1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Triple kill is niks, zo vaak een quadraple kill gehad :cool:

    Jij denkt gewoon veel te moeilijk.. :emo:
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    weer connection timeout, heb het wel weer gehad voor vanavond met EA
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Het ging om de 'satisfaction' niet om 'wie heeft een grotere';)
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een hele simpele term in het design proces. De core van elk spel zeg maar, geen academisch gelul maar de absolute basis om daadwerkelijk een spel in elkaar te zetten. Wat maakt een shooter beter dan de andere? Het valt zelfs te merken in dit topic, veel mensen vinden het hele upgrade gebeuren juist fijn, omdat het ze beloond. Dat is het gehele doel ervan. Omdat ze goed spelen krijgen ze niet alleen (een old school) score te zien, maar is het spel 'vernieuwend' (neem dit even met een korreltje zout) door juist wat extra toevoeging te geven door het daadwerkelijk spelen. Kortom, zelfs als het ontzettend kut gaat kun je nogsteeds voldoening uit het spel halen door wat extra's. Een spannend potje kan erg tof zijn maar ik betwijfel dat zoiets je lang vast zal houden in een spel, er moeten een paar redenen zijn om terug te komen.
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Np. ik zit een beetje te sarren. Ben nu in een goed humeur, ik heb nl ook wat lekkers geunlocked;) De IRNV op mijn assaullts. Dingen zijn wat overpowered vind ik maar het past mij goed. Ik heb ASSAULT+IRNV+FOREGRIP+SUPPRESSOR+EXTRAAMMO+MEDPACK+DEFIB en nu eindelijk kan ik meekomen.
     
  6. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag echt een hekel gekregen aan bepaalde assault spelers, gaan ze je een beetje defibben voor punten terwijl je onder vuur ligt 8)
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Misschien, maar als je gewoon dood gaat kost dat sowieso een punt/ticket toch. Dus uit conquest/rush(attack) belang lijkt me een revive wel logisch.

    Bedenkelijker is dat iemand gaat reviven maar op die plek zelf wordt neergeschoten, dan gaat het hard met die tickets
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik vraag me af, mensen die in prestige zijn. Moeten die alles weer opnieuw unlocken? en is het dan weer hetzelfde aantal punten per rank als in het begin? of telt de rank exp zich gewoon door?
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Daarom is het zo mooi dat je de keuze krijgt of je de revive wilt accepten of niet!

    Iemand in voor wat coop?(met mic graag).

    En Peter, is het een keer een idee om binnenkort een keer een wachtwoord op je server te zetten voor een middag/avond dat we er dan met gasten van hier wat potjes gaan knallen?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen ook geen levelen op conquest met 4 man ofzo

    gewoon met ze alle flaggen capturen ?
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is zeker een idee! Al kan dat zonder wachtwoord wellicht ook wel, ik moet namelijk zeggen dat het tot nu toe nog wel een beetje tegenvalt namelijk. Zo vanzelfsprekend is het niet dat hij vol zit...
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Er zijn gewoon te veel servers en te weinig spelers, zat net met vier van mn clanmates in onze server, na een uur waren we nog met zn vieren.
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Is idd opzich wel een overschot aan servers.
    En daarnaast gaan mensen in een server die bijna helemaal vol zit. Dus zodra je server wat voller zit zal dit ook wel even zo blijven.
     
  14. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Call of duty Modern Warfare 3 is natuurlijk ook net uit, een gedeelte van die spelers zullen binnenkort ook weer terugkeren naar Battlefield 3. Althans dat verwacht ik wel.

    Kunnen zondagmiddag (ik typ dit 's nachts 8)) wel een potje houden met een groep XBW'rs? Zodra er dan een stuk of 8-10 spelers inzitten komen er meestal vanzelf wel meer bij.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik speel het sinds Skyrim niet echt meer, dat spel neemt echt teveel tijd in beslag :+

    Later maar weer eens checken.
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik hoop dat de CoD mensen mooi bij CoD blijven....
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    CoD spelers zul je in de echt grote 64p maps zoals Caspian Border, niet vaak tgenkomen. Dat is veel groot/langzaam voor ze. Ik denk dat een CoD speler dan al weer snel geneigd is om TDM te spelen. Mooi dat die game mode erin zit (voor dat doel:))

    Ik speel BF3 op mijn low/mid pc en MW3 op 360, maar damn wat een verschil. Voor mij is BF3 verreweg de beste shooter (zeker als ik me beperk tot die grote 64p CQ maps) maar toch lijkt MW3 de beste 'hamburger' game te zijn. Dus voor de echte massa.

    Maar ik moest wel ff slikken/lachen toen ik MW3 mp ging spelen bij friends, het was echt alsof ik gewoon doorspeelde waar MW2 was opgehouden. Ik zie geen verschil. Had zo een DLC kunnen zijn voor MW2. Knap dat Activision/IW/Sledgehammer zo'n 'meer-van-hetzelfde' product toch miljoenen keren kunnen verkopen. Maar ach, dat doet EA met Fifa ook, dus op zich niets nieuws
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sowieso omdat de server nog relatief nieuw is veel mensen hem nog niet in favourites hebben staan. Ik speel altijd via de favourites iig ;)


    En idd, MW3 is echt schandalig , ze mogen er wel's weer een paar knaken tegenaan gooien en die hopeloos oude engine upgraden want het is echt zoeken naar verschillen tussen deel 2 of 3 :lol:

    [​IMG]

    En nu weer verder met Skyrim!!
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Plaatje klopt niet, MW3 heeft niet zulke grote verschillen :+
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    [​IMG]

    [​IMG][/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    Forgot one on the leg.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina