1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    *Patrick Liu van producent DICE gaat in de verdediging tegen de kritiek die de open beta-versie van Battlefield 3 krijgt. Volgens Liu begrijpen de gamers niet echt wat een beta-versie is.*

Ben ik het helemaal mee eens, kijk het forum er hier maar op na. Veel gamers snappen er helemaal niets van. De een roept dat het geen beta is, terwijl dat volgens mij duidelijk wordt aangegeven. Andere gaan er vanuit dat een beta al kan worden vergeleken met een eindproduct. Kortzichtigheid van veel gamers zal het beschikbaarstellen van beta's in de toekomst, waarschijnlijk geen goed doen. Ik vraag me ook af hoeveel mensen, die hier alleen maar komen om te klagen, ook daadwerkelijk feedback hebben achtergelaten op het forum van Dice.

2. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Sigla
    Dit is duidelijk geen BETA. BF 3 gaat binnen twee weken GOLD en Dice gaat echt niet in twee weken alle voertuigen nog in de het level stoppen en alle bugs er uit halen in zon korte tijd. Een echte beta is maanden van tevoren kijk naar Gears 3. Dan heb je ruim de tijd om alle bugs er uit te halen en te polishen. Zal me niks verbazen als het een Old Build is voor server stress test.
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Nol
    Ow, vreemd... Bij mij staat er toch echt duidelijk Battlefield 3 Open Beta ?
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Sigla
    Dan weet jij niet wat een BETA is een BETA wordt gebruikt om bugs en glitches er uit te halen en met feedback van spellers de game te verbeteren als jij denk dat ze nu nog geen maand voor release veranderingen gaan doen. Vergeet het maar. Ze hebben hooguit twee weken voordat de game GOLD is en naar drukker gaat. Kijk naar BFBD 2 Beta kwam uit 1 week later was de game GOLD en bleek het ook een OLD BUILD te zijn.. BFBD 2 was een stuk beter dan wat ik speelde in de BETA. Ze noemen het alleen BETA om aan te geven dat het niet om het eind produkt gaat.

Het blijft moeilijk voor je he begrijpend lezen.. |:-

Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Jup.

4. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Sigla, in dit geval begrijp ik dat jij de schoen aantrekt, gezien ons eerdere één tweetje ;)
    Maar zou was ie zeker niet bedoeld hoor... Je ziet op heel veel forums terug, dat mensen de beta al aanzien voor het eindproduct.

5. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Dan heb ik niks gezegd ik voelde me alleen aangesproken omdat ik zei dat het geen echte BETA was dan heb ik niks geschreven :b: Het is zeker niet het eind produkt het is DICE.. en heeft DICE me ooit teleurgesteld .. Tja 1 keer met Modern Combat.. die viel me vies tegen..

Laatst bewerkt: 8 okt 2011
  6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Nee, als ik mijn reactie zie, dan begrijp ik die van jouw ook wel :):

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Of je gebruikt gewoon logica en je bekijkt de video, en je leest impressies op websites. Maar nah...het is allang duidelijk dat je BF3 niet ging kopen, de beta bevalt je niet en je noemt het gelijk Battlefail 3. Say no more. :)

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Terwijl we zouden moeten lullen over de gameplay en controls, imo de belangrijkste elementen voor een game. :thumbs:

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zo net even half uurtje de beta gespeeld (voor het eerst). Speelt wel lekker weg enzo, maar volgens mij zijn ze de anti-aliasing vergeten in te schakelen, wat een kartelfeest.

Ik koop hem wel voor PC :)

10. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind de controls lekker soepel. Prone vind ik zelf een grote, en een logische, toevoeging. In het echt kan je ook liggen dus waarom in een shooter niet.

De bipod vind ik wel een goed idee alleen werkt het niet lekker vind ik. Soms wel, soms niet. Dan liever een dedicated button om de bipod te gebruiken.

Ik speel eigenlijk alleen assault. Nu heb ik de 6x scope vrijgespeel. Lekker ding, en merk dat je LS ingedrukt moet houden voor 'hold breath'. Ook tof.

Wel merk ik dat supressor veel damage kost. Ben zelf een mid range assault man maar op grotere afstand is heb behoorlijk lastig iemand met supressor te killen, heb het idee dat minimaal 3 hits nodig zijn ... met recoil en full auto wordt dat erg lastig, en met single shot is het ook niet makkelijk. Maar misschien wel realistisch. Liever zou ik de assualt rifles iets meer damage willen hebben (of minder afvallen over distance)

Zo ... genoeg over gameplay? Lol

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik geloof DiCE eerlijk gezegd deze keer wel. Dat textures pack staat op een compressed DVD. Wij hebben een BETA van 1,2 GB groot, daar staat bij lange na dus niet alles in.

Hoe dan ook, het bericht van GameZine stelt mij enigszins gerust. Nu nog meer van die berichten en Battlefield 3 komt er.

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Caspian Border doet het weer in de PC beta. Die heb ik (op mijn low-spec pc) dus even getest. Ok, ik bak er weinig van. Keyboard is niets voor mij en muis te zenuwachtig dus ik de 360 controller aansluiten die vrij goed werkt al is ie op 360 toch veel lekkerder (waarom is er eigenlijk dat verschil? Jammer, want ik zet de sensitivity helemaal op 100% en nog is ie vrij slow)

Hoe dan ook. CB met 64p conquest is toch wel een andere ervaring. Tis jammer dat het 360/controller gamen zo in mijn vinger zit dat voor mij pc/muis/keyboard extreem houterig en jaren 90 aanvoelt ... pff, al die keys, liggen, staan, reload ... wat een ellende:)

Ik denk dat ik BF3 voor 360 EN PC koop. Zal toch een van de weinige games zijn die mijn geld waard is (Oh ja, en MW3 komt er ook nog, voor mijn friends die onbegrijpelijkerwijs niet into BF3 zijn)

13. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik weet niet of dit al eerder gepost was

Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  14. Erwin van..

Erwin van.. PSN: F1anatic

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteravond de beta gedownload, zonet even een uurtje gespeeld voor het eerst, moet zeggen dat het wel een lekkere movement heeft maar moet nog een hoop gebeuren!

Voor mij eerst de PC versie daarna Xbox 360!

15. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraag,

Iemand ervaring met gamen op een laptop? Ik zit er serieus over na te denken om ook dit spel op de pc te gaan halen en heb ook nog eens een nieuwe laptop nodig. ;) Nu heb ik wel eens gehoord over Alienware etc. Maar wat is nu een goede laptop om dit spel voluit te draaien? Van pc specs heb ik helaas geen verstand meer en de prijs maakt niet uit! (Je mag ook een PM sturen omdat het redelijk offtopic is.)

Alvast bedankt,

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    kijk hier even:
    klik
    daar zitten de experts

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Gewoon omdat het er fucking vet uit ziet.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, dan heb je aan een Repair-tool niet genoeg :lol:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik hoor die COD kids al roepen: WTH happened to my airstrike. :+

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Haha!

Maar dit zijn de echte dingen die we willen zien in BF3, die jets lijken me toch wel geweldig zeg. En die Caspian Border...DAT is echt Battlefield. De map zal dus ongetwijfeld veel kleiner zijn op console dan PC, maar dat zal de pret niet mogen drukken. Trouwens die Back to karkand maps...is dat van BF2: Modern Combat of echte de PC versie Battlefield 2?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina