1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ah vandaag.
    Overal hangen grote B2K banners, er staat al dat ik 'm heb etc. Dacht miss is het al speelbaar.

Anyhow, zit nog steeds met m'n 4gb ram maar loop nog steeds vast dus ga morgen maar echt wat extra's halen. word hier niet goedvan.

Was wel weer een lekker inkom potje.
    7 kills(4sniper, 3SMAW) en 1 death.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hij loopt wel soepeler trouwens na die update. Meer fps bij mij.

Wel een keer erg balen gehad dat ik er in een erg goed potje ineens een black screen kreeg. Stond tweede in een 32vs32 potje met 20 kills om 2 deaths. Mja toen zwart scherm...
    Worden die stats dan wel opgeslagen? Van de kills enzo?!

3. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je krijgt gewoon je punten er bij.

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Yep, maar de ribbons e.d. ben je volgens mij wel kwijt, die krijg je dan niet.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Krijg je wel.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Waar kan je zien welke wapens je nog bij coop kan unlocken?
    Was net in een potje sniper en ineens zie ik daar die M39 bij staan.

Dacht dat dat één v/d laatste unlocks was en ook heb ik bijna de 553 Commando unlocked terwijl ik pas de eerste 3 lvls gehaald heb(wellis waar meerdere keren gedaan omdat andere achter liepen but still)

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Als je in battlelog op je naam klikt. vervolgens nogmaals op je naam dan krijg je al je stats. Als je dan op Weapons klikt zie je aan de rechterkant al je wapen unlocks, daar staan ook de Co-op wapens bij en hoeveel punten je hebt en je nog nodig hebt om hem te unlocke. ( muis erop houden ).

8. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Eerst had ik wat troubles en was de fps minder, maar nu weer op peil en ook de indruk dat er nog iets bij is gekomen. Lekker voor mij als je loopt te ploeteren met een mid-low-budget systeempje. (haal toch nog ruim 50fps, zelfs richting 60, stabiel en dat is al lekker soepel)

9. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Xbw'rs! Zullen we binnenkort eens op een teamspeak verzamelen met een man of 4-5 en wat potjes spelen? :thumbs: Ik heb zelf helaas geen TS maar had begrepen dat iemand hier van het forum er wel één had.

Wil je meedoen? Add mij dan op Battlelog: Manialmax_NL

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb wel een Public TS. kunnen we channel op maken en klaar als het nodig is ;)

11. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Wat is een goede engineer wapen? Ik blijf maar hangen met mijn AK, maar er zal vast wel een betere zijn :9

Alles geunlocked voor de engineer behalve het coop wapen.

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    G36C zelfde als in BF2... blijft de beste voor engineer.

13. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Bedankt :) Zal ik die eens gaan proberen.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb al ff niet meer met Engineer gespeeld, heb wel de service star en speel altijd met de G36C, RDS erop en klaar =). Ben nu bezig met support. gister mijn killstreak verhoogt naar 20 haha ik ging 20 om 0. aan het einde van het potje 32 - 2. De M60E4 is echt relaxed. weinig terugslag, extended mags voor 200 kogels en ragge maar. Vooral als je de Bipot neer zet... gaat nergens over:p

15. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Hehe, nice. Ben je nog steeds met Métro bezig? Hele tijd mensen resupplyen? :9

Ik speel meestal op de maps Caspian Border/Operation Firestorm. Leuk in jets vliegen of ze neerhalen met een stinger, werkt erg lekker. Natuurlijk ook de vlaggen veroveren :cool:

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Nee haha doe ik nog wel eens tussendoor maar speel ook 9/10 keer op caspian border en firestorm zijn toch de wat betere maps. Heb nu ook al mijn 2de service star voor chopper. Speel nog wel met support, wil die service star hebben haha. nog 11000 puntjes dus vanavond heb ik ook alle unlocks voor support. Dan alleen nog Recon:p

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Nog 1500 puntjes ongeveer en dan heb ik mijn eerste service star voor de Jet, krijg je daar ook 10.000 XP voor of alleen maar 2.000? Oja, ik heb mijn W/L ratio bijna weer op 1 :cool:

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    10K exp voor alle unlocks. Is een medal geloof ik en medals zijn 10K. ( moet ik om liegen niet 100% zeker )

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik denk een Service Star, een medal voor een Jet krijg je als je er 20 uur inzit (Ik heb nu in totaal 7 uren er in gezeten, mooi op weg dus).

20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha, heb je tijd over deze ochtend Jorrie:p? je reageert zo snel:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina