1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die textures zonder de HD install hebben ze denk zo slecht gemaakt dat als je het wel installeerd je zoiets hebt van wow.

Want zonder die HD install zien dingen er echt nog slechter uit dan Xbox 1.
    Is gewoon marketing truuckje onder het mom van een dvd valt zulke textures niet te streamen, nou heb genoeg games gezien waar het wel mogelijk is.

Neemt niet weg dat ik de singleplayer kort maar zeer vet vond .
    Mp van Battlefield (xbox360) vind ik echt niet zo fijn doordat ik meer fan ben van de snelle arcade shooter, Mw3.

Serverbrowser van Battlefield 3 (xbox360) is wel zeer uitgebreid en daar kan Mw3 niet tegen op.

Maar als iedereen online komt, knallen alle servers eruit (voorspelling)

2. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul je toch ontzettend uit je nek met je zogenaamde kennis.

Dit is puur een opslag probleem, ze kunnen niet op 2 discs 1,5 gig aan textures stoppen. Daar is gewoon geen ruimte voor. Daarom is ervoor gekozen om op 1 dvd de textures te plaatsen, zodat die op de Xbox en Playstation geïnstalleerd kunnen worden. Bij de PS3 moet je sowieso vaak installeren vanwege de belabberde lees prestaties van Blu-ray, bij de Xbox 360 is het optioneel omdat Microsoft niet toestaat dat je dat als developer verplicht. En iedereen kan 1,5 gig installeren op een xbox, of je hebt al de HDD en anders koop je voor een tientje een 8 GB USB stick, waar het makkelijk op past.

Het heeft helemaal niks met Blu-ray of de haat jegens dvd te maken. Het is gewoon de oplossing waar DICE voor heeft gekozen dat al die textures netjes met beide discs (MP en SP) werken.

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Eens en amen. Ik heb als battlefield junkie dit topic de laatste maand vermeden omdat er zoveel onzin geluld en gespeculeerd werd..

Maargoed, eerste xbox review is binnen:
    http://www.planetxbox360.com/article_17318/Battlefield_3_Review

samengevat: de singleplayer is mediocre en de multiplayer is de meest verslavende totnutoe!

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Zag toevallig die comment van ene Steve Jones onder aan het artikel, LOL! Kan iemand nog meer onzin brabbelen? Hilarisch...ik laat even wat kort zien wat ie zegt...gewoon omdat het te hilarisch is.

the 360 doesn't have the CELL. Though beautiful..notice how slow Gears bullets are and how slow and clunky movement is? If they didn't run it that way, can you say framerate issues!

Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  5. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Winkels worden meestal 2 dagen voor release bevoorraad.
    Is het geen tijd voor een gespot topic mods?

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tijd voor een wisselforum!

7. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Gespot topic lijkt me handig XD

8. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gespot topic mag je zelf aanmaken

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik dacht dat DiCE gezegd had dat het een pipeline probleem was, dat ze niet snel genoeg vanaf DVD of Bluray kunnen streamen. (Alleen die HD textures kan natuurlijk wel maar in combinatie met alle andere data word het te krap). Maar vanaf HDD kan met natuurlijk makkelijk, die access is vele malen sneller.

Wat ik me afvroeg, als ik beide discs gewoon helemaal op de HDD installeer (zoals ik altijd doe). Moet ik dan alsnog die HDD install van die textures doen? Omdat ze dan misschien uncompressed op de HDD komen te staan?

Of heb ik als ik de discs in hun geheel als image op de HDD zet meteen al de HD textures?

10. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    dat zou ik idd ook wel willen weten

11. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    wat een gelul man.

60 fps is veel smoother dan 30. zeker zoals hierboven al gezegd wordt is je het gevoel van de controller input ook veel directer.

Nou hoeft 30 FPS voor een game als Battlefield geen probleem te zijn aangezien BF een wat tragere pace heeft.

Maar een fast paced shooter zoals COD zou op 30FPS een stuk minder tot zn recht komen.

Over het algemeen kun je gewoon stellen dat een hogere framerate altijd beter is.

Al geloof ik wel dat je het verschil tussen 60FPS en 100FPs minder zal merken.

Ik merk het verschil al dermate dat ik al principieel niet eens meer first person shooters @ 30 fps speel. Daarom dus ook BF op de pc.

12. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    +1! het kan zelfs zo zijn dat bij hele snelle animaties ghosting/skipping op kan treden.
    Ik stoor me er niet zo heel erg aan bij battlefield, maar bij een snelle shooter als cod merk je het wel degelijk.

Voor diegenen die niet geloven dat het fps verschil er toe doet: check Rage eens uit.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hogere framerate altijd beter? Dat is echt onzin

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Rage is daar ook een goed voorbeeld voor.

Verder is het ook niet voor niks dat ze de Forza motorsport serie altijd op 60FPS richten.

15. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    nee, jij hebt liever een lage framerate....

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik kan me geen voorbeeld bedenken waarin een lagere framerate beter is...

Denk wel dat er ergens een limiet is waar het niet meer uitmaakt maar wat mij betreft zit dit niet bij 30FPS. Ik denk dan eerder aan 100 of 120FPS

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet elke game heeft die hoge framerate nodig.

18. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt. Voor snel wisselende beelden is een hogere fps beter.

Bv World of Warcraft kan je prima op 30 FPS spelen, maar games als Forza voelen veel beter aan met 60 FPS.

Meer is niet altijd beter.

19. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, dat telt natuurlijk ook mee. Anyway, moraal van het verhaal: het is een technische oplossing, geen marketing truc. 8)

Ik zag in een screenshot dat de HD content als marketplace content door het systeem wordt geflagged. Dus waarschijnlijk kan je gewoon beide discs installeren en is de HD content een soort "dlc content". :9

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies. Ligt echt aan de game of die het nodig heeft

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina