1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Vind het ook niet heel speciaal, maar ik ben dan ook de PC graphics gewend :+

2. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Al die mensen die zich zo druk maken om de graphics. Ik heb liever een perfecte gameplay en mindere graphics, maar volgensmij denken veel mensen er anders over... Ook al ziet het spel er zo mooi uit als er geen bal aan is ga ik dat echt niet vaak spelen. Als het gewoon soepel speelt en goed gebalanceerd is en graphics zoals BC2,MW1,MW2 ben ik tevreden.

3. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat eindeloze gezeik over graphics. :{ En dan ook nog die paar autisten die het met de PC gaan vergelijken... :F:

De totale balans van gameplay, sfeer en interactiviteit maken of breken een game. Een ontzettend mooie game zonder goede gameplay en interactie kunnen we ook in de bioscoop beleven, het heet namelijk een animatie film. Battlefield 3 heeft op elk platform dezelfde sfeer, interactie en gameplay. Dat de een de combi keyboard + muis prefereert en de ander de controller is puur persoons afhankelijk.

Die paar idioten die iedereen zitten op te fokken met het gebrek aan 8xFSAA en een WQXGA resolutie doen dit alleen maar omdat ze net 1200+ euro hebben uitgegeven aan een high end game pc en als de dood zijn dat ze voor dat geld geen toegevoegde waarde krijgen. Voor dit soort mensen hebben we een woord uitgevonden: kneuzen.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Belangrijkste verschil vind ik de spelerscapaciteit, 24 tegen 64, vind ik wel redelijk veel :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nog een 360 video, van het vliegdekschip stuk, nice hoor. Qua animatie en sfeer ook verdomd cool moet ik zeggen.
    Wel vanaf een phone-camera dus tja....

Maar het gezicht van die piloot, de manier waarop ie door die gang loopt...ziet er allemaal zo natuurlijk uit, zoiets zien we niet vaak in games.

[yt]ykJ7tXB6IQ4[/yt]

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben wel onder de indruk hoor. Ziet er heel goed uit vind ik.

Goed dat ze de Texture dowload erbij hebben gedaan want zonder is het echt veel minder.

Zie hier het verschil:

Met texture pack

[yt]umvEMZyC43E&feature=player_embedded[/yt]

Zonder texture pack

[yt]aaYKipoxeSU&feature=mfu_in_order&list=UL[/yt]

Ga hem zeker kopen.

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    en mensen maar zeggen dat de xbox aan zn max zit.. zeiden ze vorig jaar ook al en kijk naar dit.. texture pack op een extra disc, de devs vinden altijd wel wat om de grenzen te pushen.. ziet er heel vet uit gfx wise (wat ik trouwens na 5/6 jaar WEL belangrijker vind geworden, cmon we zijn zo ver in de console dat de gfx een bepaalde standaard moeten hebben imo) maar ik ga em skippen denk ik voorlopig

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zeker een groot verschil man. Ik snap dat Kotaku artikel echt niet, ze zeiden dat de campaign nogal 'dull' was. Als ik zou die videos bekijk lijkt de campaign mij juist erg vermakelijk, je zit echt in de game gewoon. Ik blijf me toch wel verbazen wat onze trouwe console allemaal nog aan kan hoor. Eerst Crysis 2, toen Crysis, Gears of War 3 in bepaalde opzichten ook...toen Arkham City die echt prachtig is en dan BF3...tjonge jonge!

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    +1

Dat gezeik over gfx is gewoon egotripperij^2 van pc gasten. Maar die 64p versus 24p in MP is WEL belangrijk. In een Metro map maakt het geen bal uit. Maar in een grootse map (denk aan Harvest day achtig iets) is 64p gewoon vetter:)

En over die gfx. Ik vraag me in MP echt af of hefty gfx wel en plus is?? Want hoe minder gfx hoe BETER je de vijand kan zien (praat hier PC). Op console heb je dat probleem niet, daar is iedereen gelijk, maar op PC???

Dus, voor PC gamers, wat is het voordeel in MP als je alles op ULTRA zet. Zie je de vijand dan beter of zo??

(alleen de immersion wordt beter lijkt me, dat dan wel weer)

10. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Kan eigenlijk niet veel meer zeggen dan dat ik het hier mee eens ben. Het gaat echt hele zielige vormen aannemen =(

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Onder welke steen, als ik dat gewoon niet heb gelezen:+ Maar over het algemeen zeg ik toch ook. Zeg toch niet dat XBOX kwaliteit per definitie mooier is dan de pc.

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja natuurlijk gaan mensen de console versie met de pc versie vergelijken, wat is er zo raar aan dat je benieuwd bent naar de verschillen?

13. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik word daar een beetje gek van. Posts gaan kwalitatief echt op het Call of Duty topic lijken of erger nog het Fifa vs Pes gebeuren. Wij spelen het spel op de Xbox en tuurlijk is de PC beter kwa graphics!

Een pc kost 1200+
    Een xbox 300.

En kijkt hoe het spel op de xbox eruit ziet, PRIMA!

Lekker de centen in de zak houden en dezelfde lol aan een spel beleven wat er gewoon sick uit ziet. Waarom nog mooier?

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Het voordeel van een gesloten platform als de 360 is natuurlijk dat alle hardware hetzelfde is, en er dus geen aandacht besteed hoeft te worden aan ontelbaar verschillende configuraties die allemaal moeten werken.

Daarom kunnen er vrij goede graphics gehaald worden uit hardware die al 6 jaar oud is.

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Plus een bijna nog groter gameplay voordeel is dat daarom ELKE GAMER GELIJK IS (zelfde hw, zelfde specs, zelfde gfx, zelfde framerate, zelfde controller ... tuurlijk met hier en daar kleine verschillen sdtv, hdtv, tftmonitor of zo)

Toch heeft pc ook voordelen vanwege flexibiliteit, ik speel nu BC2 op PC en daar heb je serverbrowser, kan je makkelijk zelf bepalen waar je wilt spelen. Waarom is zoiets er niet op console??? denk ik dan

(plus het al tig keer gememoreerde 64p<->24p MP gebeuren, dat is heel zuur)

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  16. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    64man kan wel maar dat gaat ten koste aan de graphs en ik denk dat het dan een stuk minder verkoopt

17. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik had op 32 gehoopt (net zoals Homefront, die wel veel mindere gfx en geen destructie heeft)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Helemaal mee eens. Het is een logisch feit dat de PC versie mooier is en meer mensen toe laat...big deal. Het is al sinds........altijd geweest dat PC mooier was. De enige reden om een PC in huis te halen zou BF3 zijn, en dat zou ik echt gestoord vinden. Want verder hebben de consoles werkelijk fantastische games, waarvan sommigen zelfs niet eens naar pc komen.

[yt]npcCvOHF1yU[/yt]

Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  19. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie actie!!

20. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zijn we nou eindelijk van het kansloze gejank af of ie nou wel of niet mooi wordt op de console? Nu er eindelijk echte beelden zijn.

Wil je een mooie BF3 op je beeld, koop dan lekker de PC versie _0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina