1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt bij de console versies een speciale install (Xbox 360 optioneel, PS3 verplicht) met hd textures. De filmpjes en screenshots die tot nu toe verschenen zijn wijzen op een mooier spel dan de beta versie.

2. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is mooi heb hem daar ook besteld omdat ik daar zo'n kaartje heb voor 10% korting. Maar is het niet een fout dan? Ik neem aan dat als ik morgen langs ga ik hem nog niet kan meenemen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lijkt me ook niet maar ik loop er morgen in de pauze wel even langs :+

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, want jij gaat daarvoor ook 50 pagina's terug lezen. :lol:

Anyhoe, ik had gewoon het idee dat er minder liefde naar de xbox is gegaan, dan naar de andere releaseplatforms.

@ Eelcau: thanks voor je antwoord. Dat scheelt mij een hoop zoekwerk in dit topic. Handig dat ze voor dat systeem gekozen hebben.

Laatst bewerkt: 24 okt 2011
  5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Blijft hetzelfde droevige verhaal... Graphics zijn echt bagger. Men spreekt al over de slechtste graphics ooit. Gameplay is ook er liniar, constant maar schieten. Opzich wel jammer, want als de graphics goed waren, maakt de gameplay niet meer uit, toch ? Heb besloten mijn pre-order te annuleren en een wat blu-ray's te bestellen, echt super mooie full HD graphics. Ik hoef alleen maar te kijken, maar heb wel strak beeld en daar gaat het allemaal om |:-

Sorry hoor FunkXual, is niet persé voor jouw bedoeld, maar wordt zo moe van dat graphics geleuter :b:

6. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Wat een onzin, slechtste graphics ooit. Heerlijk overgedramatiseerd :+ Oh volgens mij was dit sarcasme. Shit 8)

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik wordt er moe van als ik tijdens het spelen van een game in 2011 het constant lijkt alsof het een game uit 2004 is.

Bovendien zijn de gfx in een game als BF, waarbij je ook over lange afstanden nog scherp moet kunnen zien ook nog eens belangrijk voor de gameplay.

8. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BF3 ziet er echt verouderd uit. Het lijkt idd op een game uit 2004. Echt niet normaal.

8)

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    2004 gfx van mijn fav game destijds
    Ghost Recon Island Thunder (hier PC), stond idd bol van de sfeer, dat zeker:)

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946

En nu opfucken met die graphicsbullshit. Niet zeiken gewoon doorgamen.

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom altijd zeiken over mensen die gfx wat belangrijker vinden dan jezelf.. Tis 2011, er moet een standaard zijnqua gfx nu. En ja BF gaat over die standaard of zet die standaard (wel na die texture pack)

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Graphics is niet alles, maar als de makers roepen dat het er fucking goed uitziet en dit is het dan geworden, dan snap ik best dat er mensen zijn die erover klagen! En nee niet de fanboys want die zeggen het hoe dan ook dat het niet uitmaakt terwijl ze er stiekem toch een beetje van balen.

Het is niet mijn gamestyle maar anders had ik hem gekocht ondanks de graphics ;)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ook best een graphicshoer. Tuurlijk is gameplay het belangrijkst maar ik wil gewoon EN geweldige gameplay EN geweldige graphics EN netcode die werkt als een trein EN constant nieuwe content updates EN , EN , EN ...

Ik moet dit spel nog zeker een jaar spelen dus het moet gewoon zo goed en mooi mogelijk :+

En als de 360 niet meer beter kan dan moeten ze gewoon zsm een nieuwe uitbrengen, ik ben wel klaar voor weer een stapje beter

14. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    iets wat ik belangrijker vind dan dat graphics gezeik is...... Hoe groot zijn de maps op de console in vergelijking met de pc versie ??

neem bvb een caspian border map. t zou toch wel groot zijn aangezien je met straaljagers kan vliegen... heb je veel ruimte nodig lijkt me . ik mag hopen dat de maps in iedergeval 2x zo groot zijn als bc2 op de console.

15. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    denk het niet. Grootse denk ik afmeting van arica harbor of atcama dessert.
    Met 24 man wil je ook niet een te grote map. Heb me in BFBC1/2 echt totaal niet gestoord aan de map grootte. Die was denk ik prima voor het aantal spelers dat erin mocht. De 'lucht' blokkade voor straaljagers zal denk ik wel 2 keer zo groot zijn als de map zelf. dat zag je in Caspian Border op de PC beta ook al.

16. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    vandaag bij een vriend het hele spel al mogen aanschouwen, en ik lig echt helemaal dubbel hier... Wat een ongelofelijk GEZEIK over graphics en shit. Ja zonder texture pack ziet het er duidelijk minder mooi uit en vergelijkbaar met de beta. Maar zodra je de texture pack erop zet ga je genieten! Tuurlijk krijgen games als MW3 en BF3 een hoop hype etc over zich heen maar deze game is echt grafisch fantastisch! *)

Ik overdrijf echt niet, de missie bijvoorbeeld dat je door een hangar van een boot loopt en dan de trap op en de zee ziet, en dan naar de jet gaat... Dat heb ik nog nooit in een andere game zo mooi gezien qua sfeer en ambiance.

Het geluid is helemaal van de zotte zo mooi gedurende het spel, maar de lichting effects, bump mapping man o man wat hebben ze wel niet uit die Xbox360 weten te persen! Mijn advies, STFU met dat gemekker over graphics uit 2004... Want BF3 is een van mooiste games grafisch van 2011 :thumbs:

En ik kan het echt niet laten... MW3 gaat dit niet doen op je console hoor, dus voor mij is de keuze heel duidelijk woensdag nacht 00:00 bij nacht release \o/

17. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    voor de mensen die in leiden wonen... nedgame heeft aanstaande woensdag om 23:00 een nacht release... om 00:00 start de verkoop maar om 23:00 krijgen mensen in de rij een Patatje battlefield XD zal wel gewoon patat oorlog zijn. en de eerste 250 mensen krijgt een bf T-Shirt.

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Je hebt gasten die zeggen Gameplay >> Gfx ... maar dat is slechts ten dele waar want gfx is ook een ONDERDEEL van de gameplay. Een donkere slagschaduw waar je je in kan verbergen is alleen mogelijk met een krachtige gfx engine, maar heeft ook invloed op de gameplay.

Ik heb dus niets tegen 'mooie' gfx, alleen zou ik het dan eerder hebben over functionele gfx. Ik kijk uit naar BF3, zowel naar de gameplay als naar de engine als naar de gfx:)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Krijg net mail van Bart Smit dat mijn exemplaar al is verzonden. Heb ook al een Track&Trace code ontvangen. :)

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Verdomme niet, nu maak je me jaloers :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina