1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door s0kkie, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.056
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Welke killing graphics er zijn niet eens beelden van de 360 versie mischien ziet het er wel niet uit :+
     
  2. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.841
    Leuk Bevonden:
    863
    Ik denk dat het wel vergelijkbaar met de PS3 versie is. Ze laten de PS3 versie gewoon zien omdat EA vriendjes is met Sony. Net zoals Activision dat is met Microsoft.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar daar past er weer meer op een schijfje ;)
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.056
    Leuk Bevonden:
    3.355
    Dan nog zag je wel gewoon ps3 beelden toch? hier zijn nu helemaal geen enkele xbox 360 beelden vrijgeven blijf dat gewoon beetje raar vinden.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    En het mindere nieuws lijkt te komen..


    Playstation3 May Be the Better Choice for Battlefield 3 Consoles


    It looks PS3 owners would be getting a better looking port of Battlefield 3 than Xbox 360 owners will be entitled to. This isn’t because DICE wants to discriminate but because of the fact that the PS3 version of Battlefield 3 will support SPU-based deffered shading whereas the Xbox 360 version will only have tiled-based deferred shading.

    DICE cites the reason as being the Xbox 360 not having SPUs, however it appears this will provide a better experience for PS3 owners as it’ll enable them to produce better visuals as having the ability to use the SPU+GPU together “raises the bar.” This also enables to offload some of the SPU’s work to the GPU, providing them with more space to create better looking shaders and environments.

    Although, DICE says they’ll be able to use some of 360′s CPU power to offload its GPU’s work to an extent, it still wouldn’t provide them with the same level of freedom that having a dedicated SPU-based deffered system will for the PS3. Here are some slides taken out of their presentation:

    You can read the rest of the article on their site that also has links to the slideshows DICE presented about the two different consoles.

    So what do you think; Would the PS3 be the better choice between the two or do we need to wait and see the Xbox version? Fortunatly, for the Xbox crowd, there is the open beta for all platforms in September.


    http://csnation.net/content.php?429-Playstation3-May-Be-the-Better-Choice-for-Battlefield-3-Consoles
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Meh,

    ik heb beide consoles maar BF3 komt er 100% zeker voor de xbox.

    PSN kan op geen enkel vlak tippen aan LiVE en dat is voor mij toch bepalend bij de aanschaf van een game waar ik 99% van mijn tijd in de MP ga doorbrengen.

    Als de graphics en het geluid zo goed zijn als die van de MoH MP , gecombineerd met BF gameplay ben ik helemaal tevreden.
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield moet je op de PC spelen, dat is de enige juiste ervaring :) Beste graphics (mits redelijk systeem), beste controls oftwel gameplay.
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Kan me ook niet voorstellen dat de PS3 versie nu ineens zoveel beter is in dat aspect, maar ja..het gaat dus schijnbaar om een shader. Wellicht daarom het artikel eerder dit jaar over een 'special lighting solution' voor de 360. Een oplossing dus...wellicht pakt die dan minder goed uit dan PS3. In september zien we het wel.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ale 3 de systemen en haal hem op de X360. Veel makkelijker + vrienden + minder cheaters + nog genoeg redenen voor mij. Ik hoef iig niet na te denken waar ik hem voor ga halen.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    http://www.battlefield3gamer.com/ap...-confirms-weapons-vehicles-9-multiplayer-maps

    PRODUCT SPECIFICATIONS


    Publisher: Electronic Arts

    Developer: DICE

    Street Date: October 25 in North America, Starting October 27th in Europe

    Category: First Person Shooter

    Players: 1-64 (PC) 1-24 (Console)
    Platforms: PlayStation® 3, PC and XboxTM 360

    KEY MULTIPLAYER FEATURES

    Epic scale vehicle and infantry warfare
    Infantry only close quarters warfare
    Destructible environment
    Squad based team play
    Huge persistent soldier carrier
    Customizable soldiers and kits
    Customizable vehicles
    Fully customizable weapons
    Soldier specializations
    Supported shooting
    Suppressive fire
    Quick reloads
    Multiple firing modes
    Reviving team mates (with opt out option)
    Vehicles with regenerating health
    Infantry only game setting
    Hardcore game setting
    Assist scoring for successful teamplay

    THE CLASSES

    Assault
    Recon
    Support
    Engineer

    THE WEAPONS

    Assault Rifles
    M16A4
    AK74M
    M416
    AN94
    KH2002
    AEK971
    F2000
    G3
    ASVAL

    Carbines
    M4A1
    AKS74u
    SCAR H CQB
    G36C
    A-91
    SG553LB

    Machineguns
    M249
    RPK-74M
    M27 IAR
    Pecheneg
    M60
    M240
    Type88

    Sniper Rifles
    Mk11
    SVD
    SV98
    M98B
    M40A5
    M82A3

    Battle Rifles
    M39
    SKS

    Submachineguns
    P90
    MP7
    PDR
    UMP-45
    P90TR
    PP2000

    Shotguns
    870MCS
    M1014
    USAS-12
    DAO-12
    Saiga 20k

    Rocket and Grenade Launchers
    SMAW
    RPG-7
    Javelin
    FIM-92 Stinger
    SA-18 IGLA
    M136 AT4

    Pistols
    M9
    PYa MP443
    G17
    M1911
    T44
    MP412
    G18
    M93R

    WEAPON ACCESSORIES

    Optics
    M145
    RDS Reflex
    Kobra
    Holographic
    PKA-S
    ACOG
    PSO-1
    PK-A
    IRNV
    PKS-07
    8x Rifle Scope
    12x Ballistic

    Ergonomics
    Foregrip
    Bipod

    Performance
    Heavy barrel
    Suppressor
    Tactical light
    Laser sight
    Flash suppressor
    Straight pull bolt

    Underslung weaponry
    M320
    40mm grenades
    Bucksot
    Smoke grenade
    M26 MASS
    12 guage
    Flechettes
    Frag round
    Solid slugs

    SOLDIER EQUIPMENT

    Knife
    M67 hand grenades
    M18 smoke grenades
    Medkit
    Defibrillators
    M15 Anti-Tank mine
    Welding tool
    EOD Bot
    60mm Mortar
    Ammunition box
    C4 explosives
    M18 Claymore mines
    UG sensors
    Radio Beacon
    SOFLAM
    MAV Micro UAV

    SOLDIER SPECIALIZATIONS

    Sprint boost
    Squad Sprint boost
    Flak vest
    Squad Flak vests
    EOD EXPL vest
    Squad EOD EXPL vest
    Suppression reduction
    Squad Suppression reduction
    Marksman training
    Squad Marksman training
    Extra grenades
    Squad extra grenades
    Extra ammo
    Squad Extra ammo

    THE VEHICLES

    Fast transport
    Growler ITV
    VDV Buggy

    Armored transport
    HMMWV
    G3937 Vodnik

    Infantry Fighting Vehicles
    LAV-25
    BMP-2M

    Mobile Anti-Air
    LAV-AD
    9K22 Tunguska-M

    Main Battle Tanks
    M1 Abrams
    T-90

    Scout helicopters
    AH-6J Littlebird
    Z-11 W

    Transport helicopters
    UH-1Y Venom
    KA-60 Kasatka

    Attack helicopters
    AH-1Z Super Cobra
    MI-28 Havoc

    Fighter jets
    F/A-18E Super Hornet
    SU-35BM Flanker-E

    Attack jets
    A-10 Thunderbolt
    SU-39

    Naval transport
    RHIB

    Amphibious assault
    AAV-7A1

    VEHICLE SPECIALIZATIONS

    Coaxial MG
    Coaxial HMG
    Canister shells
    Guided Shells
    Zoom optics
    Thermal optics
    IR Smoke
    Reactive armor
    Maintenance
    Belt speed
    Thermal Camo
    Auto Loader
    Proximity scan
    CITV station
    ATGM launcher
    APFSDS-T shells
    Guided rockets
    Air Radar
    Heatseekers
    Laser painter
    TV missile
    IR Flares
    Extinguisher
    ECM jammer
    Rocket guidance system
    Below radar
    Guided missile
    Beam scanning

    THE MULTIPLAYER MAPS

    9 total including:
    Caspian Border
    Operation Métro

    THE GAME MODES

    Conquest
    Conquest 64 (PC only)
    Rush
    Team Deathmatch
    Squad Deathmatch
    Squad Rush

    THE RIBBONS AND MEDALS – There will be close to 100 ribbons and medals in BF3

    THE DOG TAG CUSTOMIZATIONS

    More than 350 personalized dogtags including:

    Rush Ribbon
    Recon Service Star
    40mm Master
    BF2 Veteran
    …and so much more
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ziet er een stuk uitgebreider uit dan de vorige delen. ME LIKE! :)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zit zeker leuk spul tussen , zoals deze jongen bijvoorbeeld

    [​IMG]

    En deze :)

    [​IMG]


    Maar wat me vooral aanspreekt zijn dit soort squad gebaseerde specializations

    Squad EOD EXPL vest
    Squad Suppression reduction
    Squad Marksman training

    Aan de ene kant maak je daar de sterke squads alleen maar sterker mee maar ik vind het wel tof dat de teamplay al buiten de game begint:)
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    A-10 zit er in_O_
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vraag me af of een individuele specialization beter is dan een squad specialization..

    waarom zou iemand anders ooit een non-squad specialization kiezen?

    Wat mij betreft kies je toch altijd zoiets als dit?

    Squad Sprint boost
    Squad Flak vests
    Squad Suppression reduction
    Squad Marksman training

    Of zou zo'n squad spec ALLEEN voor je squad gelden en niet jezelf?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat ze bij je in de buurt moeten zijn om het effect ook te krijgen. Misschien de dat individuele beter is? Als je met vreemden in een squad speelt lopen die toch vaak kriskras door het veld. Waarschijnlijk dus alleen effectief als je met bekende speelde die ook bij je in de buurt blijven.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ah,.. daar had ik nog niet eens aan gedacht... Proximity based .. dat zou heel goed kunnen :)

    Zou wel vet zijn. Een squad van 4 man wat samen door de map beweegt heeft dan 4x een voordeeltje maar alleen als ze echt goed samenwerken.

    Zo moedig je wel teamplay aan maar geef je de lone wolfs nog wel een kans
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zou echt een toffe optie zijn inderdaad!
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik zie het anders. CoD is heel groot op Xbox, maar in het verleden CoD2 etc was dan minder. Waarom? Omdat er imo een groot tegenwicht werd geboden door zowel GhostRecon en RainbowSix (BF speelde een ondergeschikte rol en BC bestond niet eens). Echter Ubi heeft het met GR en RS lelijk laten liggen en toen kwam CoD plotseling met de magistrale zet om CoD van WW2 wegtehalen en ModernWarfare1 uit te brengen.

    Met geen RS en geen GR en een BC1 in de kinderschoenen had CoDMW1 vrij spel en die trein dendert nog steeds door. Zeker omdat MW3 met de magische MW letters is en dan ook nog IW (terwijlde helft daar weg is). BF3 (en GR en RS) moeten nu moeizaam terugvechten. Dat gaat voor BF3 natuurlijk veel makkelijk op PC, misschien ook de reden waarom ze de Xbox zo lijken te negeren in hun media hype opbouw.

    Anyway, ik kijk uit naar BF3 (maar ook best naar MW:cool: en naar outsider MoH2 en ik hoop dat GR:FS in 2012 wel iets heftigs wordt. Dat is al veel te lang geleden namelijk Ghost Recon op Xbox (en natuurlijk Rainbow Six, bizar dat deze succesvolle reeks gewoon is opgehouden???)

    -- Max
     
  19. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo wanneer je niet de L.E. besteld je niet meer aan die vier maps kan komen?
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    De maps komen later beschikbaar via Marketplace voor iedereen. Met de Limited Edition heb je ze meteen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina