1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door s0kkie, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Laatst bewerkt: 3 okt 2011
  2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben een echte MW fanboy, maar vind de actie soms wat te snel en weinig tactisch, dus vandaar de beta van BF3 gister gespeeld, 2 potjes gedaan, niet erg lang natuurlijk, maar ik kan niet echt wennen aan deze game. BF2 ook geprobeerd, maar toen zat ik midden in MW, dus geen eerlijke kans gegeven, maar deze game is denk ik niet voor mij gemaakt, vind het allemaal onoverzichtelijk, chaotisch, houterige bewegingen, onduidelijke menu's en wapenkeuze etc, ik weet niet, het speelt gewoon niet lekker. En je kan in de menu's nergens de controls zien, wat is dat voor amateuristisch gedoe :'-(

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De menu's zijn extreem beperkt maar dat ligt 100% zeker aan het feit dat het een beta is (zo is ons bijv een server browser beloofd in de volledige versie)

Je moet het eigenlijk even spelen met een paar vrienden die al wat meer BF ervaring hebben om een goede indruk te krijgen. Als je nu zo instapt word je geslacht door de mensen die al tientallen uren in deze map hebben zitten

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Nou, mn prestaties waren opzich prima, eerste ronde positieve k/d ratio, maar gewoon de hele speelstijl, de feeling spreekt me totaal niet aan. Misschien dat het een kwestie van wennen is, maar ik wacht wel gewoon 2 weekjes op MW3 en zal BF3 wss pas gaan spelen als MW3 heel erg tegenvalt of snel gaat vervelen, want verder zijn er ook nog genoeg andere games waar ik tijd in wil steken, waarvan wss Skyrim een hoop tijd gaat opslokken ;)

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als je MW te snel en te weinig tactisch vindt zou ik toch BF3 een kans geven, dat je het nu te chaotisch vond komt waarschijnlijk omdat je ervaring mist.

6. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk er precies hetzelfde over. Voorlopig staat deze niet meer op mijn must-have games voor dit jaar (scheelt weer wat geld).

Edit: Of die singleplayer moet super bruut zijn, dan geef ik die in ieder geval een kans en multiplayer zal dan MW worden.

7. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Dat van die controls (hoe/wat) ben ik met je eens.

Chaotisch? Ja, je kan 'rush' ook niet in 1x snappen.

Pak gewoon assault en ga eerst een tijdje 'campen'. Doordat jij stil zit, krijg je vanzelf wel een idee waar die anderen dan allemaal naar toe rennen. Ben je attacker? Of ben je defender? Als je een beetje die 'flow' doorkrijgt, krijg je ook grip op de gameplay. Dat duurt gewoon ff, dat heb je zeker niet in 30 minuten door.

Dus, mijn tip, eerst een tijdje solo free-for-all denken, en daarna eens gaan checken wtf er nu met 'OBJECTIVE A' aan de hand is:) Langzaam begin je dan ook wel door te krijgen van spawn-on-squad etc. Good luck

8. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    wow wel grappig..zie ook dat je een claymore mijn kan unlocken..leuk bij defense..
    ik denk niet dat ik al te veel de beta meer ga spelen. als de release is ben je toch al je spullen kwijt en moet je weer overnieuw beginnen.
    kan niet wachten (maar zal wel moeten) tot de release.. hopelijk dan ook nog een goed team.:D

9. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Wie weet geef ik deze game nog wel de kans, hangt beetje af van de tijd die ik aan andere games besteed. Lijkt me ook leuker als je een georganiseerd team hebt dan wanneer je eigenlijk allemaal als een dolle rondrent zonder te communiceren.

10. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    mee eens.:thumbs:

11. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Als iedereen in een match begrijpt wat RUSH is en daar (als attacker of defender) mee bezig is, dan heb je al niet zoveel verbale communicatie nodig, dan is het 'logisch' dat als attacker 1 een m-comm 'armed' dat attacker 2 dekking geeft. Etc.

Dus nogmaals, mijn tip, ga eerst begrijpen wat RUSH is (enne, er blijven massa's gamers rondrennen als kippen zonder kop, dat hou je toch) ... elke RUSH 'kenner' heeft wel eens het gevoel dattie alles zelf moet doen omdat de rest het niet snapt of zo *zucht* (en ach, soms ga ik gewoon lekker solo'en hoor, niet steeds het beste jongetje van de klas) :)

Edit: Oh een simpele team tip ... SPOTTEN (met (back) button) geef dit eens een kans

12. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Net een half uurtje de beta gespeeld. Maar ik ben niet echt laaiend over de game. Sterker nog vind hem gewoon erg tegenvallen.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik speelde net de beta weer even, en ik schrok me wel echt kapot nu. Vooral omdat ik eergisteren BC2 eens goed gespeeld had weer. Alles is gewoon echt duidelijk lelijker, de guns helemaal, detail is veeeeel mooier op de guns in BC2. Het verschil moet dan echt behoorlijk groot zijn in de volledige game tov van de beta zeg...sjeesh.

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik kan nou niet echt zeggen dat ik de wapens meer detail vind hebben in BC2. Sterker nog, veel betere textures in de beta.

Verder is de xbox versie beduidend lelijker dan zelfs de laagste instelling op de pc versie. Ook is er nog veel texture pop-in. Dit omdat de pc versie het main platform is, dat was bij BC2 niet het geval. Een alledaagse pc kan gewoon veel meer dan de 5-6 jaar oude consoles.

De beta is ook 4 maanden oud (om servers te testen), en recentere versies blijken veel betere graphics te hebben op de consoles. Dit is ook de reden dat de game soms al veel afgekraakt wordt.

Mensen weten niet dat ze een hele oude versie aan het spelen zijn en vergelijken het met hun ervaring in beta's zoals die van Halo: reach en Gears of war 3, wat je trouwens niet eens beta's mocht noemen. Dat waren IMO gewoon demo versies aangezien de engine etc. al klaar was en er alleen nog wat aan de balancing of aan minuscule bugs moest worden gedaan.

Ik heb er nog goede hoop in, ik wil alleen echte battlefield gameplay zien zoals Conquest. Want metro Rush is nou niet echt battlefield.

15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    wel vreemd dat ze dan een oude beta uitbrengen. Je test toch ook niet eerst een oude fiets als je een nieuw model krijgt.

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, nou niet te veel oprechte kritiek hoor, dan komt sloober zo weer te jammeren dat je een vieze exclusieve COD fan bent. \o/

Gisteren ook bad company 2 weer gezien in actie, en verrek.. inderdaad zeg, die ziet er echt nog veel mooier uit dan deze beta tot dusver.

Ik blijf hoop houden, maar met deze beta is dat erg moeilijk.. ik zie dat veel mensen dat probleem hebben.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf de feeling wel geweldig vinden, de gehele gameplay, gewoon alles, voelt echt zwaar relaxt aan.Maar door de ziekelijke hoeveelheid bugs kan ik niet echt meer genieten daarvan. Ik ga wel echt genieten eind oktober wanneer we de game hebben en dit soort vervelende bugjes niet meer te bekennen zijn...i hope!!!

18. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    nou ik mag wel hopen dat ze de bugs verhelpen. ze zien nu toch zelf wel dat het niet klopt als er iemand onder de grond zit..volgens mij is dat juist de bedoeling van een beta..de bugs eruit halen na de feedback van de gebruikers. Maar we zullen zien, en ik ga er wel veel plezier aan beleven.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, dat dacht ik ook al. Misschien moeten ze de boel een kleine patch geven. Zo blijven er alleen maar bekende bugs binnenstromen.

20. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ze gaan geen kostbare tijd in een beta steken, als het volledige spel (met aangepaste bugs) over een kleine 4 weken uit komt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina