Battlefield bad company 2 had geen open beta alleen op de ps3 en is echt onzin dat sommige mensen zeggen dat bf3 niet op de xbox 360 komt....
Lol, ja je moet ook niet aankomen met oud nieuws (ook al staat die blogpost nog in mijn sig, je moet ook ff de DATUM checken en het geheel in een bepaald verband leren zien. Achteraf heeft iedereen altijd gelijk, vooral achteraf
De campaign trailer voor 360 zag er heel strak uit, deed absoluut niet onder voor die co-op PS3 beelden, sterker nog...ik vond ze mooier. Maar we hebben dan ook niet echt HD beelden van die PS3 footage gezien. Ik ben nog steeds benieuwd hoe het online eruit zal zien, want op Neogaf werd gezegd dat de campaign er inderdaad erg netjes uit zag, maar over online was niet hetzelfde te zeggen. En die persoon had de game schijnbaar gespeeld ergens, online en offline.
Auto heal is alleen voor zoveel % van de schade, als een voertuig zwaar beschadigt is word hij immobile, en dan moeten engineers hem dus redden (als een soort medic als het ware)
Noppes, Voertuigen in Battlefield 3 repareren zichzelf automatisch Alle voertuigen in Battlefield 3 hebben de mogelijkheid om van lichte schade te herstellen, mits de speler enige tijd het vijandelijke vuur ontwijkt. Dit maakt DICE bekend op zijn blog Deze mogelijkheid is volgens de ontwikkelaar in het leven geroepen om spelers langer met een bepantserd voertuig of vliegtuig te laten vechten, zonder dat daarvoor de 'Engineer' ingeschakeld moet worden. Bij een schade van grote omvang is de klasse echter wel nodig. DICE denkt hiermee de balans in de multiplayermodus te verbeteren. Eerder verwijderde de ontwikkelaar daarvoor de 'Medic'-klasse, aangezien veel spelers in Battlefield 2 hiermee de wedstrijden domineerden. "Bij zware schade krijgen de voertuigen met adrenaline-veroorzakende handicaps te maken. In het geval van de tank gaat deze minder snel rijden. De brand en rook signaleren dat het voertuig in behoefte van handreparaties is, en dat het slechts een kwestie van tijd is alvorens het explodeert. Maar hier schuilt de schoonheid van het nieuwe systeem: zijn wapens zullen nog te gebruiken zijn, wat resulteert in een zeer riskante situatie voor de speler," legt DICE uit. Battlefield 3 verschijnt 27 oktober voor de PC, PlayStation 3 en Xbox 360. De laatste twee versies zullen op 30 frames per seconde draaien in een 720p-resolutie. De PC-versie daarentegen draait op 60 frames per seconde op een 1080p-resolutie. DICE geeft echter aan dat we ons geen zorgen hoeven maken over de kwaliteit van de consoleversies. http://www.xgn.nl/360/nieuws/30026/voertuigen-in-battlefield-3-repareren-zichzelf-automatisch/
Lijkt me iets te kort door de bocht. Bij PC hoort er een spec bij te staan (bij 360 en PS3 ligt die vast) maar goed, als mijn pc'tje die nu net aan de minimum specs heeft wel op 60fps bij 1920x1080 draait ben ik blij
Dat is wishfull thinking. Denk dat ze meer bedoelen dat de engine op de pc niet op 30FPS gelocked is, maar dus hoger kan, mits je pc het trekt.
Volgens mij was dit nog niet gepost, excuses als dat wel het geval is: Beetje onzinnig die 'timed exclusives', maar goed. Sowieso is een week niet erg veel.
Vergelijking van alledrie versies, 360 komt er het slechtst uit..........ik ken de site verder totaal niet. http://beefjack.com/news/battlefield-3-platform-comparison-ps3-vs-xbox-360-vs-pc/ Today, at the Eurogamer Expo, I’ve been spending some time with all three versions of Battlefield 3. It’s not looking too shabby on any of the formats, but I thought I’d chime in with some thoughts about what the PlayStation 3, Xbox 360 and PC versions look like. A bit of subjective analysis, if you will. Here goes… PC The PC version is, without a shadow of a doubt, the prettiest of the three formats. That is, of course, to be expected. It’s the lead platform, and the processing power of high-end PCs is quite remarkable these days. (Bear in mind that the game was running on top-spec machines with the latest nVidia video tech.) Textures are astonishingly crisp, even up-close, and while I noticed a tiny bit of pop-in, it’s a rare occurrence and by no means a real problem. The lighting and shadows are gorgeous, and the game world has a real sheen to it. The reflections are subtle, realistic, and wonderful. It’s also extremely smooth, as you might expect, and the draw distance is great, with none of the foliage pop-in that the other two versions suffer from. The only real issue I noticed was that there was a teensy bit of tearing at times. PS3 While nowhere near as gorgeous as the PC version, the PlayStation 3 version of Battlefield 3 is the prettier of the console iterations. It’s very crisp, very smooth, and textures only appear slightly blurred when close up. Trees sway nicely in the breeze, although they do suffer from some pop-in when viewing them from a distance, which can be a little bit offputting. There’s also some quite noticeable texture pop-in, which is a little unfortunate. But the water effects are beautiful, the lighting and shadow effects are extremely strong, and overall it’s a lovely-looking offering. Xbox 360 Alas, it’s the weakest of the bunch. That isn’t to say it doesn’t look nice. Even on Xbox 360, the Frostbite 2.0 tech is strong. Unfortunately, there was some noticeable framerate stuttering in larger outdoor areas during my time with the game. That’s the biggest hurdle Battlefield 3 Xbox 360 will have to overcome before release, lest it be a little annoying. Lighting and shadows, as well as reflections, are decent but not quite as strong as the PlayStation 3′s, and nowhere near the level of the PC. There’s some foliage pop-in as well, along the lines of that in the PS3 version. Interestingly, texture pop-in seemed to be almost entirely absent, although said textures are markedly lower-res – disappointingly blurry when up close, in fact.