1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    zou het niet gewoon komen omdat er veel annuleringen zijn vd pre orders ?

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen best mensen die geannuleerd hebben na het spelen van de beta maar zo extreem zal het niet zijn toch?

Wel jammer dat ik niet hetzelfde gevoel heb wat ik had na de beta van BC2 , die beta was veel meer het battlefield gevoel en minder fouten erin.
    Ik weet ook zeker dat een open level met voertuigen het beter had gedaan dan metro , want voor dat soort levels speel je eigenlijk battlefield.

Toch zal het uiteindelijke deel me weer uren gaan vermaken daar ben ik wel van overtuigt.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Jammer zeg van de nachtopening...raar!

DICE: Gamers “misunderstanding the term ‘beta test’”

DICE’s Patrick Liu has come back at those criticising the open beta of Battlefield 3, saying it’s “misunderstanding” the meaning of the concept of a beta test.

EA opened up the Battlefield 3 beta last week to PS3, 360 and PC, but has been criticised from some corners because of it coming with some bugs.

“Yeah, I think there’s been a misunderstanding of the term ‘beta test’,” Liu told The Guardian.

“We ran the alpha tests with a rush map and we wanted to have some sort of reference so we could compare results – so we needed to have more-or-less the same map. But we do understand the concerns that we didn’t show a conquest map, but we have demoed Caspian Border, and we did run a conquest map as a limited PC-only test.”

The beta, according to the game’s producer, is more aimed at having the online backend ready and able for the end of the month, having seen heavy launches with the releases of Battlefield 1943 in 2009 and Bad Company 2 last year.

“Yeah, we just wanted to know it wouldn’t crash and burn at launch,” he said.

“It was horrible with Battlefield 1943 – it sold ten times the numbers we thought it would, and it was down for three or four days which is really bad. We don’t want to go through that again.”

As for the future of spin-off series Bad Company, Liu played coy.

“Well, we haven’t killed Bad Company! But we can only make so many games. Be patient – there might be something else coming up…”

Battlefield 3 launches on October 25 in the US and October 28 in the uK for PS3, 360 and PC.

4. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Haha "Some bugs" :F:
    Geef zoiets dan ook aan als het alleen een server test is.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dit is inderdaad een beetje terug krabbelen. :cool:

6. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Haha die gast is fucking slecht. Hij wilt een tank uitschakelen met een repair tool terwijl zijn teamgenoot erin zit. :lol:

Is dit btw de release versie ? Ziet er wel goed uit.

EDIT:

Die gast is echt drama. En dat voor iemand die meewerkt aan dit spel :{

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Lijkt er wel op. Ziet er VEEL strakker uit. Of ligt dat aan mij?

Oh, FireStorm is weer de PC versie. Hmmm

9. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohja voor de mensen die niet geloofden dat de graphics beter zijn in de uiteindelijke versie:

Scott Davis of PlanetBattlefield sat down with an early build of Battlefield 3 tonight in San Francisco at EA's "Final Hours" press event. Davis definitely comes across as a Battlefield veteran, so this is not your average press preview of Battlefield 3. Most notable is the two new maps (nine total maps) for Battlefield 3 Operation Firestorm and Grand Bazarr. A big thing to be noted for console players is that the graphics on the PS3 and Xbox 360 look better than the current beta we're playing right now.

"First thing I noticed on the consoles were the graphics. They looked much better than the beta. Textures were smoother, character movements were much more fluid, and environments seemed to have more warmth to them. Also, the lighting was more dynamic, atmospherics more gritty and present, things just seem to run smoother on this build. All the frame rate issues, glitches, pops and sound drops of the beta were nowhere to be found. And what was played, wasn't even the final build of Battlefield 3. Here's some more information............... "

10. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Eerste video is pc he. ;) PS3 video ziet er goed uit vind ik.

Edit

Ow, dat wist je al

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    De tweede video laat PS3 zien....maar dat maakt opzich niet uit want 360 is vrijwel hetzelfde zoals we zagen in de beta. Nergens van die gekke bugs te zien nu.
    Hoop echt dat die idioot low-res textures wel weg zijn.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dit is ECHT goed om te lezen!!!!! Oops dit had in mijn vorige reply gemoeten.

13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad. Vond de beta er helemaal niet slecht uitzien dus is het als maar beter dat het er mooier op is geworden.

14. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Nachtlaunch bij de Game Mania is geannuleerd. :mad:

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Inderdaad, snap dat gehaat op de graphics ook niet echt. De beta ziet er toch ook gewoon prima uit? Beter dan BF BC 2 op mijn tv :+.
    Wat ik nogsteeds niet snap is dat ze een beta maken, terwijl ze al een versie hebben met alle bugs/glitches etc. eruit.. Waarvoor is die beta dan?

16. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Om de servers te testen oid. Maar dat kan toch met een opgepoetste versie van BF3 ?

Snap het ook niet.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    We mogen er nu gewoon van uit gaan dat 360 er ook zo uit zal zien, nu we de betas gezien hebben. Blijf het wel jammer vinden dat ze gewoon 360 niet tonen alleen.

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Denk niet dat er veel verschil tussen zit. Bij de beta zat er toch ook zo goed als geen verschil tussen?

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Klopt, alleen binnenin de metro op de muur zag je een soort lighting-effect wat iets minder scherp op 360 was weer. De rest was gewoon identiek vond ik.

20. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Die gast speelt wel dramatisch, was me ook meteen opgevallen.

Ik heb de filmpjes bekeken en ben nog niet echt overtuigd om dit spel te halen. Ik wacht nog steeds op de graphics die MW3 zou doen wegblazen.

En die heb ik tot nu toe helaas nog niet gezien........

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina