Als je toch kritiek op BF3 hebt moet je maar weer terug naar het COD topic? Kom op jongens, dat gaat nergens over.
Iedereen mag hier zijn frustratie ventileren. Sterker nog, een hele groep mensen zijn dat momenteel aan het doen op de EA / DiCE forums. Logisch, want ik vind dit ook gewoon NIET kunnen.
Het is PRIMA als je als ontwikkelaar het op durft te nemen tegen Call of Duty®. Meer dan prima, wat meer concurrentie voor elkaar zou nooit slecht zijn. Ik heb heel veel Battlefield gedaan, meer dan Call of Duty. Games zoals BF1942 hebben een speciaal plekje in m'n hart

Tuurlijk word ik blij als ik zie dat een gigant als Battlefield 3 naar de consoles komt. Ik word MINDER blij als ik tag-lines voorbij zie komen "Better than COD!" of "Call of Duty, meet your demise!" maar daar zie ik momenteel nog vrij weinig van.
De opbrengst die bedrijven krijgen van de console markt is vele malen hoger dan die van de PC. Leuk dat je een PC van 500 euro moet kopen / bouwen om een beetje performance te krijgen voor Battlefield 3. Helaas ben ik niet zo iemand die 500+ euro's neer gaat leggen om alleen deze game te spelen.
Wil wel duidelijk maken dat ik Battlefield niet wil bashen. Zou er alleen een godsgruwelijke hekel aan hebben als je een half-bakken game krijgt die na 2 maanden weer vergeten word.
Ik wacht ECHT op wat meer informatie van DiCE of wat dan ook. De BETA was voor mij teleurstellend... laten we hopen dat het uiteindelijke product vele malen beter is.
Klik om te vergroten...