1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    En dan toch is het vanuit marketing perspectief zo'n stomme zet. Los van het feit of mensen terecht klagen zijn er duidelijk een hoop mensen teleurgesteld. Als je ervan overtuigd bent dat het eindproduct beter zou zijn had ik er gewoon een closed beta van gemaakt.

2. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    +1

Het blijft zeer merkwaardig dat DICE zo'n beta uitbrengt die dan deels zo slecht wordt ontvangen (met uitzondering voor pc toen CB nog online was). Is dat een inschattingsfout? Een 'kat in het nauw sprong'? Of heeft DICE dit helemaal doorkauwd en zijn ze totaal niet zenuwachtig geworden en weten ze dat alles met de retail gewoon goed komt.

Ik hoop natuurlijk dat laatste maar dan zijn het koele zweedse kikkers en dan nog, die teleurgestelde gasten moeten ze dan alsnog terugwinnen.

Weird

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]u6l4dAHKL-E&[/yt]

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Haha geniaal! :+

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dan werkt er zo'n groot team aan mensen aan zo'n game, en dan nog steeds moeten gamers de fouten voorleggen aan de devs? :confused:

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gebeurd bij elke game.

7. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Ze nemen alles op elke bug enzo, maar er wordt niks gefixt!!

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    :F:

Ze steken natuurlijk geen aandacht meer in de beta, alle fixes gaan rechtstreeks naar de final versie.

9. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm oke.. naja ik vind dat ze het ook in de Beta hadden moeten doen.

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Waarom zouden ze nog moeite doen voor een verouderde build? In nieuwere builds zijn vast nog vele bugs/glitches uitgehaald.

11. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Ja oke, maar alsnog veel BUGS zie ik in de BETA die zelfs niet in een BETA mogen zitten..

12. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom niet? Ik begrijp echt niet de redenering dat een BETA bepaalde bugs wel en bepaalde bugs niet mag hebben.
    Overigens gaat dit topic echt alleen nog maar over bugs en glitches, terwijl de definitie van BETA een game is die nog niet (volledig) ontwikkeld is. Nou, dat is ie. Klaar, case closed.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Mischien heb ik het fout hoor, maar kwam net in me op, dat ze zeggen dat de retail versie mooier wordt dan de BETA, want de BETA is 1 maand oud. Maar Halo 3 BETA was heel vroeg voor de release al, en daar zaten ook maar weinig verschillen tussen de BETA en Retail toch? En met Reach ook en een aantal anderen.

14. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    de ervaring is ook dat een beta uiteindelijk niet veel verschilt met de retail =(

maar we hebben goede hoop , ik koop hem sowieso wel :b:

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    nou ik speel de beta nog regelmatig. ik heb trouwens gelezen op Facebook dat de nachtopening van Gamemania niet door gaat, was in samenspraak met de leveranciers van EA... best wel jammer.

16. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Inderdaad, erg jammer!

Betekent dit trouwens dat de release vertraagd is???

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  17. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Neen, alleen de nachtopening van Gamemania gaat niet door.

18. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Achievements:
    • Not on my watch (25 points): Protect Chaffin from the soldiers in the street in Operation Swordbreaker
    • Involuntary Euthanasia (25 points): Kill the two soldiers before the building falls on them in Uprising
    • The Professional (30 points): Complete the street chase in Comrades in under two minutes 30 seconds without dying
    • Army of Darkness (30 points): Shoot out the four lights with four bullets in Night Shift
    • Practice makes perfect (15 points): Headshot each of the targets in the gun range in Kaffarov
    • What the hell *are* you? (20 points): Take a Russian Dog Tag in the forest ambush in Rock And A Hard Place
    • Roadkill (20 points): Kick the car to kill the soldiers in Uprising
    • You can be my wingman anytime (30 points): Complete Going Hunting in a perfect run
    • Scrap Metal (25 points): Destroy six enemy tanks before reaching the fort in Thunder Run
    • Butterfly (25 points): Take down the jet in one attempt in Rock And A Hard Place
    • Twofor (15 points): Take down two enemies with one bullet in Night Shift
    • Ooh-rah! (30 points): Complete the campaign story
    • Between a rock and a hard place (15 points): Beat Solomon, flawlessly, in The Great Destroyer
    • Semper Fidelis (50 points): Complete the campaign story on Hard
    • Push On (20 points): Reach the garage without going into man-down state in Hit and Run
    • Two-rah! (30 points): Complete all co-op missions
    • Lock 'n' Load (30 points): Unlock all unique co-op weapons
    • Car Lover (20 points): Complete the mission without losing a humvee in Operation Exodus
    • In the nick of time (20 points): Disarm the bomb in under 20 seconds in The Eleventh Hour
    • Bullseye (20 points): Reach and save the hostages without alerting any enemies in Drop 'em Like Liquid
    • Untouchable (20 points): Complete the mission without using the fire extinguisher in Fire From The Sky
    • Army of Two (50 points): Complete all co-op missions on Hard
    • Ninjas (20 points): Reach the VIP without setting off the alarm in Exfiltration
    • Vehicle Warfare (30 points): Obtain all three vehicle warfare ribbons
    • Infantry Efficiency (30 points): Obtain all four weapon efficiency ribbons
    • Decorated (50 points): Obtain one of each ribbon in the game
    • It's better than nothing! (30 points): Finish as 3rd MVP in a ranked match
    • Support Efficiency (30 points): Obtain all four support efficiency ribbons
    • Colonel (50 points): Achieve rank 45
    • 1st Loser (30 points): Finish as 2nd MVP in a ranked match
    • Most Valuable Player (30 points): Finish as MVP in a ranked match
    • M.I.A (20 points): Obtain your first enemy Dog Tag
    waarvan 6 nog secret

19. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij krijg ik ook de limited editie voor de prijs voor de gewone.

Zo uniek is dat niet.

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Limited = pre-order.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina