1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Idd maar dat had ik al begrepen voor ik de betá starten.

Misschien zit ik er daarom niet zo mee :)

2. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Amen. Gameplay, daar gaat het mij om. En dat is weer heerlijk in dit deeltje!

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  4. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Iedereen wist op voorhand toch al dat Battlefield 3 op de consoles grafisch gezien gewoon wat minder zou zijn.

Daar maak ik me dus niet echt druk om. Ik heb op youtube HD beelden gezien. En ik vind Battlefield 3 er gewoon goed uit zien op de consoles. Niet super, maar zeker niet slecht.

Ik let meer op de gameplay. En tot nu toe lees ik daar wel positieve dingen over.

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De texturen kunnen ze ook laag gehouden hebben voor de Beta. Je moet 'm toch downloaden dus ze moeten 'm wel downloadbaar houden. Misschien dat de uiteindelijke versie wel iets beter wordt. Ik vind 'm op de PS3 in ieder geval niet tegen vallen.

Qua gameplay speelt het ook heerlijk weg.

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Het verschil wordt denk gewoon minimaal. Zal het over 2 dagen ook op de ps3 testen.

Ik vind het zelf prima uitzien!

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind het er aardig uitzien en prima spelen (los van de overpowered shotgun)

Dat heb ik liever dan er prima uitzien en aardig spelen :+

8. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Deze teleurstelling in graphics komt ook omdat DICE constant alleen maar PC liet zien in die trailer, en het is een simpel feit dat de consoles dat gewoon echt niet aan kunnen. Maar sowieso, ik zag net wat PC screenshots met de ultra settings aan, tja het is mooi maar ik blijf erbij, het is een idiote hype over deze graphics. Denk dat Crysis 2 op PC er mooier uitziet dan BF3 op PC.

10. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Crysis 2 is op de consoles sowieso ook de best looking FPS.

:b: Crytek

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
  12. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Die gast ownde met zn sniper.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Crysis 2 op consoles vind ik dan weer zwaar overrated als het op graphics aankomt. Het ziet er soms echt heel nice uit en soms ook gewoon helemaal niet zo nice. Killzone 3 vond ik persoonlijk één van de allermooiste shooters op console tot nu toe..misschien wel mooiste.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    +1

Killzone 3 is overall het mooist. Alles klopt aan die game , techniek en design zijn perfect op elkaar afgestemd

15. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag gisteren nog wat gameplay van Gears of War. Gears of War stamt alweer uit 2006, maar nog steeds vielen de graphics me op... Dan vind ik Gears of War er nog beter uitzien dan Killzone 3. :p

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Onmogelijk, Gears 3 is zelfs niet eens mooier dan Killzone 3...dankzij dingen als dat er geen anti-aliasing is. Maar Killzone 3 oogt gewoon fijner, prachtig afgewerkt, super soepel, geen kartels, echt nice. Wel moet gezegd worden dat als je de textures van dichtbij gaat bekijken het ineens minder mooi is. Ze hebben dat slim aangepakt met die game.

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    @ victor

Overdrijven is ook een vak.....:p

Vind dat de health wel wat meer omhoog mag gaan. 1 op 1 is bijna niet leuk meer.

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Meen je dat nou?

(ik had de gameplay tussen BC2 en BF2 verwacht, en niet tussen BC2 en MW2:)

19. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nou ja, ieder zijn eigen mening natuurlijk, maar de graphics van Gears of War geven mij nog steeds een "blow me away" gevoel. :p

Maar de mooiste graphics die ik ooit heb gezien waren die van Crysis op mijn neef zijn ultieme game PC!

Even ontopic: zou de beta donderdag 's ochtends al te downloaden zijn? Of is het vaak met evenementen zoals dit 's avonds?

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nja ik vind het totaal gen COD hoor. Komt door het level denk ik. Binnen is het wat minder ruim opgezet en daardoor lijkt het op COD (denk ik, ik vind van niet). Het speelt gewoon heerlijk:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina