1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Battlefield 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 19 dec 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.128
    Wat doe je precies dan?

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Heb gewoon alle gegevens ingevuld met een mexicaans adres (scheelt op een of andere manier 8 euro).
    Ook met een nederlands adres (mn eigen) geprobeerd en daar werkte het ook niet mee.
    Probeer het nu ff door Battlelog ipv de site van Origin, misschien werkt dat.
    Anders maak ik wel ff een virtuele CC aan, maar heb niet genoeg geld op mn rekening staan.

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    Ik had gewoon mijn eigen adres opgegeven, kaartnummer en alles ingevoerd, eigenlijk alles op Nederland gezet en deed het gewoon.

4. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Raar.
    Ik geeft het op vandaag, heb al gekeken of het via een proxy van een ander land goedkoper kon maar het zit allemaal rond de 40 euro.

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Voor 22 euro wil ik ook nog wel premium :+
    Ga het morgen ook nog wel even proberen, heb toch zelf een CC dus dat moet lukken haast. Welke proxy heb je gebruikt Jorrie?
    En wat betaal je nou uiteindelijk met als je hem als Mexicaan koopt? Ook nog 22 euro of is dat al weer meer?

Laatst bewerkt: 14 jun 2012
  6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    India is al duurder volgens mij, die is nu 40 euro, Mexico is 32 euro meende ik, proxy staat hier ergens oin het topic. :+

7. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    28 euro voor Mexico als je Mexicaanse adresgegevens en telefoonnummer invult ( gewoon van een hotel ofzo).

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nog gelukt?

Iemand vandaag tijd om Coop missie 4; Hit and run / 5:Drop 'em like liquid te doen?:)

9. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128
    Ik ben nog steeds bij missie 6 :+

10. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Sure.
    Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen, zal ff een virtuele CC aanmaken (dee het eerst met die van mn ouders).
    E: Drop 'em like liquid is trouwens erg lastig, zit de hele tijd vast bij het stuk waar je
    de bewakers die in de bus op de gegijzelde mensen letten moet neerschieten.

Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn shotgun kills worden op een of andere manier niet geregistreerd...
    Ik heb ondertussen al zeker 5 20+ shotgun kill potjes gehad, heb ondertussen 35 Spas-12 kills, een wapen die dus pas bij CQ beschikbaar is, dus toen was die assignment voor Wrench wielder(Premium dogtag) ook al beschikbaar, maar m'n stats wat shotgun kills daar staat nog steeds op 0...

Dit is potje van half uur geleden.
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/34861304/1/174335179/

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Voor wrench wielder moet je de shotgun kills als Engineer maken.

Voor die Spas assignment maakt de klasse niet uit

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Aaaah ok.
    Heb het idd als sniper gedaan. Dat is echt een top combi op die map. Spawns en T-sugg neergooien en hoppa

14. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Voor de mensen die eens (serieus :)) willen spelen m.b.v. Skype, voeg mij toe op skype: 'timmiekoole' (ja ja, alle namen waren bezet :p).

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Was idd de oplossing ja:+
    Nu nog een potje Gunmaster spelen, en nog 9c4 kills maken en dan heb ik alle wapens.
    Op die MK3A1 ofzo, alleen die 5 roadkills ga ik toch nooit halen8)

Ook dat C4 gaat nog wel lastig worden want ik zuig echt hard met c4.
    Speel er een beetje te aanvallend voor. Gebeurt nog best vaak dat er een standoff is. Heb je de twee teams die maar blijven zitten, schietend op elkaar terwijl elke dode geressed wordt. Word ik altijd een beetje moe van, dus ik ben altijd de idioot die het probeert te verbreken door dan maar gewoon of te rushen, of beter nog ze flanken(wat overigens echt suuuuuper gaat in die CQ maps. Wat een top ontworpen maps zeg!)

Ben altijd dood voordat ik m'n c4 kan laten afgaan.
    Enige kill die ik ermee heb kunnen maken was toen ik iemand tegenkwam, wapen leegschoot(UMP) maar hij was nog niet dood, rende ik 't hoekje om, c4 neerleggend. Hij kwam direct achter me aan en byebye.

Kwam vanavond nog deze gast tegen.
    http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/0IlOIOl0Il0/weapons/603007120/pc/
    Hmm... aimbot much?
    1200% accuraat...

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tip voor de c4: paar bij een vlag op CQD leggen :9. 2 potjes en je hebt hem.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja doe ik vaak ook wel, alleen 9 v/d 10keer word er dan weer met granades gespammed bij de ncom waardoor m'n c4 ook afgaat...

18. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Gewoon Conquest en met C4 rond gaan lopen, niet tanks gaan jagen maar je moet gewoon het geluk hebben dat er een voorbij komt tuffen.
    Of bv een jeep op een objective neerzetten en volplakken met c4 en dan wachten tot er iemand inspringt.
    Wat ook leuk is is zorgen dat iemand met een transport heli boven enemy's hangt en dan c4 naar beneden gooien of een jeep/jet/heli volplakken met C4 en ergens op in vliegen.

19. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Weet iemand ook of ik deze game ergens cheap kan krijgen of moet ik dan nog even wachten?

20. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.128

Deel Deze Pagina