1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het nou een Beta is of niet, het moet gewoon in orde zijn.

    Dat is iets wat zelfs in een BETA goed moet zijn.
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Inderdaad ik heb ook een paar keer gehad dat ik net een optic had geunlocked en dat het dan weer tijd was voor het volgende potje maar het grote voordeel is dat je per wapen specifieke uitbreidingen krijgt. Dus niet dezelfde red dot sight voor elk wapen maar zo heeft de M4 een optic van amerikaanse makelij en de AK74SU een russiche. Hoe tof is dat? Beide SMG's schieten trouwens heerlijk zeg! Als die volledige game komt dan zal ik de meeste tijd wel weer als enigineer spelen.
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    Ik denk dat ik Support het minste zal spelen, Engineer het meest en Assault als tweede. De Stinger is is eigenlijk te sterk tegen Jets :cool:
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Wat ik een beetje vreemd blijf vinden is dat BF3 (en BC2 en BC1) standaard een soort killcam hebben, terwijl het imho ondergewaardeerde MoH dat niet had.

    Ik snap best dat een soort KC een maatregel is tegen campers, maar aan de andere kant vind ik het toch arcade. Als ik sneaky met supressor achter de linies weet te komen moet 1 kill niet gelijk mijn positie verraden.

    Of is de KC in HC uit (kan me niet meer herinneren)?

    Wel weet ik dat spotten in HC uit was in BC2, en dat vond ik nu weer raar. Dat spotten (icoontje) had in BC2/HC eigenlijk geen zin meer. Jammer, en welicht is dit in BF3 toch anders!?
     
  5. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt de Assault heel erg gruwlijk!
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.498
    Leuk Bevonden:
    5.116
    In HC had je geen KC.
     
  7. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Zowel BF3 als BC2 laten degene zien die je heeft gedood, maar ik vind het niet echt een killcam omdat je niet echt ziet waar die persoon zich nu precies bevind
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de map uit je hoofd weet wel.
     
  9. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    De map Metro ken ik nou al vanaf mn duim, easy map leuk spel.
     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje?
    Hoe speel je de UMP vrij?
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij moet je dan een bepaald niveau met de engineer klasse behalen? Of is het tegenwoordig een algemeen wapen?

    De Metro map vind ik trouwens niet zo bijzonder. Zeker het gedeelte waar je de metro daadwerkelijk in gaat is weinig aan. De Bad company demo's heb ik destijds helemaal kapot gespeeld maar als ze in de shuffle langskwamen dan speelde ik ze nog steeds met veel plezier. Van deze map wordt ik niet warm of koud eerlijk gezegd.
     
  12. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg die gister, level 18 ofzo denk ik dan krijg je hem. best een goed wapen en je kan hem bij elke class gebruiken
     
  13. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    UMP voor elke klasse, dat is wel goed nieuws zeg! Het blijft een van mijn favoriete wapens, zeker met een demper erop.
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ok, domme vraag, maar wat is het nut van een medkit?? Je autohealed toch?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Uit delen aan je squad en de rest van je team. Plus je heal sneller omhoog.

    Kan je nog aardig.wat punten mee krijgen.
     
  17. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de beta gespeeld, vind de low textures en 720p resolutie toch wel jammer. Maar nog steeds vind ik de gameplay nog niet zo leuk als die van CoD. Al weet ik wel dat dit een goed spel gaat worden, waar veel mensen zich mee gaan vermaken.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ja, ok maar hoe werkt dat? Ik (assault) gooi ze neer, en iemand anders pakt ze op en neemt ze mee voor later gebruik??

    Of werkt het alleen als je al gewond bent, de mdpack DAN oppakt en die paar seconden autoheal kan verkorten.

    Bij ammo lijkt het me duidelijk, je vult je tekort aan maar je hebt dan ook geen 'autofill ammo', echter je hebt wel 'autoheal' dus het nut ontging me.
     
  19. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je gooit ze neer en ze blijven liggen en vullen in een bepaalde radius de health van je teamgenoten aan.

    Zelfde als ammo packs.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina