1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zo zie je maar, al dat gelul hier over graphics was nutteloos :)

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ach ja, dat is het toch altijd. Houd wel iedereen lekker bezig. ;)

3. Veriitas

Veriitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die zaten te zeiken dat het lelijk was... met je "kan me niet schelen dat het een beta is, ik cancel mijn pre-order.." het word dus nog mooier;D

Ok doei.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    TOch zegt het niet veel over de graphics, want nog voordat de beta uitkwam, was er een onbekende site die juist zei dat 360 verreweg de minste versie was. Gamerzine is naar mijn weten ook redelijk onbekend. Ik denk dat ze gewoon redelijk gelijk zullen zijn....maar hoe dan ook altijd goed dat 360 niet de minste versie zal zijn.

5. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind geluid belangrijker dan graphics..

6. Mr1Mojo27

Mr1Mojo27 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet wat de prijs van bf3 bij de MM straks (launch) zal zijn? Als het gewoon 60 euro is dan ga ik hem denk ik nu gewoon pre-orderen, zodat ik de limited edition krijg.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Begrijp ik nu goed dat:

- De limited edition ALLEEN via pre-order is?
    - dat diezelfde pre-order limited edition de uitbreiding Karkland heeft (4 mp maps)
    - en dat je anders die karkland uitbreiding los moet kopen

Zo ja, dan ben je dus veel beter (goedkoper) af met die pre-order limited edition (want die karkland dlc zal best 10Euro of meer zijn lijkt me)

8. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    ondanks dat het er vast mooier uit gaat zien en dat er veel minder bugs in zullen zitten blijft het comercieel gezien natuurlijk niet zo slim.
    Dat je je pre order canceled vind ik ook bullshit maar ze hebben het wel een beetje aan zichzelf te danken. Waarschijnlijk komen ze daar nu ook zelf achter want er zijn ineens wel heel veel pers berichten over hoe mooi het wel niet word op de consoles.

Zal voor de 360 niet anders zijn als voor de ps3:

Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  9. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En toch ga ik er niet intrappen Dice, allemaal smoesjes:D

10. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 3-bèta ondersteunt 128 spelers na hack
    Laatste update: 3 oktober 2011 09:02 info:

HOOFDDORP - Er zijn onofficiële servers verschenen voor de Battlefield 3-bèta waarop de map Operation Métro met 64 en 128 personen te spelen is. Dit terwijl de map bedoeld is voor 32 man.
    Foto: AFP

Uitgever Electronic Arts dreigt spelers van de servers te bannen.

Battlefield 3 ondersteunt op sommige andere maps, zoals Caspian Border, een maximum van 64 spelers. 128 spelers is technisch niet onmogelijk, zo blijkt nu, maar hiervoor is de shooter niet geoptimaliseerd.

Bron: Nu.nl > Tech > Games

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    En dat baseer je op de beta die je hebt gespeeld? Dice vind ik zelf een goede game developer, alleen jammer dat EA soms een iets te grote rol er in speelt.

Dit was alleen voor de PC toch?

12. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel man, k weet et niet zekerr

13. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alle beta's/demo's etc zijn altijd bijna hetzelfde als het eindproduct.
    En dan gaan ze dingen zeggen dat het eindproduct beter is alleen omdat anders nog minder mensen de game gaan halen...

Maanden alleen maar bijna PC gameplay gezien (en ja die is vet) komen ze met een super gare beta en kort erna gaan zeggen dat de final veeeel beter zal zijn, Ya right_0/

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Daarom zag de PS3 footage er al veeeeeel beter uit in die IGN video he? Wat heet beter, gewoon erg indrukwekkend.

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Overdrijven is ook een vak..

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nee vind ik niet, het ziet er overduidelijk beter uit. Lichteffecten, vernietigbare objecten die niet kapot konden in de beta, draait zo te zien heel erg soepel, Geen gekke bugs,glitches of dergelijke crap. Gewoon uitstekend voor console. En dan is dit nog niet eens een echte HD video. 'Overdrijven is een vak' past meer bij wat bepaalde mensen hier over de beta's graphics zeiden...onzin zoals Xbox 1 graphics en weet ik veel allemaal.

Wel blijf ik me afvragen waarom ze ons zo'n oude versie van de game gegeven hebben, hadden ze op dat moment dan gewoon geen stabielere console versie?

17. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    pff nog 20dgn.. hoelang duurde die beta nog?

18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    10 oktober afgelopen.

19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Inderdaad, maak de kat dat maar wijs! }:]

20. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je kan ook TE STOER zijn en de game niet kopen omdat die beta wat ongelukkig is. Goh, maar als je BF3 niet koopt lijkt me dat je een heel lekkere en uitgebreide shooter misloopt. Het enige begrijpelijke argument om BF3 niet te kopen is dat je exclusief MW3 gaat spelen en daarmee content/zoet bent. Want ja, er kan maar 1 dvd tegelijk in de Xbox. Alle andere 'argumenten' lijken me prut.

Ben je een FPS liefhebber en MP fan, dan lijkt me BF3 een must. Ik zou stellen, iemand die BF3 links laat liggen is geen (echte) FPS liefhebber.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina