Wat kan je toch een haat liefde verhouding met dit spel hebben. Als je team goed samenwerkt is het echt heerlijk om te spelen. Dan maakt het niet uit of je wint of verliest. Vaak win je dan namelijk wel, of je hebt een super goed potje als de tegenstander dat ook doet. Net twee keer achter elkaar in een noob team gekomen die totaal niet samenwerken. Binnen 2 min hadden ze continu beide objectives vernietigd. Stond de tegenstander met z'n 12e rond de mcom terwijl ik daar met 2 andere van mijn team naartoe probeert te komen terwijl de rest weet ik veel waar zaten
Ja zat nog ff bij je in, was ook veel te druk . Ik ben een rusher dus ik speel meestal niet in al te drukke maps waarbij je niet kunt rushen omdat je anders neergeknalt word door 'campers'.
Het ergste is nog steeds dat als je met je squad echt allesch zelf moet doen, de helft van je team staat in een hoek met hun pik te slingeren en de andere helft op de basis tanks liggen te snipen.
Mexicaanse proxy, via Origin dus binnen 5 minuten stond het op Battlelog dat ik Premium heb. Je hebt wel een CC nodig.
Morgen voor Premium gebruikers 28 juni voor 'normale' users. Premium: http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/
Dan moet ik even wachten denk ik. Al had ik B2K wel gewoon meteen, komt door mijn BF3 LE. Kost deze nieuwe btw weer geld?
Uiteraard, we hebben het over EA he, 15 euro gaat ie kosten. Als je Premium neemt dan heb je alle expansions packs voor 50 euro (ik had hem dan voor 34 euro ), plus nog wat extra dingetjes.
Net 1 potje Gunmaster gespeeld. Fucking vet! 2 kills per wapen halen en dan krijg je nieuw wapen. Deze gamemode zit ook al in Counter-Strike Global Offensive. De map zag er ook echt te nice uit (Scrapmetal).
Waarom is BF altijd zo belabberd met hun timing van uitbrengen. Spel kwam een dag voor m'n tentamen week uit, nu heb ik v/a morgen ook weer tentamens