1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397

    ik denk je 3 gig ram... ik heb het eens bekeken want mijn maat had ook 32bit 4gig en BF3 trekt soms 4 gig bij elkaar op sommige momenten... ik denk stiekem dat 3 gig te weinig is en denk ook wel dat het beter is om 64bit OS te hebben..
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het ligt waarschijnlijk aan het geheugen inderdaad. Mijn toetsenbord heeft een display waarbij ik dus kan zien wat de performance is van mijn processor en geheugen. Ik heb 8GB-1333 geheugen en hij gebruikt meestal 40 - 60%. Processor gebruikt hij rond de 50-60% en dan heb ik een i5-2500K.

    Moet ik natuurlijk wel bij zeggen dat hij TeamSpeak, Xfire etc. aan heeft staan op de achtergrond.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    waarom xfire? BF3 heeft in game friendlist etc.. Maar inderdaad ik heb een i7 met 6gb werk geheugen en bij mij zit die soms over de 4.5 gig met BF3, TS open..
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb jammer genoeg nog niemans gehad die praatte... Komt misschien doordat ik geen mic heb :9
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Xfire meer voor het recorden van game uren + chat. Jammer dat Xfire nog niet in-game werkt bij BF3. Dan zou je ook nog makkelijk printscreens en video's kunnen recorden (Nee, geen zin in Fraps :D)
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    De frostbite 2 engine is fab. Daar kan ik, los van de actie, best van genieten. Dan test je soms dingen, zo schoot ik gisteren over de halve Caspian Border map een rocket boven tegen die grote antenne. Kreng deed er misschien wel meer dan 10 seconden over maar uiteindelijk zie je dan toch de inslag en een rookwolk. Dan denk ik echt WOW, dat dat allemaal berekend wordt etc.

    Daar sta ik als collega programmeur (DBA) dan wel ff bij stil:)

    (nou vraag ik me af, als je hem recht omhoog schiet of hij dan weer naar beneden komt, lol, bij Far Cry 2 was dat wel geloof ik. Ik denk trouwens dat je niet recht omhoog kan richten)
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2011
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Kan me iemand vertellen hoe je op je eigen server een password instelt?
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    heb je eigen server dan...? *Vraag ik heel sneaky en doordacht..*
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja, staat in de vorige pagina's.
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt omdat BF geen Viop ondersteund.:mad:
    Dus je kan alleen voicechatten via origin/battlelog of een client als Teamspeak.

    Heb daar nu dus een account voor aangemaakt maar snap nog een balzak van hoe je mensen toevoegt8)
    Ja, zei ie vorige pagina.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ow:p
     
  12. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel lame ook dat je je naam niet meer kan veranderen ingame, zit nu met mijn gamertag die ik voor de beta heb aangemaakt en ben eigenlijk vergeten een nieuwe aan te maken.

    Voor de rest is het echt awesome, zelfs op mn crappy pc. Kan niet wachten totdat ik wat nieuwe hardware heb om hem daarop te spelen.
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    have the same problem.. mijn naam is Icelube:p
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    http://www.origin.com/us/change-id

    AUB.

    Net weer een paar potjes Caspian Border gedaan, heb 2 servers gevonden die alleen die map doen. Totdat de Back to Kharkand expansion uit is zal ik toch bijna altijd op die map te vinden zijn, conquest large uiteraard.
    Wel erg jammer is wanneer je met een paar man een game joined en alle squad 3/4 of 4/4 zijn. Je kan onmogelijk bij elkaar in een squad komen omdat het aantal squads simpelweg te beperkt is. Lekker dan.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Vind ik ook jammer inderdaad, ze moeten gewoon squads van A t/m Z maken zodat iedereen in een squad kan met een maat ofzo, en dan zijn de meesten ook nog gelocked zodat niemand er in kan komen (doe ik zelf ook :+)
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, fucking irritant nu: ik wordt constant uit de game gegooid maar dan niet van de server ofzo. Nee: hij gaat terug naar W7 en blijft onderin staan in de balk. Als ik hem dan weer aanklik gebeurt er niks en ik moet via CTRL/ALT/DEL afsluiten bij processen...
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb behoorlijk vaak dat de game bij het opstarten crasht als ik een server join. Daarnaast gaat het scherm blijkbaar naar de taakbalk als er een updatevenster van een ander programma tevoorschijn komt. Kut Apple updates. :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hij crashed bij mij bijna nooit, jullie hebben gewoon waardeloze pc's :+

    *klopt af
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Als ik eenmaal in de game zit crasht hij niet meer, hoor. ;)
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik heb net een nieuwe pc jorrie ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina