1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik de beta eens proberen op de PC dan. Dit is zoals BF3 bedoelt is. Ik haat het alleen om te gamen achter een bureau lol

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Op het DICE forum:

:F:

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Soms hoop je dat het een grapje is, maar nee, verbazingwekkend is men nog serieus ook. (so much for superpower nbr 1 in the world:)

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Zeau deze morgen begon erg leuk met het lezen de reacties van de gamers die in EA's kansloze campagne zijn getrapt. CoD beater dat moest Battlefield worden! Niet van dat alles is waar en ik ben er blij om. Ik heb een aantal CoD's met plezier gespeeld maar Battlefield, dat is echt mijn ding. De impact van de wapens, de kick die je krijg als je ondanks het gevaar er in slaagt toch die ene tank op te blazen, samen met je digitale maten een dorp aanvalt, dat is Battlefield. Call of duty is de evolutie van Counterstrike, iets wat totaal niet te vergelijken is met Battlefield. Dat brengt met gelijk bij het punt van Max die aangeeft dat hij de mapkeuze niet snapt en daar sluit ik me bij aan. Als je Battlefield dan toch met CoD moet gaan vergelijken dan kan dat met deze map maar deze map showt juist niet waarom we zo van Battlefield houden. Waar zijn de voertuigen, waar is de destructie, waar is het nut van de door mij zo geliefde enigineer klasse? De CoD spelers vergelijken het met hun grote liefde en haken af omdat de vergelijking mank gaat. Als EA deze spelers had willen pakken dan hadden ze juist de sterke punten moeten laten zien die afwijken van CoD. Dan hadden ze nieuwe spelers kunnen pakken maar nu zeikt iedereen over de graphics van een engine die is gemaakt voor veel grotere maps dan die van Cod.

Vraag 2 is of wij Battlefield spelers moeten balen van het afhaken van de CoD spelers. Met een paar maanden spelen we deze game weer met de harde kern en dan begint het pas echt, samenwerken, teams met verschillende klasses. Heerlijk!

5. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Totaal met je eens! Precies het punt dat ik eerder verkort bedoelde.

6. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    SCH-ITTER-END _O_ Wat een map zeg. Zoals die vent al zei ze hadden deze als default moeten doen.

Mag hopen dat die op de console wel kleiner wordt. Anders vind je elkaar nooit weer :p

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    De huidige consoles trekken dit soort graphics gewoon niet meer.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Het is een 4 maanden oude build deze beta, staat op de EA fora.
    Daarbij is er een heleboel uitgeschakeld om de bestandsgrootte zo laag mogelijk te houden, de BETA is er vooral om de servers te testen op drukte…

En mensen die hadden verwacht dat de graphics eruit zouden zien zoals op de PC, tsja…..

9. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    OK, voor mij is dit wel een COD killer. Ik ga dus voor het eerst cod niet kopen sinds cod 4.

wrm?

grafisch is het zeker wel mooi, voor een console van 6 jaar oud is dit prima, als je naar de pc versie gaat kijken en dan klagen, haal dan een pc !!
    gameplay bevalt mij goed, vond bfbc2 wat te traag, deze is goed op snelheid, minder snel dan COD wat voor mij als 32 jarige gamer beter is, mijn reflexen zijn langzamer dan de gemiddelde 16 jarige puber :+

zoals elk spel zal ook dit spel nadelen hebben, zo is het metro gedeelte idd erg onoverzichtelijk.
    verder denk ik dat idd een groot aantal cod-kids nu spelen en straks weer weg zijn naar MW3. er word weinig gespot en dat zal dan na de release wel beter worden aangezien je dan met echte BF spelers speelt.

als je je hebt laten misleiden door marketingstunts en gehype dan ligt dit aan jezelf en niet aan de game.

hou met zeuren over glitches en dat soort dingen, het is een BETA. elke fps MP heeft hier last van.

10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zeg, zelfs met een smiley, diepgang. \o/

Even leren lezen graag.. ik praat over de 3-4 vorige BF games die dezelfde server problemen hadden, zowel de demo(s) als de volledige game in de 1e weken.. Snap je hem nu? goed zo. \o/ \o/ \o/

Wacht maar af totdat de game zometeen uit is en het rond 22:00 uur is, de amerikanen komen online en je deze connectie problemen weer gaat krijgen bij deze 5e installatie van BF.

Kijken of je dan ook nog lekker kunt giechelen als een schoolmeisje \o/ en of je dag dan ook nog goed is.

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze map ziet er echt superstrak uit en is inderdaad veel meer battlefield dan metro.. hopelijk dat ze deze uploaden voor de beta testers volgende week!

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat 't idd beetje gedowngrade is.
    De PC beta is bv al 3.2 GB.

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    :emo: Het is gewoon een kwestie van slecht porten... kijk naar graphics van Gears 3, dat is pas mooi.

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Een beta vergelijken met een volledige game...
    Een PC-port vergelijken met een game speciaal voor de 360 gemaakt...

:F:

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    3,9 GB

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Plus, gears heeft geen verwoestbare omgeving, enorme maps, geen engine die nog redelijk buggy is, voertuigen en er speelt zich veel minder af in beeld.

17. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Damn wat veel k*t campers zijn er, je gaat echt achterlijk snel dood en veel te veel spawnkillers. Prone hadden ze van mij er uit mogen laten. Nu zijn die campers en snipers nog moeilijker te spotten. En waarom alleen Rush ik HAAT Rush. Ben er nu wel klaar mee. Ik wacht wel op de reviews en vallen die tegen dan ga ik voor Rage .... Dan wordt BF 3 die eerste BF die ik niet koop.

Laatst bewerkt: 30 sep 2011
  18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Daar gaat het niet om. Hij zegt dat de consoles dit grafisch niet meer trekken. Dat is gewoon bullshit.

19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Inderdaad, kijk naar spellen als GOW 3, Killzone, Uncharted 3, MW3. Grafisch in orde!

20. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Geen enkele van die games is te vergelijken met BF, zie post van Remcom00.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina