1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoevel BF3 gaat kosten in de winkel want ik geloof echt niet dat de game 65,00 gaat kosten.Want op de release van Black Ops was tie bij bartsmit 55,00 en bij mediamarkt simpel 45,00 ik weet dat BF3 en black ops grote verschillen hebben maar weet iemand de echte prijs van BF3 :9

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beetje zoals die Spec Ops missien in MW2?

3. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik aan de beta? Zit er een key in mijn MoH doosje? Ik heb destijds wel iets ingevoerd voor unlocks.. En wanneer komt de beta uit? :b:

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nog niet bekend. zou september uitkomen

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Geen beta maar een demo. Met MoH LM mag je 48 uur eerder spelen. Dem zou in september komen. Waarschijnlijk aan het einde van de maand. Ik verwacht rond of na de London Expo.

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  6. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje! dat zou dus deze maand moeten zijn! 48 uur is niet veel, maarja daar zal ik dan maar t beste uit halen

7. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    en hoevel kost tie in de winkel :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    48 uur is niet veel. Het is wel wat, maar de doos van MoH deed je geloven dat het een stuk specialer zou zijn.

9. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    24,95 maar dat is zonder zegeltjes!!

Ontopic:
    Nieuwe teasert van de SP

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zag ik het nou goed, kont deze game 16 september?? Pff damn dacht pas over 2 mnd tegelijk met cod. Zat namelijk te twijfelen om hem te halen. Maar wacht wel aangezien gears en FIFA ook in huis worden gehaald....

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nee, 27 October, Beta is in September.

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denk dat ze bedoelen dat je dan het hele flimpje ziet. Ziet er trouwens wel gruwelijk uit _O_

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Overduidelijk PC en ze lijken een beetje de COD kant op te gaan, ziet er totaal niet BF achtig uit. Ik vind dat ze de nadruk veel te veel op de campaign lijken te leggen, eerste video van BF3 was al van de campaign, toen nog eentje..en daarna de volledige campaign video. Van de MP is er veel minder uitgekomen, terwijl BF toch echt heel erg een multiplayer game is, dacht ik.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit vind ik ook vreemd. Ondanks dat ik een goeie singleplayer zeker kan waarderen koop im deze game puur voor de mp. Ze laten ten eerste weinig daarvan zeggen en ook nog eens geen xbox. Snap echt niet waarom ze dat zo doen.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat het erg lijkt op COD zal de grote reden zijn waarom Battlefield zo populair is. Die 'setting' spreekt gewoon veel meer mensen aan, ook mij. Daar tegenover staat dat CoD helemaal niet zulke goede games afgeeft, wat dus dubbelop gaat!

Een strategische, slimme zet van EA.

16. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Edit laat maar, iemand hierboven had het filmpje al gepost:+

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oohw oké vond het al zo vreemd... Maar ben benieuwd naar de game.

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Vind het jammer dat Battlefield mij niet ligt, want alles wat ik tot nu toe heb gezien is gewoon vet.

BF2 online vond ik zo traag spelen .... (tsja, als je COD gewend bent :)

19. RamO

RamO Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dus jij slikt liever de Ritalin van COD? 8)

Sorry, maar dat is een kwestie van wennen aangezien BF games imo een stuk realistischer ervaring van een oorlog geven dan COD.

COD MP draait alleen maar, herhaal, alleen maar om kills maken. Zelfs in modes die daarvoor niet bestemd zijn maakt iedereen elkaar nog als een malle af.

Wat is daar nu aan? Niks, want in BF games, zeker deze niet, draait het helemaal niet om teamkillen, maar om het vertrouwen van de mensen met wie je online aan het game bent. Imo een stuk betere ervaring. Je zult dus wel eens een Duitser, Amerikaan of Fransman moeten vertrouwen en ik zeg er nog bij:

BF gamers zijn een stuk volwassener. Ik en Antrax, hier van XBW, hebben een keer gehakt gemaakt, lang geleden, van COD achtige figuurtjes. Geloof mij maar: COD gamers maken geen kans in BF games, omgekeerd misschien ook niet, maar met heel andere redenen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina