Wat is het nut van de grote maps dan? Opvulling? Compactere maps maakt het veel leuker/actiever. BF4 maps waren ook niet bepaald klein, maar je hoefde nooit lang te lopen voor leuke actie.....nu is dat wel het geval, zeker als je een voertuig wil rijden op bv die ijsmap....
Sorry verkeerde gequote. Ik bedoelde hetzelfde. Had YiLong willen quoten die beweerde dat maps en specialists geld kosten.
Morgen de een patch en dan begin december de volgende. Met name die van begin december ziet er goed uit. https://www.ea.com/games/battlefiel...ch-update-and-the-road-ahead?isLocalized=true
Deze was ook rete irritant, dacht echt waarom kun je niet gewoon naar links / rechts / omhoog voor customizen maar moet je er eerst persé uit om het type te kiezen! Edit: ik krijg deze bulletpoint niet weg. Improved the ways in which you’re able to manage your attachments via the collection screen to reduce the number of interactions you need to have when building your loadouts
Deze eerste patches zien er echt goed uit! Ik vermaak me nu al echt heel goed met deze game en heb zelf weinig tot geen last van bugs oid, maar goed om te zien dat de game goede support en communicatie krijgt.
Haha ja viel me ook al op. Een kudde heli’s lijkt op een school vissen. En er vliegen ook eenden (?) rond wat er totaal niet realistisch uitziet. 20 tal in rondjes.
Als ik de Xbox one versie koop kan ik dan wel met 128 man op mij Series X spelen? Of blijf je vast zitten met 64 man, omdat het de Xbox one versie is..?
Bedankt voor je snelle reactie. Er staat wel Xbox one bovenaan trouwens, en schuin eronder Xbox series X. Hoe zit het dan?
Je kunt de disc in de series X stoppen en met backwards compatibiliteit kun je de Xbox One versie spelen. Vergelijk het met Gears of War 5 in je Xbox Series X stoppen en spelen.
Electronic Arts is making major changes to its development structure as it focuses on growing and expanding the Battlefield series following what has been a challenging launch for Battlefield 2042. The future-set military shooter launched in November and was swiftly criticized for a lack of features found in previous games and for its many bugs, some of which--including the infamous "unable to load persistence data" bug--prevented users from playing entirely. Perhaps the biggest change being announced today is EA is formally announcing the creation of a Battlefield universe that will seemingly span multiple games and offerings, which will be developed by different studios across North America and Europe. Additionally, DICE GM Oskar Gabrielson is leaving the company to pursue a new endeavor outside of EA. The shake-up also includes Respawn's Vince Zampella taking on a bigger role as the new overall boss of the Battlefield franchise, while Halo designer Marcus Lehto is building a new development team in Seattle focused on injecting more storytelling into the Battlefield universe. Ripple Effect, the developer of Battlefield 2042's Portal mode, is developing a new Battlefield experience in the Battlefield 2042 universe. In the immediate future, EA told GameSpot that DICE, Ripple Effect, and Lehto's new Seattle studio will work together to expand upon and improve Battlefield 2042. The other Battlefield games and experiences in the works are meant to serve as extensions, to a degree, of the new Battlefield universe that EA is trying to create. There are no specifics available about the new games and experiences that EA intends to create or when they will release, as of yet. https://www.gamespot.com/articles/battlefield-franchise-undergoes-major-shake-up/1100-6498521/