Pff wat een gedoe zeg, snap ineens weer waarom ik van pc gamen was afgestapt. Maar ondanks het gehannes is bf3 echt een dijk van een game! Met 64 man in een map met al die voertuigen blijft gewoon epic! @ Woods, ja op het probleem dat ik heb met de freezes na draait de game zelf echt prima! Alle instellingen staan rond high/medium (gewoon auto laten staan) maar het loopt super vloeiend, geen haperingen enzo!
Heeft eigenlijk weinig met PC gamen te maken, BF3 is gewoon enorm buggy. Heel veel mensen hebben al vanaf het begin problemen, en genoeg mensen hebben dat nog steeds. Ik heb in ieder geval geen zin meer in de frustraties die het oplevert. En Premium staat me totaal niet aan, gewoon nog een keer 50 euro neertikken voor DLC
Toevallig een asus Videokaart? Deinstaleer daar eens de extra software van. Probleem had ik ook oa. En Maarten welke bugs ben je in hemelsnaam allemaal tegengekomen dan?! Zit nu op 100 uur, bijna geen bugs gezien, wel wat glitches maar die gasten worden veel vaak gekicked door de spelers.
De laatste keer dat ik het gespeeld heb, een goede maand geleden gok ik, had ik nog steeds problemen met random disconnects.. Ik vond toen nog wat meer mensen op het forum met hetzelfde probleem, maar uiteraard geen oplossingen of acknowledgement van Dice. De launch was een enorm drama, maar dat weet iedereen inmiddels ook wel. Daar waren ontelbaar veel verschillende bugs.
Nou het is opgelost hoor.. kwam op internet veel vergelijkbare gevallen tegen en las af en toe dat het aan de geluidskaart lag.. Nu heb ik dus bij de mediamarkt een externe geluidskaart gekocht (13 euro) en nu loopt ie prima.. Allen game ik op mn tv via hdmi kabel dus nu kan ik alleen maar geluid via mn headset maar hij loopt flawless
Ik speel nu regelmatig op de pc, maar niemand werkt echt goed samen zoals op de Xbox. Als mensen me toe willen voegen op de pc: Jackal_NL83
Done. Spelen er hier mensen uberhoud nog wel? Zelf ook paar weken niet meer gespeeld maar nu weer aan 't oppakken. Ik krijg nu alleen steeds van die bullshit meldingen van Origin. Iets met cloudgegevens ofzo en dat blijft vervolgens op 5% hangen
Alleen spelen is ruk, dus nee. Tevens deze week tentamens dus ook geen tijd. Als mensen volgende week ergens willen spelen ben ik in.
Heb ik ook wel eens gehad, gewoon blijven proberen en na een tijdje deed ie het bij mij. Wat ook soms helpt is bf via origin opstarten..
I'm back . Inferius en ik gaan vanaf morgen (probably) weer BF3 spelen. Who's in? Zou leuk zijn als we een groepje mensen kunnen samenbrengen die regelmatig samenspelen.