1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Inderdaad ik hou ook meer van de open mappen, met 64 man uitrukken met tanks, auto's choppers en jets boven je. geef me echt een super awesome gevoel ahahaha. Maar ik bedoel alleen dat zo'n SMAW wel iets meer mag afwijken als het op infantry word geschoten. Want op ong 200m is zo'n smaw nog altijd recht door zee zeg maar... en als je ligt te sniper en je word van 200m afstand geowned door een SMAW is dat wel lelijk:p

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    ^^ De RPG heeft inderdaad veel meer 'boogeffect' dan de SMAW. Wil ik op een aardig afstandje iets raken met een RPG moet ik flink hoger mikken, de SMAW gaat een stuk rechter door. Of dat in werkelijkheid ook zo is weet ik niet.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    achja, ik own nog altijd in publics. hopen dat dat zo blijf ook nu de IRNV generfed is. Ik snap dat die generfed word want dat ding had gewoon teveel range maar voor iemand die kleurenblind is was dat ding gewoon ideaal.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jup.
    De RPG is min of meer een granade launcher waar de SMAW echt meer een raket is.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Hehe vet, die grote toren bij Caspian Border valt nu ook bij het einde van het potje :D

6. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Jesus die patch is groot, is er een torrent ofzo ergens te vinden?

Also: Tweaked the chat, it should now be a bit easier to read

Easier to read? Dat ding neemt 1/4de van mijn scherm in man 8)

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Chat staat nu linksbovenin. Stukken beter_O_ (ook niet meer blauw trouwens). Wel heeft de framerate bij mij een dip, en ik was al niet hoog. Ik had eerst 50 maar nu heb ik hem op 40 moeten cappen. Volgens mij hebben ze toch wat gesleuteld. Misschien meer destruction of zo??

Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Welke resolutie heb je dan? Bij mij is ie nu prima.

Gisteren had een maat de SOFLAM en ik de Javelin, wát een combinatie _O_ Tank in een keer gedisabled en je schiet bijna altijd raak, vanavond maar weer eens proberen :9

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    CHat kun je nu veranderen door op H te drukken. Je kunt hem compleet verbergen, als Pop-up en als Static neer zetten als je wilt.

Verder vind ik het zwaar kut hoe die IRNV generfed is, ze kunnen hem er nu net zo goed uithalen want je ziet niks meer, hooguit een schaduw die voorbij rent of het moet op 5 meter afstand zijn. Ik had die scope geprobeerd in Metro toch wel de donkerste map en het werkt gewoon niet meer.

Verder is de Kleurenblind optie wel ideaal, verschil is stukken groter met tegenstanders die gemarked zijn en onze tanks / squad leaders etc.( hier had ik wel moeite mee aangezien ik dus wel kleurenblind ben )

Daarom was die IRNV ook zo relax, daar zag ik het tenminste door, nu zie ik bij bijvoorbeeld caspian border bij C helemaal niemand, allemaal dezelfde kleur als de bosjes etc als ze stil liggen dit is wel echt bagger maar goed. Verder vind ik het een te grote patch want zo gek veel is er niet veranderd....

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    De IRNV was gewoon veel te sterk, ik ben blij dat ze dat hebben aangepakt. Het is ook niet normaal als je mensen kan zien op 200 meter afstand en dan ook nog kunnen neerschieten. Ik gebruik zelf (nog steeds) de IRNV scope dus aan de ene kant is het jammer maar erg begrijpelijk.

Te grote patch? Het grootste gedeelte van Back to Karkand zit er al in he, vandaar dat ie zo groot is.

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ummm, als iemand stil ligt in de bosjes zie ik hem ook nauwelijks en ik ben niet kleurenblind:) Camouflage dus. Het is de beweging die iemand verraad.

De IRNV was veel te sterk. Elke keer als ik werd neergeknald dat ik dacht 'hoe kon hij me zien' zag ik in de KC dattie de IRNV gebruikte (net als ikzelf trouwens). De nerf is terecht (even los van kleurenblindheid)

..

Vraag: Als je in een jet zit en je krijgt WARN, wat betekent dat dan? (Ik heb het idee dat er dan een andere jet op mijn staart zit en aan het knallen is. Ik weet dat LOCK, dat je dan gelocked wordt door bv een stinger)

12. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Gister direct na de patch de IRNV uitgeprobeerd en stond gelijk 5-0 er mee O-)
    Zolang je maar Close Combat staat werkt ie nog prima. Op lange afstand is het ding niks meer nee.
    Maar ben ook blij dat ie generfed is want ik speelde er ook alleen maar mee en dat ding was gewoon TE goed :x

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Speel ook nog steeds met de IRNV en zelfs nu nog vind ik hem redelijk goed, tuurlijk voor close combat maar dat is ook 'realistischer' met zo'n wapen.

Gisteren trouwens 2x zo'n Service Star gehaald in een potje, gelijk 20.000 xp erbij, daarnaast nog allemaal ribbons waardoor ik iets van 40.000 xp had gehaald :lol:

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Als je punten wilt gewoon Metro 64 man doen:p meeste wat ik heb gehaald daar was 22K in het potje zelf en + ribbons, medals etc had ik rond de 55K punten gaat nergens over:p ik deed alleen maar mensen revive haha.

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ach, Metro vind ik niet zoveel aan, en punten halen is leuk maar ik ga het er natuurlijk niet om doen, paar dagen geleden wel even geprobeerd maar vind het veels te chaotisch en niet echt leuk, geef mij dan maar Caspian Border/Operation Firestorm :cool:

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    klopt haha, slaat nergens op met 64 man in metro alleen maar M320 en SMAW die ik zie vliegen:p

Wel jammer dat btw de toren in caspian border uit zijn eigen omvalt... zou vetter zijn geweest als je gewoon met een chopper of etc er stukken vanaf kon knallen, of als je rockets / C4 aan de onderkant van die toren propt dat die dan naar beneden gaat ipv uit zijn eigen aan het einde van de map.

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik geloof dat deze nog nit gepost is, de BF3 real life mod. Haalt blijkbaar de blauwe gloed weg en je kan je HUD verwijderen. Niks voor mij, en ik heb geen zin in gezeur met punkbuster, maar ik geloof dat er hier wel wat mensen zijn die maar wat graag van de HUD af zijn.

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Die HUD weghalen is kwestie van 1 setting in settings file en heeft verder geen PB effecten. Ik heb hem zelf wel aan (niet altijd) en heb mijn eigen settings ontwikkeld.

Echter dat gedoe met die fxinjector heb ik ook gedaan. Maar het lijkt alsof na de patch PB dit detecteerd. Gisteren kwam ik niet meer in PB servers en na deactivatie (weghalen) lukte het weer wel ... oppassen dus!

Om het nu een 'real life mod' te noemen is wat zwaar, hoewel ikzelf wel een clean-HUD gast ben dus dat is wel mooi. De mod doet echter niets aan health etc, maar dat zijn zaken die je serverside kan instellen en daar kan je de handel ook 'real life' maken. Je kan tenslotte serverside alles uitzetten, HUD, minimap, etc ...

... grap met de patch is dat je nu de servers daarop kan filteren. Alleen zijn er heel weinig servers die echt super-hard-core-real-life zijn:)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Holy shit. Zie net dat ik al ruim 2 weken niet gespeeld heb haha.
    Nu eindelijk weer eens tijd om eens flink los te gaan!

lol. Dacht even snel BF op te kunnen starten. BAM update van 4gb8)

Wanneer kunnen we Karkand nou spelen?
    Gezien het er volgens BF al is?

20. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Volgende week dinsdag, hij is er al op PS3.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina