1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door FeaR, 13 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een advance scart dus ik weet niet hoe het er anders uit ziet. Bij mij ziet het er igg niet donker uit.
     
  2. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je die trein dan vernietigd?
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Blijven schieten met de machinegeweren die er naast staan. Granaten uit je grenade launcher om het af te maken.
     
  4. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook zo gedaan als Tha Raptor
     
  5. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trein missie is best makkelijk te halen. Je moet gewoon hotswappen naar het laatste machinegeweer. Daar ga je gewoon knallen op de rails waar de trein op aankomt. Als de trein bijna weg rijd knal je een granaat ertegen. Daarna hotswap je naar het volgende machinegun en herhaal je dit.
    Na 3-4 keer dit te doen heb je de trein kapot.

    Ik zeg je dit; Als je met deze missie moeite hebt bereid je dan maar voor op de laatste waarbij je raketten moet stoppen. IK HEB NOG NOOIT EEN SPEL GESPEELD MET ZO'N VERNEUKTE MISSIE. DE VIJANDEN BLIJVEN MAAR RESPAWNEN EN JE WORDT ZELFS DE LAATSTE SECONDE GENAAID. DIT BEWIJST MAAR WEER EENS DAT ea NIET LUISTERD NAAR COMMENTAAR VAN DE GAMEWERELD
     
  6. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    de hele single player van battlefield zuigt, ik ben na de eerste missie ermee opgehouden, de multiplayer is daarentegen weer een stuk leuker:D
     
  7. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ben er ook niet kapot van,maar deze game moet het ook hebben van de multiplayer.
    Op de PS2 ben ik niet verder gegaan als de trein missie (geen idee hoe die missie heet) maar nu op de 360 heb je natuurlijk die achievments wat me toch aantrekt om ook de campaign volledig uit te spelen.
     
  8. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik zag gister nog een gast die stond als eindresultaat zo: Kills 0 /Deaths 3 /Flags 0 en dan 135 punten in totaal, huh? en in het andere team een gast: Kills 2 /deaths 4 Flags 0 en dan 85 punten... hmmm klopt niet he, kut cheaters wat heb je nou aan punten en een hogere rang, als je dik ingemaakt wordt iedere keer, is toch ook geen fun aan!! Dan ben je eindelijk de hoogste rang en je wordt zo hard geowned dat he xbox het begeeft .
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2006
  9. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb er ook wel last van. Heb een advanced scart en de beeldinstellingen wat lichter gezet. Als ik in het donker speel dan gaat het wel wat beter. Welke merk tv heb je? Ik heb een sony (gewone tv).
     
  10. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon voten die gasten...doe ik ook en meestal vote de rest gelijk mee en word tie gekicked_0/ Ik heb daar zo'n hekel aan...waarom een game kopen van 60 Euro of duurder die je niet eens speelt...ja al1 maar op 1 plek blijven staan en jezelf boosten...wow!!!:eek:
     
  11. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wel moeite om een medaille te halen overigens online, heb er nog geeneen. Ben geen sniper fan en de rest lukt ook niet echt hard. Iemand nog tips voor de makkelijkste medaille :D
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Probeer die in de tank eens.
    Ook gaat EA actie ondernemen tegen de boosters:

     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lukt mij ook niet, heb het spel pas 2 dagen maar toch ;)
     
  14. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    doe eens gek en pak gewoon een sniper 8) dik makkelijke medaille. en ohja, 5 kills zonder dood te gaan ook. eingelijk de meeste wel..
    en als ik jou was zou ik nu maar hard aan de slag gaan, want vanaf Major word je in de tweede fase gezet van het spel, wat betekent dat je dan niet meer tegen Privat's speelt., maar tegen Colonels, en generals!! oftewel de moeilijkste spelers. probeer zoveel mogelijk medailles te halen voordat je naar de volgende fase gaat.

    suc6!!!:eek: :D ;) :cool: O-)
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Je hebt de game niet eens... De rank restrictie is weg, Althans heb een aardig hoge rank en kan nog steeds RANKED met private's spelen.
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen idee, want ik ben pas seargent eerste klas dus ben benieuwd:)
    heb al marksman online gehaald die is echt heel simpel de rest is behoorljik moeilijk, maar als je ze eerlijk probeerd te winnen zul je zien wat voor boost het aan het spel meteen geeft:D
    en die midden-oosten levels zijn duidelijk het vetst:D
    battlefield multiplayer ownd!

    is die generaalsfunctie die je op de pc had er trouwens uitgehaald? dat zou ik wel erg zonde vinden...
     
  17. vibuthi

    vibuthi Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de achievements/medals een negatieve invloed hebben op BF2:
    Ze zijn dermate moeilijk te halen,(10 kills zonder dood te gaan bijv. gebeurt nu eenmaal niet zo veel als je normaal speelt) dat het spel heel anders gespeeld word. Mensen gaan bijv. geen vlaggen veroveren, omdat het risicovol is en ze hun "streak" niet stuk willen maken.
    Het zorgt ook voor nogal wat bizarre spelsituaties:
    Met grote regelmaat zie ik mensen elkaar beschieten/genezen, voertuigen beschadigen/repareren, op afgelegen/afgesproken plekken "bevriende vijanden" doodschieten enz enz.
    Op zich hoeft dit niet zo erg te zijn, maar als er van de 8 a 9 mensen in je team een paar niet bezig zijn met spelen, maar met cheaten (want dat is het toch?), dan word je team ondertusen keihard gebakken en gebraden.
    Wat ze ook maar niet lijken te snappen, is dat ze de scoreboards waar het ze allemaal om te doen is, volslagen zinloos maken met dit gedrag.

    Groetjes, vibuthi
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2006
  18. Tum

    Tum Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik nou echt geen last van. De medals en achievements maken het juist leuk. Het blijft speelbaar omdat je steeds een hogere rank wil halen.
     
  19. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    wraah k*t sniper geweer :D
    Krijg nooit 4 doden met 1 clip :mad:ze vinden me altijd eerder :D
     
  20. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben jouw tegen gekomen op COD2... Ik viel van mijne stoel ! Jij wont!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina