1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er is niet heel veel verschil maar de belichting is wel beter en de echt extreme lowres textures heb ik volgens mij ook nog niet gezien.

Nog iets wat me irriteerd in de SP. De fucking quick time events. Komt er eindelijk een coole sequence , mag ik alleen een paar keer op A drukken :|

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Het is algemeen bekend dat EA het qua servers/online soepelheid nooit zo goed voor elkaar heeft als bijv. COD. Helaas want zou erg tof zijn als het lobbysysteem etc. net zo soepel liep als bij COD.

3. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'hem' nog niet , want krijg hem morgen binnen..

maar zoals ik sommige post hier zo zie , moet je sommige beoordelingen toch met een korreltje zout nemen! Zoals overal lopen hier toch ook wel wat pessimistische zeikerds rond als ik dat mag zeggen.. maargoed
    Morgen kan ik hem spelen en ik denk dat ie niets tot FPS van het jaar is beloond!

Hoge verwachting dus!

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Snap ook niet dat ze dat gewoon niet jatten. Dat niet kunnen balancen en quitten tussen de rondes is toch niet meer van deze tijd.

En ik zou het ronduit genant vinden als na die beta die zogenaamd als stresstest voor de netcode en servers bedoelt was de launch alsnog zo'n drama word als destijds bij bfbc en bfbc2

Als de servers de eerste week niet goed geregeld zijn lopen alle amerikanen volgende week naar Gamestop om BF3 om te ruilen voor MW3 voor $0.99

Je moet niet alles geloven wat je op de radio hoort. Die spotjes slaan helemaal nergens op, er is nog geen enkele GOTY uitgedeeld.

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  5. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Hmm, grafisch is de game wel meh. Vage textures, zwevende objecten en vreemde glitches. De lightningeffects maken dit een beetje goed. Ik heb een uurtje gespeeld maar kwam gigantisch veel bugs tegen. De singleplayer is dan ook erg saai tot nu toe. Erg lineair en soms zelfs frustrerend dankzij je teammates.

6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Tering ja.

ik dacht dat die van black ops erg waren, maar dit slaat alles.

met mn rug naar de tegenstander toe op 5 meter afstand. Net of ik voor een schietpeleton stond.

en dit niet 1 x maar meerdere malen.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan wel....wat jij wil. Dat mag jij vinden, ik vind van niet...sterker nog, ik weet het vrijwel zeker. Ik heb wellicht lopen klagen over de vele problemen in de beta..then again, wie niet.

Ik loop te roepen dat de game flop is? Wow....knap, ik zie het namelijk nergens hoor. Het is dus duidelijk dat de verwachtingen van mij te hoog zijn, het is normaal om dit soort ongein te krijgen...ok , weet ik dat ook weer.

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Heb het zelf ook nooit begrepen. Speelde BFBC2 met heel veel plezier maar op een of andere manier lijkt het hele online, dus het systeem erachter, mijlenver achter te lopen bij COD... zelfs samen wapens stellen enzo is zoveel beter uitgewerkt in COD. Ook door de stroevere besturing en lagere framerate moest ik echt even heenbijten bij BFBC 2, helemaal als je net een potje COD hebt gespeeld. Echter als je dit hebt gedaan heb je ook een gruwelijke vette game, dus ik zou tegen iedereen ook zeggen die graphics vind tegenvallen e.d. blijf vooral even doorbijten want de kern van het spel zal (net zoals bij bc) gruwelijk goed zijn.

Overigens wil ik hier geen Battlefield vs COD reacties mee oproepen, maar het is gewoon feitelijk en jammer want mijn voorkeur gaat in principe uit naar Battlefield.

Daarnaast heeft elke EA game bij de launch altijd wel dikke serverproblemen. Je zou zeggen dat ze dat na een tijd wel leren.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het schijnt dat die Texture Pack het, ondanks de installatie, het ook niet doet... Soms dan :+

10. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Dat zou een hoop vage textures verklaren. :+

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Textures zijn hier en daar wel vaag soms, maar voor de rest is alles zoveel mooier dan COD voorlopig zal zijn om maar wat te noemen. Het lijkt soms als of er een blur over de personages zit en dat is wel jammer. Voor de rest gewoon dik. Moet de MP nog testen, maar hoop niet dat het erger word dan COD.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    En trouwens ik heb niet wekenlang de game lopen ophemelen, bij lange na niet zo erg als bij een Skyrim en dergelijken. Ik vond de beta tegenvallen qua bugs,maar toen kwamen de berichten dat de volledige game duidelijk veel beter was, en ik was blij met die berichten...als dat ophemelen is, whatever.

En het mag gezegd worden, de gekke glitches zijn ook weg. Geen lange nekken meer,tot nu toe nergens doorheen gevallen, en potjes blijven intact, ik ben nog niet uit een potje gegooid wat al begonnen was. Maar wel die andere dingen, die voor een behoorlijke ergernis zorgen. Ik merk dat vooral de EA hosted servers totaal niet werken,, failed to join the game, please check your network connection. Kies ik eentje die niet van EA is, dan gaat ie al veel beter.

13. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Ik vraag mij hierbij telkens af: Hoe the fuck kunnen ze zulke duidelijke bugs missen tijdens het testen van de game 8) Wij zien die dingen na 10 minuten spelen. Xd

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Echt he. qua gameplay en diepgang zijn ze altijd koning maar qua framework wat ze er omheen bouwen zitten ze nog ergens vast in de jaren 90. Zo jammer.

Maar ik blijf t toch spelen want als het werkt is het geweldig.

De campaign daarentegen heb ik inmiddels geen goed woord meer voor over , het is net een minder soepele versie van de MW2 campaign. Rommelig verhaal , zo lineair als de pest en geen moment meeslepend. Sterker nog ik heb de heflt van de tijd geen idee wat mijn objective is behalve dan die kerel voor me volgen.

In MW2 is het nog niet zo heel erg omdat dat nou eenmaal meer arcade is en als je de moeilijkheidsgraad wat opschroeft je door de snelheid en soepelheid van de gameplay er nog wel lol aan kunt beleven. Maar BF gaat voor een realistische look & feel. Waarom is de campaign dat dan niet? Waarom is het niet meer Operation Flashpoint en minder Call of Duty?

Hoe kun je nou zeggen dat de campaign mooi is? Jij hebt Rage toch ook gespeeld? Toegegeven er zit soms erg mooi belichting in en hier en daar een mooi effect. En het geluid is goed. Maar het is geen haar beter verder dan de campaign van BFBC2. Sterker nog, ik heb al een paar flinke framedrops gevoeld op het moment dat er wat granaten afgingen en er veel qua physics moest gebeuren. Dat was in BFBC2 niet zo.

Oh, en de friendly en enemy AI is zwak begaafd. Als je dan je medesoldaten zo scripted maakt zorg dan in ieder geval dat ze niet steeds voor je gaan staan of je doodleuk in the line of fire drukken omdat jij op hun vooraf bepaalde cover plekje staat

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Krijgt overal lovende recensies, ben benieuwd. Krijg hem begin volgende week binnen, denk ik.

Battlefield is nu eenmaal een multiplayergame mensen, de SP is altijd waardeloos geweest bij BF. Volgens mij hadden BF1942 en BF2 niet eens een singleplayer...

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt en dat hadden ze lekker zo moeten houden :+

17. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Ik vond de singleplayer in de laatste bad company nog behoorlijk te happen. Ruime omgevingen, veel destructie en mooie locaties. Het verhaal was meer als komedie neergezet maar het werkte.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Van die niet werkende textures kan misschien nog wel eens kloppen, ik zat in de map Seine Crossing en ik zag daar een auto met een extreem low-resolution texture erop, ronduit afgrijselijk lelijk. Ietsje verderop stond een andere auto en die was gewoon uitstekende qua dat weer...weird. Dat soort dingen verzieken de gameplay alleen niet...dus daar is mee te leven vind ik.

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Battlefield moet gewoon terug naar z'n roots in plaats van immiteren van games als COD.
    Battlefield 1942 is nog altijd de beste multiplayer game die ik ooit heb gespeeld.. en zelfs die remake kwam niet in de buurt van het origineel.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Heb je Medal of Honor wel eens gespeeld; de meest recente? Als dat zo is zou je snappen waarom ik het wel goed vind. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina