Er zitten allemaal details in de game die me blijven verbazen. Gisteren had ik mijn tank (ben niet uber, maar toch) en schoot een jeep aan flarden. Zelf ook een rpg op mijn pet en even later ging ik repairen als Engi. Ik stap uit (E) en repair, tot 100% zo leek het. Ik stap weer in maar Tank bleef maar klagen dattie beschadigd was!? Ik weer eruit, liep om de tank heen ... staat DE ANDERE KANT in de fik. Ook daar repairen en nu was het goed
Ik weet niet of bovenstaand echt correct is, maar volgens mij is damage (op tanks) localized, kan verschillende plekken hebben.
Op een ander moment dacht ik een sniper in een hoekflat (Seine Crossing) wel even te rpg'n. Ik schiet door het raam, gebeurt niets, nee logisch want die rpg vloog door een raam verder weer naar buiten lol
Of ik ren naar een gespotte tank (bij Antenne CB) om hem te rpg killen, ben ik er bijna komt een friendly chopper en die geeft toch een volle laag. Tank explodeert, dat ik dacht 'zo kan het ook, lekker makkelijk'
Of ik (assault) lig ergens in de bosjes, en vlak bij mij komt een vijandelijk tank. Dan ga je niet opstaan, want je bent gelijk dood, wat kan je doen als assault? Begint de tank een vurugevecht met een tank van ons. Dan denk je gelijk 'Oh, zometeen gaan ze repairen' .. nou niet want onze tank won en die gasten sprogen er snel uit ... hahaha, daar wachtte ik dus op. 2 kills. Dat zijn leuke zaken.
Allemaal niet bijzonder (voor BF Frostbite), maar het hele gebeuren is gewoon wel gaaf.
Ik zie ook regelmatig een boom omvallen, maar ik vraag me af om je daar ook dood door kan gaan? Het is wel een object want je kan er daarna niet 'doorheen', maar of zo'n boom je ook kan killen? Dat heb ik nog niet meegemaakt (zou wel kicken zijn)
Klik om te vergroten...