pfff... ik kwam thuis, kon meteen via mijn mail op de battlelog.. wil ik quickmatch doen. moet ik updates doen.. wil ik die doen... duurt het 7 uur. is dit normaal?
Heb de update deze morgen maar opgezet.. is iets van 4GB groot.. duurd ongeveer 6uur dus hopen dat ik kan spelen als ik thuis kom.. tegen dan zal ik wel weer een nieuwe foutmelding krijgen bij iets.. ben dit al gewend
Kwam gisteren thuis van het werk en ik kon eindelijk aan BF3 beginnen, jochei \o/ Eerst eventjes de single player gedaan voor de controls wat te leren, vond dit best cool, half uurtje gespeeld. Toen over gegaan naar de Multiplayer.. snel ne quickmatch gedaan.. viel me toch wel ff tegen was niet zo'n leuke level, weet eigelijk ook niet meer hoe ze noemde maar het was vooral donker 2 kills gedaan en 6 keer zelf dood gegaan en toen moest ik door... zal nog veel moeten oefenen, maar zie wel dat ik het moeilijk ga krijgen omdat iedereen al geavanceerde wapens heeft en ik nog niet
Het ligt niet echt aan de wapens, ik gebruik sommige startwapens ook nog en heb meestal een positieve K/D als ik daar voor ga, da's geen excuus (Oke, scopes maken wel degelijk het verschil )
ja dat bedoel ik, ik mis toch wel een scope enzo.. duurt dat lang eer je zo'n upgrades krijgt? ik ben ook niet de meest geskillede multiplayer shooter maar zal dit nog wel bijschaven, heb ook nog nooit een BF multiplayer gedaan, alleen COD en MOH. toch iets anders en kleinere maps. Als ik de maps wat leer kennen zal het wel terug gaan
Welke Class gebruiken de meesten van jullie? en welk vinden jullie de beste. Heb dit weekend 2uurtjes gespeeld maar het is nog allemaal wat nieuw voor mij nog wat uitzoeken welke de beste class is..
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/soldier/SpauldingST/stats/202348197/ Oftewel, Engineer speel ik het vaakst
Voor snel punten halen de Support of Assault. En dan een Operation Metro of Grand Bazaar met 64 man spelen. Haal je makkelijk de 10.000 minimaal per potje Maar puur op wapens gericht dan ook wel de Assault vind ik persoonlijk.
Ik denk dat je beter zelf wat meer kunt spelen om erachter te komen hoe je het wilt aanpakken, om daarna je class daarop af te stemmen. De een gaat voor kills, de ander voor tactiek, de derde voor teamplay, enz. Dat vind ik het mooie van het spel, je kunt er alle kanten mee op
das waar, ik zal ook meer spelen.. ben het gewoon nog niet gewend. hoorde gisteren ook dat je dus ook punten kan krijgen met bv. mensen te riviven, ammo geven, voortuigen reparen enzo? wist ik dus niet , ben gewoon om voor kills te gaan enzo dus moet me nog wat verdiepen
Ja, je krijgt punten van kills, objectives (vlag, mcom), supressie, healen, reviven, ammo uitdelen, voertuigen maken en vernietigen en spotten van al het vijandige infanterie en artillerie. Veel mogelijkheden dus
Heb ook een 64p 1000ticket Metro conquest server onder m'n favo's staan Af en toe gewoon even snel punten scoren door daar te reviven, healen en supplien als een gek en 10k punten per potje is zeker een minimaal. Hoger is ook mogelijk als je in het winnende team zit Af en toe granade gooien en lachen maar.