mischien herkennen jullie ze een beetje.
     
  4. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat misschien een VLIEGENDE SNEEUWSCOOTER????
    Volgens mij kan je beter opletten tijdens de les vooral bij tekenen!
     
  5. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    het is een olifant met stijve snuit
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb ik niet meer....:{ Maar, Ja. Dat is een vliegende sneeuwscooter! Goed gezien_O_ _O_ En op 1 van die andere plaatjes is ook nog een Olifant te zien:+
     
  8. xentagz

    xentagz ----------------

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
  9. boatfreak

    boatfreak Guest

    als je het gewoon hier had gepost...
     
  10. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu 1 week en moet zeggen dat ik nu de game meer ben gaan waarderen. De eerste 3-4 dagen vond ik de game echt k.. Was de game te veel aan het vergelijken met BF2 op de pc. Hier kan BF2 MC gewoon qua gameplay en grafisch niet aan tippen. Nu ik BF2 MC door krijg te hebben is het echt super. Er zijn wel enkele punten die EA naar mijn mening met een patch moet oplossen.

    1. De problemen met de servers. (ik zelf heb geen (meer) problemen, maar vrienden van mij wel)
    2. online achievements die niet willen (vertraagd) unlocken
     
  11. boatfreak

    boatfreak Guest

    Ik heb soms ook dat ik gewoon ineens uit een server ben. "Connection to server was lost" staat er dan.
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat heeft iedereen. EA is er mee bezig, maar we kennen allemaal de kwaliteiten van EA ;)
     
  13. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Had t ff met een message op Live gevragen. Nadat je Burning Bridges hebt gedaan. Dat is de 10e Missie.
     
  14. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje.

    Die demo zag er in mijn ogen egt mega lelijk uit, totaal niet mooi gemaakt en lelijke textures. Nou lees ik in bv. de P.U. dat het spel grafisch heel erg geod is. En ook in de xboxmagazine zeggen ze dat het verschil verbluffend is in vergelijking met de xbox versie. Nou komt de vraag, is het spel grafisch dan zo veel stukken mooier dan de demo of kijk ik gewoon verkeerd of snappen die bladen in hun reviews niet wat een mooie game is:confused:
     
  15. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf heb nog geen platte tv en moet het doen met een sony wega breedbeeld tv. De graphics zijn mooi, maar verwacht geen graphics van de BF2 op pc. De final game is wel wat mooier dan de demo, ietsje dan.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet zeggen dat ik niet veel verschil zie tussen de demo en de voledige versie. Je moet sowieso de P.U. niet lezen. Alles wat daarin staat is juist het tegenovergestelde van de waarheid ;)

    Ik vind de game nu steeds eentoniger vinden aangezien ik conquest wel leuk vind, maar iets anders zou ook leuk zijn en CT gewoon bagger vind. Verder wordt 75% van de keren "Bridge too Far" gespeeld en 24% "Backstab" met een beetje geluk kun je nog een keer een andere map spelen. Ook de statpadders maken de game minder leuk...
     
  17. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren de demo gespeeld. De graphics zijn niet mega lelijk of slecht, mensen zijn tegenwoordig nogal snel met de mening 'slechte graphics'. Dat het nou niet is wat je er van verwacht had... Tsja, er is nog geen enkele 360 game die is wat we ervan verwacht hadden volgens mij...

    Maar goed, ja... Geinig voor even, niet waard om het te kopen voor mij in ieder geval. Helaas. Ik vind het wel lekker direct spelen, eindelijk eens die sensitivity die ik zo vaak mis bij de consoles.
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem wel kopen, voor 30 euro bij de frs:D
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    30 euro? Hij kost er gewoon 64,99 hoor... Misschien bedoel je de Xbox versie...
     
  20. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bedoelt "Tegen de tijd dat hij in de koopjes bak voor 30 euro ligt". Iets in die trent.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina