1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat krijg je als je iedereen lekker maakt met 1080p en 60 fps...

... voor de pc versie.

nuff nuff jigglypuff.

2. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.353
    Graphics stoorde me nog niet eens zo, maar gewoon te weinig fun

3. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dat. Totaal geen sfeer of actie. Mn geweer gaat ook veelste veel op en neer.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Spijt me wel hoor kerel, maar hoevaak ga je nog Battlefail 3 zeggen? Want dat zijn gewoon kinderachtige dingen om te zeggen, en je laat daarmee ook goed zien dat je een extreme COD fanboy bent volgens mij, zei je nou serieus dat COD 4 er mooier uit ziet? OMFG!!!

Nee de graphics zijn niet baanbrekend, zijn ze goed genoeg? Ja vind ik wel. Ze zijn vergelijkbaar met Crysis 2 online en dat is opzich goed genoeg. Afgezien van tearing draait ie behoorlijk soepel, soepeler dan BC2. Mensen hebben zichzelf een beetje in de vingers gesneden denk ik, door al die PC videos van BF3. Misschien ook de schuld van DICE..maar sowieso niet alleen hun schuld. Je had gewoon kunnen weten NOOIT zulke graphics te kunnen verwachten...maar dat is volgens mij wel gebeurd.

Qua controls is ie fantastisch, hij is veel sneller maar blijft nog wel steeds als Battlefield aanvoelen, GELUKKIG..want ik was bang dat ie COD'erig ging aanvoelen. Als je mijn mening wilt..COD mocht WILLEN dat ie dit was. Guns voelen echt als 'guns' aan, alsof er echt gewicht in zit, ermee schieten is heerlijk. De recoil is top!!!! Alles wat minder aanvoelde in BC2 is verbeterd in BF3.

Als ik COD speel...dan voelt het cheap en simpel aan, ze proberen niet eens een klein beetje om het wat realistischer te maken. Ik noem een 'first person actor' iets waar zij niet van gehoord hebben , maar wat een game zoveel toffer maakt.

Ik snap de negativiteit echt niet hier hoor, vind het allemaal erg overdreven. De bugs zijn wel extreem, dat vind ik wel, en dan kan het wel een beta zijn....ik vind het wel kwalijk. Zelfs Crysis 2 beta was niet zo erg, en van Gears 3 was gewoon perfect. Maar ik verwacht dat de bugs eruit zijn straks.

5. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind dat heel wat 'gamers' zich hier wel behoorlijk laten kennen. MoH werd al aan de kant gesmeten voor de verkeerde reden maar nee, met BF3 zou dat volgens veel gamers hier wel goed komen. En verdomd, iedereen speelt het 20 minuten en 70% heeft zijn mening al klaar????

Zwak!

(afgezien van het feit dat de gfx gewoon BC2+, niet meer niet minder, zijn en iedereen die niet 200% naief was had dit ook al lang zien aankomen)

Zelf zou ik zeggen, geef de game minimaal 3 uur (over 3 seesies/dagen) de kans en bedenk dan wat je ervan vind. Dit kort-door-de-bocht gebeuren vind ik dit forum onwaardig. De enige uitweg die de gfx freaks hebben is de high end PC, endat lijkt me een prima alternatief, hoewel ik me afvraag in hoeverre de gameplay zelf verschillend is op pc tov console als je bv Metro speelt??

@BigKabuto. De 1e beta van Crysis2 was bizar. Daar haalde ik 70% van de kills met melee:) En dat kan nooit correct zijn in mijn geval lol:)

Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Exact man!!! Ik sta ook perplex gewoon, hebben ze zich dan zo laten foolen door die PC beelden? Iemand eerder noemde de beta een mislukte COD. Say what?!!! Het lijkt in de verste verte niet op COD, gelukkig niet zeg. Het voelt echt als BF aan nog gewoon. Ik begrijp ook al die reacties hier niet over ineens dat MW3 het helemaal gaat worden. Yep...the same old jaarlijkse shit, rehash after rehash...mij best hoor :)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee. Ik kijk helemaal niet naar de graphics. Ik kan daar doorheen kijken omdat ik weet dat het een beta is. Ben zelf ook altijd veel meer fan van BF dan van CoD geweest. Maar bijna alles in deze game is het gewoon net niet. Voelt echt 2005 aan. Ik ga ook veel liever BF BC spelen dan deze game.

Net ook nog even PC geprobeerd. Loopt iets lekkerder en veel minder bugs. Echter gaat het hem denk ik gewoon niet worden :mad: Jammer want ik keek echt uit naar deze game.

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Alsof bf geen rehash is die doen ook totaal niks nieuws hoor jaa een nieuwe engine die super hard faalt meer niet :)

9. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg: tijd voor een poll. Voor of tegen.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denk ook dat mensen iets te snel zijn met hun oordeel. Sowieso is het grafisch echt niet slecht. Je moet dit spel ook niet als CoD spelen. Ik had het eerste potje bijna geen kills, maar je moet het even leren spelen.

En sowieso de sfeer op dat laatste stuk in die straat is geweldig _O_ . Overal explosies, sirenes, kogels vliegen je om de oren.

11. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik zeg: wacht nou gewoon even tot 2 maand nadat de volledige game er is en de meeste bugs er uit zijn en geeft dan je oordeel!
    Mensen beginnen nu al te zeuren dat het op cod lijkt en dat het er niet uit ziet enz enz, maar ik heb Caspian Border gespeeld en het is net of het een hele andere game is.

12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    En als je springt tijdens het rennen ga je sneller 8)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de vergelijkingen ook geweldig met MW3. Een game die nog altijd de MW1 engine gebruikt, zwaar verouderde graphics, gek he dat dat nog soepel draait. Maar mooier? Oh my, waar halen ze het vandaan?!!!

En nee Servantes ik vind het geen rehash, verre van. Het voelt heel anders aan dan BC en dat is heel goed, de nieuwe engine zorgt voor realistischere bewegingen en 'first person actor' , elke keer hebben ze gameplay dingen veranderd en verbeterd, physics, etc. Terwijl alle COD's gewoon als één pot nat aanvoelen...en o.a. daarom ben ik echt 100% COD moe.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Beta van BF BC was echt niet zo slecht.

15. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    zelfde reacties toen als nu Gforce

heb hem net heel ff gespeeld maar speelt wel lekker , granaat gooien is debiel ja ... maarja kan ik mee leven
    graphics.. wtf wil je nou op zijn oude machine ? had iedereen nou verwacht dat het bijna hetzelfde zou
    zijn als de pc beelden ??? minder als BC2 is het ook niet dus niets te klagen imo

oh ja en het is een beta..

Laatst bewerkt: 29 sep 2011
  16. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Half uurtje gespeeld, nu alweer klaar mee. Net Bad Company 3. Hopelijk is de single player wat, anders gaat ie day 1 op de Bazaar.

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    BTW, neem je het level van de beta mee naar de volledige game?
    Was wel zo met de MOH beta, hoe zat dat eigenlijk bij de andere BF games?

18. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste indrukken zijn niet zo positief om eerlijk te zijn.

De gehele tijd lijkt de game last te hebben van low-res textures, aliasing, slecht zichtbare vijanden, hakkelende framerate. Het meest opvallende is dat BC2 en MoH er beter uitzagen en vloeiender speelde. Nee, dit is een gedowngrade pc game.

Totaal het tegenovergestelde van COD. EA schreeuwde hard, maar faalt nog harder met deze beta. Voor mij wordt het dit jaar zonder enige twijfel MW3.

Hieronder de minpunten en een paar pluspunten...

-Screen tearing
    -Houterig (zeker in vergelijking tot COD)
    -De game speelt totaal niet vloeiend.
    -De game oogt als een XBOX 1 titel
    -De engine hapert en rammeld aan alle kanten
    -De gehele game oogt rommelig kwa textures
    -Aliasing/pixelbrei
    -Vijanden zijn soms nauwelijks te zien.

+Geluid
    +Wapens voelen goed aan kwa gewicht, terugslag.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij bij BC niet.

20. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EA heeft naar mijn smaak te hoog ingezet op deze game. Door voortdurend te schreeuwen dat je COD gaat ownen creeer je een verwachtingspatroon waar de game niet aan kan voldoen. Ik wist ook wel dat de game grafisch niet zo mooi zou zijn als de PC versie, maar ik had op meer gehoopt dan een game die er op bepaalde vlakken gewoon minder uitziet als BC2 (vooral textures).

De game wist mij verder niet zo te boeien als BC2, vuurgevechten voelen op de een of andere manier niet zo goed als in BC2. Dat kan aan de map liggen, maar dat is dan grove inschattingsfout van zowel EA als DICE.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina