1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    De mp is een stuk moeilijker dan bc2 maar damn wat is dit vet!!! De sound is egt Nice . Gemideld 3de plaats met conqeust

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Zoals ik zei: Alles moet perfect zijn op die dag. Dus internet op mijn PC en op mijn Xbox 360. Als dat niet het geval is ga ik van schaamte Lampion lopen. :+

3. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Was met Bad company 2 ook in het begin en dat spel had ook een beta. Zal niet de eerst keer met EA servers zijn.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff ben je gek joh 8)
    Lekker alles uitlaten en Skyrim spelen.geen last van wie dan ook (ik ga waarschijnlijk Live even eruit knallen die dag zelfs) :+

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou lekker zeg...ik had twee potjes gespeeld, toen wilde een vriend meedoen, hij kon niet joinen dus ik quit de game even, terug naar main menu. Nou mooi niet dus, zwart scherm en helemaal niks, ik kon de guide knop nog indrukken en je hoorde dat geluidje maar verder moest de 360 gewoon uit/aangezet worden....fijn. Dus deze shit is er helemaal NIET uit?

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Daar zit wat in. Hmmm...twijfel. :+:9

7. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder z'n eigen mening uiteraard, maar wat hij allemaal zegt is vrij kansloos :emo:
    GTA4 mooier? NOT!
    Bugs? Zitten in elke game.
    Echte BF 'fan' yeah right :F:

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game nog niet heel lang, maar begin nu echt al behoorlijk flauw van dingen te worden. Net dus gewoon die vastloper...leuk, hoopte dat die onzin eruit was, was precies zoals de beta. En nu blijft ie gewoon zeggen 'lost connection to the server' als dit zo blijft doorgaan, wacht ik wel een dag of twee totdat alles stabiel is. Dit is 3x niks zo....snap er niks van. heb net probleemloos twee games kunnen spelen en nu alleen nog maar connection errors crap.

9. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten tot morgen !! heb vandaag een mailtje gehad dat tie verzonden is

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kunnen games in jou ogen ook wel goed zijn?

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oordeel over de MP van deze game en als Cod fanatic is wel redelijk bijgesteld.
    De singleplayer is zoals ik al is gezegd hebt, kort maar wel vet.

De multiplayer van de Beta was erg ruk en de graphics waren toen ook niet best.
    Nou zijn de graphics van de retail ietjes beter maar vond zoiezo de gamemode van de beta ruk.
    Speel nu deathmatch en al zijn de spawns niet best, de snelheid zit er net als Cod er lekker in.

De serverbrowser met daarin allemaal filteropties en ook nog dedicated servers is gewoon heel netjes en dat is precies wat voor mij Cod ook nodig heeft.

Het geluid is gewoonweg hellemaal top alleen voor mij soms te chaotisch om net zoals Cod met mijn headset te soundwhoren:D

Kortom, tot de release van Mw3 zal ik, tegen me verwachting in, de Mp van battlefield 3 op teamdeathmatch helemaal kapot spelen..:thumbs:

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Aangezien mijn vaste BF maten nog netjes op hun pre-order zitten te wachten toch maar even SP gespeeld.

Snap niet waarom ze hier hun tijd aan besteden. De engine is niet geschikt voor dit soort lineaire scripted crap die niks met battlefield te maken heeft. Ik loop de hele tijd alleen maar achter een mannetje aan wat 'Follow' boven zn hoofd heeft en schiet af en toe wat hersendode tegenstanders neer.

Het is zo scripted als de pest, vergelijkbaar met Homefront. Enige positieve wat ik er over kan zeggen is dat het geluid uiteraard weer geweldig is.

Voor de mensen die BF3 alleen voor de SP willen halen zou ik zeggen, doe het alsjeblieft niet en koop lekker Arkham City of Rage als je perse een shooter wilt.

Uiteraard toch ook al wel even online gekeken en al is het grafisch geen wereld van verschil met de beta voelt het toch allemaal wat steviger aan. Belichting is wel duidelijk complexer. En de serverbrowser is gewoon baas.

Denk dat ik nog heel veel lol aan deze game ga beleven maar niet aan de SP. Overbodig lineair snoozefest wat enorm als een verplicht nummer aanvoelt. Dit is gewoon niet de moeite waard als je ook Rage, Crysis 2 of een andere shooter waar de SP wel de volle aandacht heeft gehad kan spelen.

Voor BF4 lekker weer iedereen voluit aan de MP laten werken

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Wat is dat nou voor onzinnige opmerking, mag ik niet klagen over dingen ofzo? Mijn eerste reactie vandaag ging niet over mij, dat was iemand anders zijn kritiek. De kritiek die ik heb vind ik behoorlijk terecht. Je betaald gvd voor een game, en je krijgt gewoon nog steeds crap uit de beta.

Lags,vastlopers waardoor je dus je console uit/aan moet zetten weer, connection errors,etc. Ik weet zeker dat BC2 bij lange na niet zo erg was, en nee ook niet in het begin, dus mijn kritiek vind ik behoorlijk terrecht. Ik had connection errors zo nu en dan wel verwacht maar ik krijg ze via quick match echt alleen maar. Via de server browser gaat het iets beter. Ze brengen verdomme een day 1 patch uit en nog krijg je die ongein uit de beta...

Snap dus echt niet waarom je die opmerking naar mij maakt want zo vaak klaag ik niet over games.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ik moet Kabuto gelijk geven. Ik vind de MP heerlijk, maar ik heb constant problemen met joinen bij vrienden en joinen in een match en wanneer het eindelijk is gelukt na drie kwartier spelen we een potje en op random worden we om de 2 minuten er uit geflikkerd of iemand spawnt, maar kan niet rennen of heeft geen wapen. Erg jammer.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lees je je eigen posts wel?!
    Je loopt juist altijd over de kleine dingentjes te bitchen.
    Tuurlijk, geen game is perfect, maar die zal ook nooit gaan bestaan ook.

16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Jij bent echt een rare vogel. Je loopt wekenlang de game op te hemelen en nu roep je dat dit spel een Flopgame is geworden.

Weird......

Je had toch al moeten vermoeden dat de uiteindelijke spel niet zozeer zou verschillen met de beta?

Ik denk wel dat de bugs en errors spoedig gepatched zullen worden, daarvoor hoef je niet bang te zijn.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik moet BK ook een beetje gelijk geven. Ik had vandaag een irritante fout. Moest een gebouw inklimmen via een ladder met een NPC. Op een gegeven moment via een toilet binnen gekomen en na dat mijn NPC werd gegrepen door een vijand liep die vast. Vijand bleef maar staan en ik had alleen maar mijn knife. Irritant als je dit constant in een beta hebt meegemaakt. 8)

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Menen jullie dat nou? Grafisch gewoon gelijk aan de beta? ... godver.

Als het grafisch zo tegenvalt. Do explain?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Als ik moet vergelijken met wat ik daarover gehoord heb en wat ik nu zie met het HD pack is het gewoon dikke lariekoek.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dus het is gewoon schijt? Of bedoel jij het nu weer goed...?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina