1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    HET voordeel van 64p bij conquest is dat je niet dat 'ren in circles' effect krijgt. Met 24p (en helemaal als de server dan nog niet vol zit bv 10 vs 10) krijg je met 3 objectives al gauw dat je in circels gaat rondtrekken. Capture objA daarna naar B dan C en trug naar A.

Van wat ik nu heb gezien bij 64p CB met een volle server is dat je als grondsoldaat gewoon constant bij 1 objective aan het vechten bent. (Met een jet is dat natuurlijk anders)

Volgens mij zouden ze bij BF3 op console er ook goed aan doen om zo weinig mogelijk objectievs bij Conqeust toe te passen, zodat je vazelf meer strijd krijgt. Bij MoH had je King-of-the-hill met maar 1 objective. Dus was strijd gelijk duidelijk (helaas was KotH betallde DLC en niet populair). Ook de MoH tegenhanger van Rush, genaamd CombatOps had maar steeds 1 (ipv 2) objectives. Vuurgevechten gegarandeerd. Ik vond dat wel kicken.

Anywayz, CB met 64p voelt heerlijk 'groots' aan.

Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  2. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    BF3 hater aka COD fanboy =(

1.3 GB voor een beta.
    Daar mag je niet te veel van verwachten.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Laten we nu maar eens gewoon wachten op het eindproduct, lijkt mij het beste.

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Battlefield 2.

5. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/battlefield-3-360-texture-disc.html

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vond de beta er niet super uit zien, dus dat is goed nieuws.

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Citaat:
    The Xbox 360 version of Battlefield 3 will let users stream higher resolution textures by installing content found on the game's second disc, DICE has revealed.

Is voor de 360 en de PS3... Zou deze content er misschien later zijn bijgezet nav klachten ?

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Achievements al sinds donderdag bekend, alleen ik zie ze nu pas.. :9
    Wel veel singleplayer achievements, maar toch zijn het wel leuke achievements om te halen lijkt me omdat je juist bepaalde acties in de levels moet doen om de achievements te krijgen.

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    nvm

10. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Verbaasde me wel dat je een cheevo krijgt voor
    rank 45 ipv 50, dan moeten ze wel de rank limit veranderd hebben ook

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Is vergelijkbaar met die ene achievement die je ook kreeg voor rank 22 in BC2. De 'echte' rank limit is 45 (dus tot hier unlock je dingen), maar daarna kun je uiteindelijk nog doorlevelen tot rank 145.

Je bent dus op rank 45 Colonel en voor elk level daarna krijg je een service star waardoor je dus Colonel 100 (rank 145) kan worden.

12. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Vondt de Beta geweldig, maar ga toch voor Modern Warfare 3

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb net 2+ uur CB op PC met mijn low-spec pc gegamed. Zet um op 1280x720 en dan draait het nog redelijk soepel, en je hebt dan ongeveer 360 kwaliteit:) Het is een fantastische map, en met 64 players is het echt speciaal. Ik bakte er zeer weinig van, met een k/d van 0.3. Ik had de 360 controller erin geplugged, want keyboard is voor mij een drama. Die controller speelt eigenlijk heel fijn. Alle controls bij de hand, prone, renne, crouch, reload, spot, etc. Wat een gehannes met keyboard is dat anders zeg. Pffff. Echter helaas is de sensitivity te laag. Zelfs op max. Dus snel om je heen kijken is er niet bij. Dat is lastig in CQB. Ik hoop dat in de retail dit nog kan worden getweaked of zo. Ook jammer is dat als je dan in een voertuig/vliegtuig stapt, diezelfde sensitivity weer veels te hoog is. Jammer. Ik hoop op verbetering.

Ik weet, op pc hoor je muis/keyboard te spelen, maar ik kan er niet aan wennen, en voor mij voelt zeker keyboard aan als jaren 90 stuff, Doom en Quake etc.

Ik ga BF3 zeker ook kopen op PC, en dat enkel vanwege dus die 64p MP maps (de gfx, hoewel fraai, zijn toch minder belangrijk, alhoewel de game spectaculair eruit kan zien)

14. Weecow

Weecow Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik ook nog na de release bf3 le kopen?

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nope, dat lijkt me niet.

16. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog gameplay beelden of iets in die richting wat betreft de multiplayer maps? Ben benieuwd hoe die eruit zien.

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Op http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/ (waar je niet moet wezen als je gewoon lekker wilt gamen, want het sterft weer van de kritiek) ben ik even langs geweest. Ik lees de o zo bekenden 'de vorige game was beter' threads.

Nu heb ik nooit BF2 gespeeld, dus kan ik daar niets over zeggen. Wat ik wel kan zeggen (na 3,5 uur Caspian Border op PC, hoewel ik crap was) is dat BF3 toch verdomd veel lijkt op wat BadCompany3 zou kunnen zijn. De MP speelt zo vertrouwd. Alleen de toevoeging prone, jets, een een tikkie meer recoil en dat is het zo ongeveer (en de gfx, oh dat). Maar de overall gameplay, dus spotten, instappen, repareren, capturen, spawn-on-squad, knifen(!), etc, etc ... je hebt het allemaal al gezien in BC1 en BC2.

Ik geloof dat de echte kenners BC1 nog wat meer hard-core vinden want bv geen scope op assaultrifles etc. Hier in BF3 heb je gewoon hetzelfde als BC2 (alleen de unlock chain gaat iets anders). Tuurlijk, de classes zijn wat anders, en dat assault kan reviven vind ik persoonlijk erg lekker.

Anyway, kortom, mijn eerste indruk na een 'echte' BF map (Caspain Border) is dat het behoorlijk aanvoelt als BC3:) ... je kan dus gewoon doorgamen waar je was gebleven in BC2. (komt bij voor pc versus console dat CB op console vrij leeg zal aanvoelen als je de 64p pc tegenhanger gespeeld hebt, turlijk de map zal kleiner zijn maar toch, 24 tegen 64 is een groot verschil)

Dus, als BF2 diehards zeggen dat BF3 geen 'echte' BF3 is (whatever that means) dan kan ik me daarbij wel iets voorstellen. Ik zie BF3 bijna als BC3

Laatst bewerkt: 10 okt 2011
  18. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft zo'n grote map maar relatief weinig bij te schaven aan de randen, en je hebt al een heel stuk minder oppervlakte.

19. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Knap waardeloos, maanden geleden de LE preorder gedaan bij media offer, en komen ze nu met het bericht dat zij helemaal geen LE's gaan leveren. EA schijnt alleen de grote jongens te voorzien van LE's. Dus ik denk dat ik op launch dag maar ff langs de Media Markt/Saturn rij....

Ook lekkere afsluiter in bericht van MO... Het verschil tussen de normale en de LE is zeer klein... LMFAO yeh right wel 4 remake levels uit BF2 klein verschil my a$$:x

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend caspian border gespeeld op de PC.

Dames en heren, prepareer uw anus want DIT is battlefield.

Vergeet die brakke metro map (waarom ze die hebben gekozen voor de brakke beta?? geen idee).
    Caspian border is hoe battlefield moet zijn, laten we hopen dat bijna elke andere map zo groot en open is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina