1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

BC2 was nog behoorlijk stroef, zelf vond ik dat altijd prima aanvoelen. Het was weliswaar lang niet zo soepel als COD,maar hallo zeg..het is ook gestoord overdreven soepel in COD. Iets waar ik persoonlijk echt zat van ben ook, ik geef wel om wat realisme en dat is echt geen realisme. Het is nu een stuk soepeler in de BF3 , ik vind het uitstekend zo.

Sommige mensen hier zeggen dat we niet mogen klagen omdat het gratis, maar betas/demos zijn altijd gratis. En het is ook gelijk de meest buggy beta die ik ooit gezien heb. Ik snap nu een beetje waarom ze zo weinig van de console hebben laten zien dit jaar, ik denk dat ze teveel hooi op hun vork hebben genomen en vooral in te korte tijd. Denk dat deze beta daar wel een goed voorbeeld van is. Maar ik heb vertrouwen in DICE, we wachten rustig af.

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen klagen omdat ze zo uitkeken naar Battlefield 3 en de beta doet vrezen voor het eindproduct. Het argument 'het is nog maar een beta' gaat wat dat betreft niet op, nogmaals ik heb betas gespeeld die er maanden voor release goed uitzagen en lang niet zo vol zaten met bugs als de beta van BF3. En aangezien de game over krap 2 weken al gold moet zijn...

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ze trappen dan in hun eigen hype. Tsja. De gameplay is gewoon redelijk vertrouwd, dat is iets van BC2+ of zo. Voor pc ligt er dan bij hi-end pc's nog een lekkere gfx laag overheen, maar ja, gfx, daar ben je na 30 minuten al aan gewend, en dan blijft de 'vertrouwde' gameplay weer over.

Voor mij ga ik met BF3 door waar je met BC2 stopte. Voor pc ligt dat wellicht iets anders (vanwege de 64p maps en de jets) maar niet echt schokkend anders.

Het enige dat echt 'anders' is aan BF3 is dat men nu ook een serieuze SP/campaign aan de game toevoegd (met een nieuw animatie systeem). Maar die speel je 1x in 8 uurtjes door and thats it. En dan nog. Een FPS campaign is vrij vaak hetzelfde.

4. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    er zit een heel groot verschil tussen een beta en een demo, dit is dus een beta, is geen eindproduct dus.
    ik snap dat de bugs vervelend zijn, maar ik bedoel wees blij dat ze de moeite nemen om een beta uit te brengen zodat ze zoveel mogelijk kunnen fixen, is niet makkelijk om een game te maken.
    kijk naar mw2, geen demo, geen beta, en het was gewoon zwaaaaar ruk, maanden na release zat het nog steeds vol met bullshit.

dat bedoel ik dus met wat klagen jullie nou, speel dan geen beta als je wil dat het perfect is.
    het argument dat het er niet mooi uitziet, smaak verschilt, maar je moet beetje realistich blijven, er is geen enkel spel wat je kan vergelijken met dit (behalve BFBC2) en voor een 6 jaar oude console ziet het er prima uit, mss moeten jullie ook even je tv settings optimaliseren, maakt ook verschil. mensen praten over de console ziet er niet uit, kijk naar pc, ok, pak een pc van 6 jaar oud met hardware van 6 jaar oud en draai dan dit spel erop, dan ben je realistisch bezig.

5. stw90

stw90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt wel helemaal gek van al die snipers in de beta. Soms zitten er gewoon 3 man in je squad te snipen en de tegenstanders ook aldoor in die metro tunnels. Hoop dat er in de uiteindelijke versie maar 1 sniper per squad mag ofzo.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zitten er geen jets in de console-versies ? Bron ?

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Er zitten wel Jets in de 360 versie.

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk naar de beta van Halo Reach, of Killzone 3, of Uncharted 2/3. Daar zaten ook nog wat kleine bugs in maar wat er was liep (maanden voor release) wel gewoon goed.

Het feit dat mensen teleurgesteld zijn in de graphics van BF3 is niet omdat ze onrealistische verwachtingen hebben van consoles, maar omdat de game er gewoon aantoonbaar minder uitziet dat Bad Company 2. Dat is voor mij niet eens het ergste. Ik heb Bad Company 2 stuk gespeeld en verwachtte meer van hetzelfde qua gameplay, maar op de één of andere manier speelt Battlefield 3 voor mijn gevoel anders dan BC2 en niet op een goede manier.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar correct me if i'm wrong, het zou wel gelijk de eerste beta zijn waar zo'n gigantisch verschil is dan. Bij Gears 3 was het niet zo, bij Crysis 2 was het niet zo. En ga zo maar door....

Het heeft echt niks met tv settings te maken want elke andere game ziet er gewoon prachtig uit. We moeten wel eerlijk blijven, er zitten genoeg low-res textures in, kijk alleen al naar die billboards en zandzakken, dat is echt heel triest te noemen hoor. Maar ik ga daar niet verder over door, want ik verwacht echt dat dat weg is in de volledige game.

Grafisch is de game gewoon ok maar echt niet geweldig te noemen ofzo. Ik heb het helemaal niet over PC, want ik weet maar wat goed dat ik zulke graphics echt niet hoefde te verwachten. Ik vind dat mensen wel het recht hebben om te mogen klagen hier, alleen overdrijven sommigen wel gigantisch...en dan druk ik me nog zacht uit.

Maar zoals ik al zei..de beta van Gears 3 was vrijwel perfect, en grafisch gewoon heel vergelijkbaar met de game nu, Crysis 2 hetzelfde verhaal. Resistance 3 beta ook heb ik begrepen, en nog veel meer games. Dus zo krankzinnig groot zijn de verschillen helemaal niet...dus BF3 zou een van de eerste games zijn in dat geval dan.

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Yup, sorry, natuurlijk wel jets

Als er in BC2 een rush map metro was geweest had dit imho ongeveer hetzelfde aangevoeld. Het is een nogal lineaire stads map. Totaal anders dan alle maps uit BC2 en BC1

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Yep, en ik vind het achteraf wel vet. Beetje variatie is echt niet erg. Vooral in het metrostation zelf zijn de gunfights echt gruwelijk gewoon. Weet zeker dat ze ook genoeg typische BF maps erin gestopt hebben, plus natuurlijk the Back to Karkand mappack. En ik heb zelf BF2 haast niet gespeeld, dus het zal nieuw aanvoelen voor mij.

12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat doet wel vrezen dat er in BF3 meer van dergelijke maps zitten. Metro is een COD map, maar daarvoor speel ik geen Battlefield. Ik speel Battlefield vanwege momenten dat je in rush een objective aan het armen bent, een vijandige tank ineens op je af ziet komen, denkt OMFG en dat deze uiteindelijk wordt opgeblazen door iemand uit je squad. Geen ren je rot door gangenstelsels.

13. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk zijn er games waar de beta wel vrijwel af was. maar dat is geen vergelijking, het is teleurstellend idd dat deze beta zo vol bugs zit, maar dat is toch het doel van een beta test. dat andere spellen wel betere betas hadden vind ik nog steeds geen vergelijking, het is een andere game, Gears is bvb een tps met kleinere maps en geen voertuigen. het is gewoon zo dat BF3 uniek is hiermee, gewoon enorme maps met voertuigen en al. niet in de beta, maar het kost wel wat moeite om dit goed te krijgen.

persoonlijk vind ik het grafisch beter dan bfbc2 en ik vind hem beter spelen, ik ben meer een COD speler maar ben die bullshit van die game zat sinds mw2 en verwacht gewoon niet veel beter met mw3. ik vond bfbc 2 net iets te traag en dat is met bf3 opgelost.

14. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik hoop dat ze alle nieuwe mappacks weer net zoals de vorige BF gratis weg gaan geven... en niet zoals COD iedere keer maar 1200 punten vragen

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    True, de grap is, ik heb een aantal friends die into CoD zijn, maar die trekken Metro ook niet. Die klagen weer over spawnkilling, maar hebben niet door dat je spawn-on-squad kan doen etc. Dussss, ook Metro is best wel BF/BC maar als je totaal niet gaat rushen maar TDM denkt en ook nog geen benul hebt van squad en bv (als assault) de defib gebruikt, niet 'spot', etc. etc. etc.

Ik heb sterk het idee dat een groot aantal gamers BF3 nu de grond in schrijven omdat het plotseling de mode lijkt te zijn. Tegen die gamers zeg ik, ga je gang, maar besef dat alleen MW3 als 'serieus' alternatief overblijft voor je FPS kicks:)

Ik lees bv net http://www.hotbloodedgaming.com/201...beta-what-it-does-right-what-it-does-wrong/2/ (en die gast speelt op PC, en die rage-uninstalled de game ook)

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    GRUWELIJK!

Voor 35 euro heb ik op releasenacht bij Gamemania de game straks voor 35 euro! De LE nog wel.

Ze nemen mijn MW2 en SS4 gewoon aan, vet!!!!

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Das niet verkeerd... heb net ook de LE gepre-orderd

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Gamemania is soms best relaxed qua inruilen. Hangt altijd een beetje van de voorraad van dat filiaal af.

Ik ga altijd met een zakje ouwe rommel heen en ze vinden er altijd wel 2 die nog geaccepteerd worden :+

19. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik al een tijdje. Vanmorgen echter ook voor de PC de pre-order gezet. Denk dat ik de 360-versie dan ga cancellen...

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat hoop ik ook heel erg. Zo irritant dat bij COD altijd de playerbase helemaal versnipperd word door die betaalde DLC.

Mappen moeten gratis zijn, bied maar extra wapens of modes of whatever aan tegen betaling. Koop ik dat wel maar dan houden we tenminste de playerbase in 1 geheel

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina