1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nou inmiddels de 4e battlefield game waarin je simpelweg niet meer kunt connecten op een gegeven moment.. en dan is het nog niet eens weekend en na 10 uur in de avond, of je wordt er alweer uit geflikkerd met die brakke "can't connect to EA servers".

Mooi, miljoenen pompen in de marketing.. maar pomp ook maar eens wat geld in nieuwe servers.
    Elke battlefield op deze generatie consoles hebben de 1e week niet eens goed kunnen werken vanwege server problemen.. zit je daar maar met je half werkende squad systeem te juichen dat je ein-de-lijk bij elkaar in een squad zit, moet je dan nog duimen dat de servers het doen voor alle personen in de squad.

tsk tsk EA toch.. slechte zet om zo'n zwakke beta (ik noem het eerder alpha) op de marktplaats neer te zetten.. veel mensen zullen dit niet snappen en/of waarderen en denken nu met een demo te maken te hebben die de volledige game zal representeren.

De COD fans lachen in hun vuistjes nu, en niet geheel onterecht want EA is de uitdaging aangegaan met veel overtuiging en zelfs wat arrogantie.. en hoe de volledige game ook zal worden, dit was geen goede zet helaas.

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  2. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi dat je het me eens bent :thumbs:

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet wel zeker dat het iets op gepoetst is want; MP heeft altijd wat minder texures dan de SP.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hilarisch! Iemand die op de dag dat de beta uitkomt van een van de meest geanticipeerde games van dit jaar gaat klagen dat de servers het niet 100% doen. Bedankt voor deze heerlijke bekrompen en kortzichtige post, mijn dag is weer goed! \o/

5. h4nshotfirst

h4nshotfirst Straight Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeur weer, het is een BETA. Er zitten inderdaad redelijk wat glitches in het spel maar het is niet het eind product! Dit kan inderdaad af en toe voor frustratie zorgen maar het spel nu al kapot schrijven slaat natuurlijk nergens op.

Wat ik nu speel is fantastisch, het voelt erg strak en goed aan (gameplay) Het leveldesign blijft als vanouds sfeervol. Ik vind de BETA map zeer divers ondanks tegengeluiden. De combinatie van het plein, de tunnel en stad zorgt voor een toffe uitdaging voor zowel defense als offense. Nogmaals ondanks de vele bugs ben ik onder de indruk, het blijft BF met een aantal kleine maar zeer doeltreffende aanpassingen o.a. (sniper flash, crawling)

En stop eens met de vergelijking COD/BF het zijn twee totaal andere games. Ik speel beide. COD voor de over-the-top SP adrenaline rush en BF MP van wegen de grote maps, voertuigen en het wat meer mature publiek ,)

6. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Dan weet jij niet wat een BETA is een BETA wordt gebruikt om bugs en glitches er uit te halen en met feedback van spellers de game te verbeteren als jij denk dat ze nu nog geen maand voor releas veranderingen gaan doen. Vergeet het maar. Ze hebben hooguit twee weken voordat de game GOLD is en naar drukker gaat. Kijk naar BFBD 2 Beta kwam uit 1 week later was de game GOLD en bleek het ook een OLD BUILD te zijn.. BFBD 2 was een stuk beter dan wat ik speelde in de BETA. Ze noemen het alleen BETA om aan te geven dat het niet om het eind produkt gaat.

7. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Echt he, wat een figuren heb je toch ook...

:F:

8. h4nshotfirst

h4nshotfirst Straight Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Gamed ondertussen verder aan de BETA O-)

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Van EnterBF3.com;

Update: As of 12AM EST, the Xbox beta has made progress, but is not completely fixed yet.
    As many of you know right now consoles, especially the Xbox 360 are having connection issues with the Battlefield 3 open beta. The developers and support staff are moving quickly to fix these issues. Sony's Playstation Network did have maintenance earlier, but those fixes have been integrated. The Xbox live network is still having connection issues, we'll have more updates on the Battlefield 3 open beta as it comes in.

Tomorrow we'll be seeing server updates that will fix some errors that have really been noticed by the community:

zh1nt0 wrote:
    - Terrain destruction disabled, because it causes problems with people crawling around under the map. We have a proper fix for this in the retail game, but chose to simply disable it for the OB
    - Preround is fully activated: 8 players required to transition from preround to in-game; when 8 players are reached, the start-timer is set to 10 seconds
    - Fixes for the most common game server crashes reported over the past 48 hours
    - Fixes for end-of-round progress reporting to Battlelog (so players will see their progress more detailed on Battlelog)

The downtime will be minimal and is expected to start at 8:00 UTC (3AM EST). The Battlefield 3 open beta has been a blast so far and this will help to keep it that way.

Goed, ze zijn dus wel geschrokken van hun feedback schijnbaar. Had net een link open dat er grafisch dus het één-en-ander nog moest gebeuren. Best raar dat de destruction dus uitstaat als dat één van je MAIN-selling points is van de game.

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang is deze game eigenlijk in ontwikkeling geweest?

Beta = beta en geen demo, maar ze hadden best kunnen weten dat veel mensen de beta als demo zien en spelen. Als ze die fixes gewoon klaar hebben liggen, waarom zijn die dan niet gewoon geïmplementeerd in de beta?(m.b.t. destruction)
    Sowieso is de beta wel erg laat. Release date lijkt meer gekozen zodat het vóór MW3 released, dan dat het volledige spel dan compleet af is. Ik denk dat ze teveel druk erop hebben gelegd dat het CoD moet verslaan, dan dat ze echt bezig zijn een zo goed mogelijke game te maken. Denk dat een paar extra maandjes ontwikkelingstijd geen kwaad kunnen.

Dit staat allemaal los van hoe het speelt.

11. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind het allemaal een beetje tegenvallen (té hoge verwachtingen??). Ik heb nog niet zo lang gespeeld hoor, maar ik het tempo lijkt wat hoger, de settings indoor lijken wat meer op COD enzo. En de Graphics zijn leuk maar niet van GOW3 niveau vind ik.

Misschien als ik wat langer speel dat het mee gaat vallen maar tot nu toe ben ik niet blown away ofzo en dat had ik wel verwacht/gehoopt.

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Omdat het een paar week duurt totdat sony/microsoft de beta heeft goedgekeurd, het is dus al een oude build en ze kunnen niet zomaar het een en ander veranderen als ie nog moet worden goedgekeurd.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Alleen Destructie van de grond he, dus gebouwen e.d. is nog gewoon op te blazen :)

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Paar maanden extra tijd gaat nooit gebeuren. Echt niet. Dus dat kan iedereen mooi uit z'n hoofd zetten :)

Heb er wel vertrouwen in dat het goed komt met graphics. Als het echter zo blijft zal deze game niet hoog gaan scoren. Leuk en aardig een nieuwe engine maar fine-tune die dan eerst even. Weet eigenlijk wel ZEKER dat een 360 / PS3 veel beter kunnen dan dit.

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ze zijn niet zozeer geschrokken maar hebben last van de tijdsdruk vanwege releasedate die vaststaat. Ergens gelezen dat de BETA eigenlijk ook al 'te laat' was. Weet DICE ook. Dit lijken mij effecten die je krijgt als je op het laatst toch nog veel moet sleutelen/tweaken. Geef die gasten/devs een break. Die doen echt hun best om ons een leuke game te geven.

Dat sommige mensen wat te klagen hebben, dat kan ik best begrijpen. Maar een game neersabelen/afschrijven na 20 minuutjes een beta (met glitches e.d.) te hebben 'gespeeld', dat blijf ik kortzichtig noemen.

Tuurlijk je kan besluiten BF3 gewoonweg niet te spelen. Vraag is of jij daar zoveel mee opschiet want qua FPS zit je dan gelijk muurvast aan de enige andere serieuze console optie, en dat is MW3.

(en nee, ik ben niet geinteresserd in games zoals GOW, dat is een 3rd person shooter, niet mijn fav)

16. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    For sure! Maar ik geloof eigenlijk niet zo dat de graphics mooier zullen zijn in het uiteindelijke product. Dat zou wel erg dom zijn. Je wilt mensen middels de beta toch overtuigen van je product!? Dan kunnen er wel wat glitches in zitten maar je graphics moeten top zijn imo

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Man, kijk dit dan ...

GE-WEL-DIG!

18. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet maar is een nieuwe pc aan gaan schaffen. Omg! En die nieuwe Xbox moet dringend komen!

19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    +1 :thumbs:

20. TStooker NL

Leuk Bevonden:
    2
    dat is wel echt een heel vette map, maar dat is niet op de 360 of ps3 hoor. Dat is de pc versie/.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina