1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    360 versie nog niet binnen maar pc versie wel. Dus ik installeren, tering tijd bezig 12GB of zo. Wil ik spelen, checked die online de OFFICIELE RELEASE DATUM:D En die is over 3 uurtjes;) (edit: ik begrijp dit niet goed, lijkt net of je een internet vebinding nodig hebt om te spelen, wat nu als je alleen de SP wilt spelen ... anyway, nog 3 uurtjes geduld)

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja die heb ik gespeeld en die campaign zit strakker in elkaar dan deze. Het is niet voor niets dat Danger Close die campaign in UE heeft gebouwd. Frostbite is een grote mappen MP engine. Daar hebben ze hem voor ontworpen.

Geef eens wat voorbeelden waarin deze campaign beter is dan die van MoH? Want ik zie het echt niet

activeren via een proxy op een server in een andere tijdzone (Korea schijnt populair te zijn, daar kwam hij gister al officieel uit) Dan kun je gewoon al spelen

Laatst bewerkt: 26 okt 2011
  3. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    ik snap niets van de mp lobby (squads) zit met n maat in in squad hij gaat game zoeken en ik kan ook apart zoeken? er is geen host niets? hij joint dan wel n game maar ik ga maar niet mee. meer mensen hier last van? snap er de ballen van

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Thx _O_ , had ik zelf kunnen bedenken:D (en Korea werkte bij mij niet maar Ukraine wel;))

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Persoonlijk vind ik hem grafisch gewoon mooier, maar het klopt wel dat je het gevoel hebt nu in een hokje te zitten als de Engine bedoelt is voor grote open maps.

Dit vond ik online als een probleem met BC II en met die SP daar eigenlijks ook al. BC I had dat echt goed voor elkaar. De juiste SP en MP met de juiste dosering aan maps.

6. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heet jouw teamgenoot "Follow" :D

Neem een bakje danoontje, kerel.
    Ik heb genoten van de singleplayer maar het is gewoon een dikke bonus in BF3, een soort van kersje op de slagroomtaart.

Zodra ik klaar ben met de singleplayer en dan ga ik MP heel lang gamen totdat ik neerval :)

Niet iedereen heeft dezelfde smaak als jouwe, maar je moet ook niet overdrijven.

Zo kan ik singleplayer heel goed onder de loep nemen met de nieuwste engine "
    Frostbite 2.0", eens kijken wat dit engine helemaal kan

7. Nephasth

Nephasth Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Reviews vallen over het algemeen wat laag uit op Gamerankings. Meestal te wijten aan de lineaire en vrij korte SP. Sound schijnt weer (net als bc) fenomenaal te zijn. Jammer dat er nog wat bugs en glitches in zitten, maar die zullen wel gepatched worden. Heb er zin in morgen!

8. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    online werkt echt dramatisch! squadssysteem werkt niet, soms kom je in een ander team? lag als de tering online en de helft van de tijd vind hij geen servers als je met een squad zoekt

9. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou zo lovend is het allemaal niet hoor...de xbox reviews druppelen nu ook langzaam binnen op Metacritic...en het is toch wat karig voor een game die nog niet zo lang geleden werd bestempeld als kanshebber voor game van het jaar. De game ziet er mooi uit, maar als hij zo kort en buggy is, dan ga je toch echt kritische reviews krijgen.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Helaas gebeurd dit inderdaad veel te veel, je kunt gerust een server zoeken als squad maar je moet van geluk spreken als je dan ook daadwerkelijk in een squad terecht komt. Echt precies de beta wat dat betreft en ik begrijp dat niet, want dit werkt prima in Bad Company 2....dus waarom dat nu ineens verneukt is....no idea.

Heb wel eindelijk eens Caspian Border gespeeld en ook een jet gebruikt, de besturing viel mij hardstikke mee en dat had ik niet verwacht. Wel kwam ik ongelooflijk weinig vijanden tegen op maps zoals Caspian Border dus, maar ook Kharg Island en die soort harbor map. Ik bak er nog echt helemaal niks van, maar ga gewoon flink oefenen.

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Oei, daar was ik al bang voor. Ik vond destijds op de pc beta Caspian border al soms leeg met 64 man. Het is op de consoles met 24 man dus soms best wel erg, ook al zijn de maps op consoles wat kleiner gemaakt. |:-

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Maaaaaar hou me hier niet aan vast he, ik heb de map echt maar 1x gespeeld vandaag, en wellicht was ik meer aan het rondkijken en de map leren kennen dan serieus spelen. Echt serieus spelen begint morgen verwacht ik :)

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Eerste indruk op (mijn low-med) PC. SP vind ik tegenvallen, errug scripted, wordt er gek van. Vond alsnog de BC2 SP leuker. Kan ook komen omdat op mijn pc het niet echt lekker soepel speelt.

MP wordt ik steeds gekicked, zal een probleem zijn want meer mensen hebben dit. Dus tja, mijn eerste indruk is niet best. (vervelend als je lekker wilt gamen en alles zit tegen en werkt niet/half ... was wel te verwachten maar toch een tegenvaller)

Morgen maar eens checken of het beter werkt.

14. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Heb net een avondje gespeeld. Eerste indruk: vaaaaaaaaaaag

Ik heb soms geen idee wat er gebeurt, en dat heeft voornamelijk te maken met een verwarrende interface/menustructuur en het enorme gebrek aan enige handleiding.
    Dus, bij deze een paar vraagjes / kritiekpuntjes, wellicht dat jullie er meer verstand van hebben en dat ik iets totaal over het hoofd zie:

- mijn wapen veranderd steeds per potje, zelfs als ik kies voor dezelfde klasse! Daar snap ik echt geen hout van! Is dat afhankelijk van de map waarin je zit?
    - de exp-tellers, aan het einde van een volle balk wordt je beloond met een item. Helder. Maar ik heb net al een paar keer gehad dat ik tijdens het spelen ineens items kreeg. Hoe zit dat dan? En kun je dat ook ergens bijhouden?
    - klopt het dat je tussen de potjes deathmatch door niet terug kunt naar het menu? Ik vind dat nl rete irritant! De enige manier om uit een lobby te gaan lijkt wachten op de volgende ronde te zijn. Dat kan toch niet?
    - daarnaast, tussen die rondes door kun je niks anders doen dan statistieken bekijken? Geen loadouts aanpassen van je net ge-unlockte items etc? Ook al zo onhandig. 35 seconden niksen...
    - oh, en spawnen is nog erger dan Black Ops. Wtf?

Ik mis echt (ivm CoD) een duidelijkere structuur over je gear, wat je wanneer vrijspeelt etc, en een wat gebruikersvriendelijker menu indeling. Dat haalt de lol er voor een groot deel uit, zeker in het begin. Heb het gevoel alsof ik als een kip zonder kop rond aan het rennen ben ;)

Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  15. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    1.Dat is omdat je een ander team bent, elk potje, die dragen de wapens van hun eigen leger ofzo. Ene gebruikt M16 etc, andere AK74 etc. Maar je unlockt later wapens die je in elke klasse kan gebruiken! Wat betreft het unlocken van attachments voor je wapens, dat gaat voor elk wapen apart.
    2.Xp tellers.. die xp die je krijgt, is real-time. En een wapen krijg je soms als je level up gaat tijdens t spelen, als je punten haalt. Daarmee bedoel ik rank up dus.
    3.Ja dat is gewoon zo. Al sinds bad company 1 en had moh ook. Slaat nergens op.
    4.Nee kan niet, daarna komt trouwens ook nog een laadscherm van het level waarop je moet wachten. Je kan je loadout wel aanpassen als het potje begint, want dan moet je nog 20 seconden wachten.
    5.Huh? Hoe kan dat. Ow, ik speel alleen rush tot nu toe.. dus dat weet ik niet.
    :9

Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  16. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Wat vinden jullie van de mp In vergelijking met bc2 ?

17. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    So, dat klinkt niet echt positief.....misschien dat ik deze dan toch laat liggen en voor MW3 ga.

18. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Eenmaal in de map vind ik de actie wel vet.

19. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb de PC-versie en hij is echt ge-wel-dig. Ongelofelijk tof.

En ik denk dat dat het probleem ook meteen is. BF3 is een PC-game. Hij is wat getweaked voor de consoles om het speelbaar te maken. Maar alleen al de reden dat je max. met 24 man kan spelen is reden genoeg om het op de PC te spelen.

Daarnaast is het grafisch echt verbluffend, ongekend.

20. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben die jets ook raketten dan alleen die machine gun of moet je dat verdienen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina