Hoop dat het ook weer zo iets word zoals BF 1942 qua gameplay alleen qua graphics next gen dat zou top zijn.
Deze game lijkt mij nou juist best wel vet ik ga hem denk ik wel halen als hij een goed cijfer krijgt.
Ben wel van van BF2:MC, maar dit is een beetje te veel toekomst voor mij. Houd niet zo van science fiction.
heb nu bf2 een maandje en heb er nog veel plezier van.. alleen word de Battlefield serie niet een btj zoals we van EA gewent zijn helemaal uitgemelkt.. ik bedoel volgens mij is battlefield 2142 zo'n beetje hetzelfde als bf2 alleen in een ander likje verf
wat is een van Ik houw best van sci-fi games (halo?) maar niet echt met dit soort.. om de 1 of andere reden moet battlefield blijven wat het is en niet veranderen in een shooter 'om de beste te zijn.' Dat zou het echt verneuken.
Ik zag net een intervieuw met de makers van Battlefield 2142 ze zeiden dat er nog geen plannen zijn voor een xbox 360/PS3 versie.
Weetje dat EA all die dingen heeft gebruikt terwijl ze ook in andere spellen zitten? hier heb je er all 1tje C&C renegade.