1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben geloof ik de lay-out van de map veranderd... In dat filmpje zie je de alfa-beta :p Misschien was het voertuig in deze map te sterk en hebben ze hem weggedaan :)
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wanneer is de beta? en hoe kan ik meedoen aan de beta..
     
  3. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Donderdag is de open beta. Als het goed is staat de beta dan gewoon op de marketplace. Gister een paar potjes gedaan. Ik heb nu alweer een hekel aan die snipers...
     
  4. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel GB is hij dan?
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zat hier gister aan te denken tijdens het spelen van rush bij BFBC2.. Wordt het nu niet kistje aan, kistje uit de hele tijd omdat iedereen in prone gaat bij het kistje?

    edit: en gaat iedereen nu niet prone in bosjes zitten snipen?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Tsja, aloude probleem. Maak de gameplay volwassen en je hebt het probleem niet. Is snipen te makkelijk/aantrekkelijk en je krijgt een influx van die gasten. Ik hoop dat BF3 daarboven kan staan maar ja 'sex sells' ehh ik bedoel 'sniping sells':)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk het wel maar op zich is dat niet erg. In COD werkt dat bij S&D ook prima. Het zorgt ervoor dat je altijd 'eyes on' het kistje moet hebben

    Juist leuk dat je nu ook een 'ninja defuse' kan doen in BF3, dat zijn in CoD altijd de leukste :+

    Wat ik me wel afvroeg, is het nu in BF3 zo dat de timer stopt als je aan het defusen bent? Ik deed gister een wanhoops defuse waarvoor ik eigenlijk niet de tijd voor zou moeten hebben (afgaande op de piepjes van de bom) maar zodra ik begon te defusen was het stil en kon ik rustig mijn defuse afmaken
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net deze video bekeken en ik begin de map er toch wel steeds cooler uit vinden zien, je kunt echt ondergronds gaan , en door die tunneltjes enzo. Het is dan wel wat COD achtig qua map, maar het is ook veel en veel groter en veel meer vrijheid.

    [yt]HFKBng84zKQ[/yt]
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ah, dat zou een tweak zijn. Het maakt een 'wanhoopsdisarm' iets zinniger maar de attacker moet die gast dus afknallen VOORDAT hij kan disarmen

    Waarschijnlijk is het dan een soort teller van 10 naar 0. Die gaat lopen NADAT hij gearmed wordt. Dit kan je stoppen als defender en terug brengen naar 10. Hij kan dus blijven steken op 3 of zo. Of hij gelijk gaat lopen bij een 2e 'arm' is de vraag, of moet je eerste weer 'armen' en dan pas gaat ie lopen van 3 naar 0.

    Denk een tweak ten goede.
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Is het overigens zo dat de wapens gerelateerd zijn aan de zijde waar je mee speelt? Dat je bijvoorbeeld als Assault een M16 krijgt als Yank en als rus een AK of kan je gewoon kiezen ongeacht de factie?
     
  12. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja allebei hebben ze hun eigen wapens. En wat ook nieuw is dat je voor ieder wapen weer de unlocks vrij moet spelen. Dus een scope op je M16 betekent niet gelijk scope op de AK :b:
    Eerst de benodigde kills halen met de AK voordat je die ook hebt.


    En wat een gejank om prone!
    Jullie zijn allemaal verpest door BC :mad:
    Prone is altijd al onderdeel geweest van BF, maar omdat ze het toevallig in BC niet er in hadden is het nu gelijk weer raar.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ok dan bedankt. Ik heb er wel een beetje gemengde gevoelens bij. Zeker door dat aparte unlocken. Het joinen van zijdes gaat bij altijd puur random aan de andere kant heeft het wel wat dat je daadwerkelijk verschil merk als voor een andere partij speelt. De wapens zien er echter aan beide kanten erg goed uit dus echte problemen verwacht ik niet.
     
  14. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Was het in Bad company 1 ook niet zo dat je als Rus/Amerikaan andere wapens had? Dacht me zoiets te herinneren...
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het juist cool toen ik hoorde dat er prone in kwam, maar als het voor meer campers zorgt...dan is dat wel minder. Maar daar zijn altijd wel oplossingen voor. Is het al bekend welke maps er komen? Die mappack Back to Karkand zal dus vier oude maps hebben,maar what about de overige 8 nieuwe afgezien van Metro?
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik jank niet om prone hoor. Ik gebruik zelf trouwens heel graag 'visuele dekking' zoals bosjes.

    Het is echter wel zo dat prone + bosjes + snipers + 'makkelijk' natuurlijk een horde aan wazige gasten zal aantrekken die je liever niet wilt hebben.

    Nou kan je weinig doen aan prone. Bosjes weghalen gaat ook niet, en snipers? Tsja die horen in de game het zijn 'reguliere' wapens ... dus je/Dice/gameplay zal het moeten regelen met component 'makkelijk' ... oftewel, maak het niet te makkelijk.

    Je hoort mij echt niet zeuren over prone:p
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat is wel zo, snipers zul je nu alleen maar erger gaan zien en dat is kut. Heb al een gruwelijke pesthekel aan snipers, maar ja...daar moeten we maar iets op zien te verzinnen i guess.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Die nieuwe trailer ook op de frontpage. Vooral dat laatste zinnetje. :+
     
  19. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, eindelijk is er weer prone! Dat heb ik zo gemist met snipen in de Bad Company delen...

    Jammer dat ik vandaag erg vroeg uit was (11:30 al) i.p.v. morgen. Morgen moet ik van 8:30 tot 17:00 naar school... :p
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Het scheelt misschien ook wel dat dit een map is met alleen maar soldaten. Met voertuigen groeit de noodzaak om andere klasses te kiezen en stijgt de diversiteit. Dat is ook het grote voordeel van Battlefield vind ik, door de klasses en hun nut voorkomt de game zelf dat iedereen met een snipert gaat lopen. Bovendien knal je alle snipercover weg al het een beetje te keer gaat.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina