Game tegenwoordig niet meer zo veel. Maar paar leaked beelden gezien. En moet wel zeggen. Ben wel impressed. Ziet er uit als een vernieuwde BF4. Deze gaat er sowieso komen op day 1. BBC2, BF3 en BF4 helemaal kapot gespeeld. Daarna beetje afgehaakt.
Die Portal modus is zeker interessant, inclusief bot support. Dat is ook weer terug, van lang weggeweest toch?
Er zijn deze dagen ook weer wat BF4 DLC expansions gratis voor ieder systeem. Al zie ik op Xbox vrijwel nooit servers waar ze die DLC spelen …
Backlog verder wegwerken. Het duurde wel even, maar ben inmiddels vrij onder de indruk van de nieuwe game. 1 en V konden mij niet bekoren, maar met deze titel krijg ik hetzelfde idee als toen met de trailer van 1 t.o.v. Infinity War. Denk dat Dice het weer gaat flikken t.o.v. Acti en dat geluid ook.
Vraag mij wel af wat ze in dat maandje precies nog kunnen doen. BF5 werd volgens mij destijds ook een maand uitgesteld en toen hadden ze eigenlijk ook nog wel veel langer de tijd nodig en waren er eerst een paar patches nodig. Nog maar te zwijgen over hoe ze BF4 gelaunched hebben
Mooi, slechte launch, outraged fanbase, slechte sales, iedereen naar de gratis Halo Infinite MP, EA gaat de maanden erna keihard aan het werk om alles te fixen, gekoppeld aan een dikke price-drop om de tegenvallende community een boost aan nieuwe spelers te geven, and everybody wins in the end.
BF1 was voor zo ver ik mij kan herinneren vrij weinig op aan te merken qua launch Maar goed laten we eerst even de beta afwachten (die waarschijnlijk dus ook niet meer deze maand zal komen)
Weer? CoD verkoopt in de eerste week ongeveer net zoveel copy's als Battlefield in een jaar. Nu helemaal, waarbij kort voor de release de ene nu in een soepele beta mode zit en de ander na 2 jaar corona nog steeds als kut excuus gebruikt.
Die soepele beta mode game heeft wel 2 extra studio's eraan werken. De open bèta van Battlefield 2042 wordt mogelijk, net als het spel zelf, uitgesteld. Tom Henderson - die eerder ook al correct meldde dat Battlefield 2042 uitgesteld ging worden voordat het officieel aangekondigd werd - meldt dat op Twitter. Volgens hem begint de bèta op 6 oktober voor Early Access-spelers en op 8 oktober voor alle andere geïnteresseerden. De bèta van Battlefield 2042 had eigenlijk ergens deze maand plaats moeten vinden.