[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Medic is er niet meer, Assault heeft nu een verbanddoos + Defib. Dus ook gewoon assault rifles. Als je suppresive fire tegen je krijgt wordt het beeld wazig, als je suppresive fire geeft krijg je extra punten.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Speel je een ander spel ofzo :p? Vind het echt zoo veel beter dan BC2. Je kan als het ware gewoon dropshotte:D

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Het speelt inderdaad 10x zo soepeler als BC2, wat een game, bij elke game die ik speel vind ik het steeds beter worden \o/

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Nice nice nice! Erg fijn om te lezen dat het allemaal wat sneller en soepeler is! Dat vond ik toch storend aan Bad Company (2), zeker als je iemand wilde knifen!

Nu ik het toch zeg... Hoe is het knifen? Of is het een andere vorm van melee? :)

5. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al deze goede reviews ik ga 'm maar bestellen

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Als je van achteren iemand knifed gaat ie gelijk dood, als je hem van voren wil neersteken moet je wel een paar keer uithalen, dus niet gelijk dood.

7. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, kwa gameplay is het zeker veel soepeler enzo.
    Maar kwa beeld, ik weet niet wat het is, maar t voelt iets minder (ook kwa framerate volgens mij)

Het is nog eventjes wennen voor mij!
    En hopelijk zitten de meeste glitches natuurlijk ook niet in de full game!

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Beta loopt echt super op de PS3. Speelt goed en verbinding is top. Metro map is ook erg cool. Je begint buiten en daarna speelt het binnen af.

9. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel echt een heel stuk minder uit dan de PC versie. Ik heb mijn pre-order maar gecancelled, ik heb BC2 grijs gespeeld maar vind de beta echt helemaal niets. Ik ga de beta nog wel proberen op de 360 maar ik denk niet dat het veel gaat uitmaken

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zijn de graphics? In de videos die ik tot nu toe heb gezien ziet het er goed uit,maar is dit nou zo vreselijk veel mooier dan Bad Company 2?

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0

Duhh dat was toch al bekend van te voren.

Heb niet echt iets te klagen ziet er prima uit voor op de console :thumbs:

12. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
  13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Dat suppresive fire dat snap ik niet helemaal? Hoe gaat dat precies in zijn werk, kan dat met iedere class??

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind je? Ik vind het er minder uitzien dan BC2. Iig het hele 'we blazen cod weg met onze geweldige nieuwe engine' gelul van EA zorgde ervoor dat ik deze game opstartte met de verwachting dat het alles op console weg zou blazen, maar het komt niet eens in de buurt.

15. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Stukken mooier dan COD, vind ik. De PC versie is echter veel mooier, zoals al bekend was. Heel logisch.

Verder vind ik de gameplay geweldig!

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Gewoon op de PC spelen en maximaal genieten ;)

17. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat is de wereld van marketing hé.

Ik ga dit langer spelen dan cod dat is duidelijk want dat is gewoon steeds dezelfde koek.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    textures zijn inderdaad erg erg lowres maar het loopt wel lekker soepel.

stukje sneller en veel soepeler dan bfbc2

maar verwacht grafisch geen wonderen inderdaad want het is best mooi maar niet wereldschokkend

Qua gameplay moet ik zeggen dat ik vrees dat de hardcore BF fan hier niet heel erg gelukkig van word.

Onbeperkt sprinten , hoog tempo vlotte kills, veel OHK met shotguns van flinke afstand,.. Doet me toch wel sterk denken aan een andere populaire shooter franchise :+

Ik vind het erg lekker spelen maar ik voel wel dat ze nog een beetje meer naar COD toe schuiven qua feel

Uitzondering daarop is de recoil, die is echt flink te noemen. Je AK even vol open zetten op een tegenstander die op 50 meter staat is er niet bij.

Dus kort samengevat eerste indruk

+ lekker soepel
    + heerlijke animaties
    + geweldig geluid
    - lowres textures en effecten
    - shotgun domineert volledig op korte en midden afstand
    - meer arcade gevoel dan ik had verwacht/gehoopt

Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  19. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Wat me opvalt zijn de hoeveelheid glitches wel, en het laatste stuk van t level dropt de framerate echt als een gek!

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ze hebben die textures dan low res gehouden zodat het soepel kan blijven lopen, denk toch wel weer een goed voorbeeld hoe de consoles deze engine niet echt aan kunnen. Maar het zou behoorlijk idioot zijn als de game gewoon minder mooi is dan zijn voorganger, met een nieuwe engine nog wel...tjezus. Uiteindelijk telt de gameplay het meest, maar toch.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina