1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hier dit ziet er al 20x zo goed uit :)
    ik denk dat ik echt wel tevreden met deze game zal zijn op mijn hd scherm hoor

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

The guy that leaked the video explained the visuals apparently: He says that they are designed to show bugs, and to limit the bandwidth usage in doing so. It's also not a final build.

Not to do damage control for DICE or anything, but no one should judge the quality of the visuals on the consoles by this video. We've seen the game running on PS3's, and it looks much better than what is on display here. The 360 version likely looks pretty much identical, and if not, it certainly wouldn't look this much worse.

Ook wel leuk dit..

Laatst bewerkt: 12 sep 2011
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat mag dan wel zo zijn. Ben gewoon niet onder de indruk van wat de 360 laat zien. Goed, het is verouderde hardware ... maar dan nog? Goed, het is een test-omgeving waar ze in zitten. Alles kan nog veranderen. Twijfel gewoon nog steeds ... puur omdat ik nog geen fatsoenlijke 360 beelden heb gezien. Sterker nog, dan krijg je dit? Is EA samen met Sony bezig om de 360 gewoon te kleineren of ... ?

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vat het evenmin als jij man, eindelijk wat 360 shit en dan is het zo low res als maar kan, we moeten maar gewoon wachten op de demo.

Van degene die de boel gelekt heeft :

those of you complaining and dying for the beta, believe me - it is worth the wait. a lot of bugs were just found and are being fixed atm and are trying to be included before the beta. if you bought on origin you get it early anyway. i don't have map lists either, sorry. щ(゚Д゚щ)

5. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke site zou ik gaan pre-orderen? Bol.com of freerecordshop.nl... (ik wil de game wel op releasedatum in huis hebben xD)
    Of is er misschien nog een andere, betrouwbare en misschien wel goedkopere site waar je de limited edition gegarandeerd krijgt als je bf3 pre-orderd?

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    laat je niet zo afleiden door die limited edition. het is alleen maar de pre-order bonus.
    maar ik had hem bij castlegames besteld

7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Zowiezo nooit die 2 sites.
    Check budgetgaming.nl

8. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je krijgt die limited edition gewoon bij elke pre order?

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Maar nog steeds niet goed!

10. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de framerate van 30 FPS niet hinderlijk wordt. Bij BC1 en BC2 vond ik die ontzettend storend, heel de gameplay naar de kloten imho.

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan 'm ook bij bv. FreeRecordShop of GameMania bestellen. Dan kan je 'm zelf ophalen op de dag dat ie uitkomt. Dan heb je niet het risico dat de post niet wordt bezorgd op de releasedag.

Je betaalt wel wat meer, maar je moet het er dan wel voor over hebben natuurlijk. ;)

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind het zowiezo een risico om een game zoals dit te "reserveren". Tuurlijk kan je het annuleren .. maar dan nog.

Kijk eerst liever bij iemand die hem heeft gekocht zodat ik daarna kan beslissen of ik hem koop ja of nee. Vooral omdat ik nog geen fatsoenlijk XBOX360 filmpje van BF3 gezien heb.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De beta kan echt niet lang meer op zich laten wachten, dan kunnen we echt oordelen.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb wel het vertrouwen dat het goed gaat komen.

15. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gaan heus geen half werk afleveren en als het net zo goed als bf bad company 2 wordt dan ben ik tevreden! En dat wordt het sowieso... ik denk zelfs nog een stuk beter :)

16. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Zoiets

Gewoon BC2 verbeteren daar waar nodig (dus nog volwassener/serieuzer dan wat BC1/2 al redelijk was en wat prettige gfx tweaks hoewel natuurlijk niet zo spectaculair als PC) + een lekkere SP want dat hoort nu eenmaal in een complete game + dan nog voor de relax een doodsimpele TDM game mode, en je hebt volgens mij een winner.

Oh ja, en dat als er 50.000 mensen online zijn dat ik dan wel gelijk in volle servers kom en niet in 6 tegen 6 zooi (ik weet sommige hadden hier zgn nooit probs mee, ik ook niet in MoH en HF maar dus wel in BC2 en Vietnam als ik wat later op de avond ging gamen)

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kom momenteel niet eens op de EA servers bij BC2. Laat staan in volle games dus. Een erg belangrijk verbeterpunt!

Wanneer kwam de beta nu eigenlijk? Een van de redenen dat ik Medal of Honor toen kocht was dat ik toegang zou hebben tot de B3 beta...

18. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met hoe snel wehkamp.nl een game levert?

19. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Nou toevallig vandaag een niet zo goede ervaring met hun.
    Had de Star Wars Blurays al in april besteld bij hun. Vandaag officieel uitgekomen maar krijg mooi niks binnen.
    Op dezelfde dag toen ook BF3 alvast bestelt omdat ie zo goedkoop is daar. (PC versie)
    Maar denk dat ik m mooi ook ergens anders ga bestellen om wel zeker te zijn tenminste.

EDIT:
    Paar uur later en ik heb bericht dat pakketje er is :D
    Dus ze bezorgen wel op release dag! haha

Laatst bewerkt: 14 sep 2011
  20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Heb de game nu bij amazon in de pre-order staan. Qua prijs verschillende die nauwelijks met zavvi. Wehkamp zou ik persoonlijk niet zo snel doen i.v.m. eerdere ervaringen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina